• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Succes iedereen!

    Succes iedereen. Ik ga niet meedoen want ik ben voor die rol dus echt niet geschikt xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Succes iedereen. Ik ga niet meedoen want ik ben voor die rol dus echt niet geschikt xd

    Heh.
    Succes.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik twijfel. :'D Ik vind het leuk en de andere béta's zijn leuk. Maar wil ik wel bij het team horen? En dan nog, wat is mijn kans om toegelaten te worden?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 10:13 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    Succes iedereen. Ik ga niet meedoen want ik ben voor die rol dus echt niet geschikt xd


    - The last look back is black -

    Assassin schreef:
    Ik twijfel. :'D Ik vind het leuk en de andere béta's zijn leuk. Maar wil ik wel bij het team horen? En dan nog, wat is mijn kans om toegelaten te worden?

    Hangt helemaal van je Nederlands en je aanmelding af, ja nu echt.


    I am an idiot, I move.

    Assassin schreef:
    Ik twijfel. :'D Ik vind het leuk en de andere béta's zijn leuk. Maar wil ik wel bij het team horen? En dan nog, wat is mijn kans om toegelaten te worden?

    De bèta's kijken nu de twee rondes na. ^^
    Geen lijsten dus, we kijken puur naar je aanmelding en of je Nederlands goed is. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Ik twijfel. :'D Ik vind het leuk en de andere béta's zijn leuk. Maar wil ik wel bij het team horen? En dan nog, wat is mijn kans om toegelaten te worden?


    als het helpt, alleen de bèta's kijken na, dus als er gehaat moet worden zijn wij dit keer de lul x'D

    Barnabas schreef:
    (...)
    De bèta's kijken nu de twee rondes na. ^^
    Geen lijsten dus, we kijken puur naar je aanmelding en of je Nederlands goed is. (:


    Wauw, daar krijg ik nou echt moed van, dat meen ik lol. Seems like an oppertunity to me.


    Your make-up is terrible

    en succes aan de mensen die zich gaan inschrijven (:

    Hel schreef:
    (...)

    als het helpt, alleen de bèta's kijken na, dus als er gehaat moet worden zijn wij dit keer de lul x'D


    Hahaha. Nou, ik zal niet haten.


    Your make-up is terrible

    Ik ga dit niet doen. Ik ben taalkundig niet sterk genoeg.


    26 - 02 - '16

    Good luck, everyone ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Succes iedereen die meedoet.
    Ik doe niet mee. Lijkt me onhandig om een beta te hebben die geen fouten herkend(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor