• Oké, allereerst dit is niet om te triggeren ofzo, want ik vind van die gewichtsposts altijd eng. Ik ben alleen heel blij!

    Sinds 17 maart dit jaar ga ik naar de diëtiste omdat ik me heel erg slecht over mezelf voelde, alsof ik in een soort gat viel van eten en zelfhaat. Ook kwamen daar de klachten van mijn PDS bovenop, omdat ik gewoonweg niet de goede etensmiddelen binnen kreeg. Dus ja, ik ga naar de diëtiste. Vandaag moest ik ook weer en ik ben sinds te vorige keer (er zat er nog een tussenin, but it's the overall thing) 3,5 kilo afgevallen en ik vind het nogal een prestatie van mezelf, omdat ik echt een haat-liefde verhouding heb met eten.
    Dus, waar zijn jullie trots op? Dit hoeft niet per se met dit te maken hebben, maar ik wilde het even sharen, want ik ben echt heel erg blij!

    Sorry voor irritant zijn. ^3^

    (Ik ben niet zo goed in topics, uhu)

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 20:54 ]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Dat is echt heel goed van je, maar je mag geen gewichten doorgeven op Quizlet. Ik denk dat je wel mag zeggen hoeveel je afgevallen bent in totaal.


    Your make-up is terrible

    Oh, wat supergoed van je! Er is alleen helaas een regel op Q dat je geen gewichten mag posten, maar dan nog vind ik het heel goed van je!

    Ik ben heel blij, omdat ik eindelijk weer begonnen ben met schrijven en dat ik sindsdien alweer een heleboel woorden heb geschreven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Oh, wat supergoed van je! Er is alleen helaas een regel op Q dat je geen gewichten mag posten, maar dan nog vind ik het heel goed van je!

    Ik ben heel blij, omdat ik eindelijk weer begonnen ben met schrijven en dat ik sindsdien alweer een heleboel woorden heb geschreven.


    Daarom vond ik het dus eng en ik ben niet zo vaak online, but I shall change it immediately!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Wat goed van je!


    26 - 02 - '16

    Super goed gedaan! Ik heb respect voor je.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat goed van je!

    Ik ben trots op het feit dat ik tot nu toe nog al mijn puntjes voor school binnen heb en dat ik goed onderweg ben om mijn eerste jaar te gaan halen :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat goed gedaan! (:
    Ik ben trots op... -eh- mezelf omdat ik mezelf vandaag overtroffen heb met paardrijden.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Wat goed gedaan! (:
    Ik ben trots op... -eh- mezelf omdat ik mezelf vandaag overtroffen heb met paardrijden.


    Dat is echt supergaaf! Woop!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Rhyme schreef:
    Wat goed van je!

    Ik ben trots op het feit dat ik tot nu toe nog al mijn puntjes voor school binnen heb en dat ik goed onderweg ben om mijn eerste jaar te gaan halen :Y)

    You go! c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Gefeliciteeeed! Ik ben ook bezig met afvallen, maar het schiet niet echt op, omdat ik eten te lekker vind. Oh well, het is me al eens gelukt, dus nu lukt het me weer :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goed bezig ^^

    Ik ben er trots op dat ik eindelijk een vraag heb durven stellen aan een docent waarvan ik dacht dat hij heel dom was x)


    I am an idiot, I move.

    Ooh wat goed van je :D

    Ik ben heel trots op mezelf dat ik al bijna 5 dagen geen paniekaanval meer heb gehad ^^ Ik voel me echt geweldig :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dauth schreef:
    Gefeliciteeeed! Ik ben ook bezig met afvallen, maar het schiet niet echt op, omdat ik eten te lekker vind. Oh well, het is me al eens gelukt, dus nu lukt het me weer :Y)

    Als ik het kan, kan jij het sowieso wel c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    McClair schreef:
    Ooh wat goed van je :D

    Ik ben heel trots op mezelf dat ik al bijna 5 dagen geen paniekaanval meer heb gehad ^^ Ik voel me echt geweldig :3

    Dat is echt geweldig! Blijf je zo goed voelen!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Gefeliciteerd! ^-^
    Ik ben er trots op dat ik voor het eerst in mijn leven een hoog cijfer voor Duits heb gehaald. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''