• Bedankt aan iedereen die dit wilt lezen!

    Mijn beste vriendin komt uit Ethiopië ( Afrika ). We komen goed overeen. Hebben zo van die woorden waar we om in een deuk liggen en als we meer dan 24 uur aan een stuk bij elkaar zijn, zijn we hersendood. Nu ben ik maandag en dinsdag naar haar geweest. We hebben geshopt, naar HP gekeken en andere leuke dingen gedaan. Om 1 u 's nachts zaten we elk op onze gsm sms'jes te sturen naar elkaar. Opeens krijgen we het idee om van gsm te wisselen. Ik speel een beetje spelletjes en ga dan kijken bij haar notities.
    En dit is letterlijk wat er staat: 'Volgend jaar moet ik betere vriendinnen zoeken zoals ( naam andere vriendin ) en niet zoals Die hatelijke Em.'
    Dat berichtje dateerde uit januari dit jaar. En je moet ik weten dat we vroeger veel ruzie gemaakt hebben, maar de laatste tijd ging het beter.
    Ik voel me bedrogen, beledigd maar vooral achtergelaten. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik vroeg haar of zij iets in haar notities had staan en ze zei nee. Ze bekeek het tekstje en wiste het. Voelde ik me nog slechter. Ik ben bang dat als ik iets ging zeggen ze boos werd. Nu zit ik ermee. Iemand tips?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vraag het haar, het zal vast wel een reden hebben.
    Zo niet, dan weet je ook waar je staat. Hoe lullig het ook is.


    Some angels have no wings.

    Aardig. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou er niet teveel belang aan hechten. Mensen doen nu eenmaal impulsieve dingen als ze kwaad zijn. Dus wie weet had ze dat geschreven na één van jullie ruzies en was ze helemaal vergeten dat het erop stond. Nu zijn jullie terug goede vriendinnen en dat is het enige wat telt, toch?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Louisaaa schreef:
    Vraag het haar, het zal vast wel een reden hebben.
    Zo niet, dan weet je ook waar je staat. Hoe lullig het ook is.


    Danmarks Dynamite.

    Louisaaa schreef:
    Vraag het haar, het zal vast wel een reden hebben.
    Zo niet, dan weet je ook waar je staat. Hoe lullig het ook is.


    Life is full of fake people

    Barnabas schreef:
    Aardig. Dan weet je meteen waar je aan toe bent.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Louisaaa schreef:
    Vraag het haar, het zal vast wel een reden hebben.
    Zo niet, dan weet je ook waar je staat. Hoe lullig het ook is.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mensen zeggen wel vaker dingen die ze niet menen als je ruzie met ze hebt. Het zou goed kunnen dat je vriendin het vergeten was.
    Verder kun je niet veel anders doen dan, zoals anderen het hier al aangegeven hebben, het haar vragen.
    Je kunt er maar moeilijk mee blijven rondlopen en je verdient te weten hoe ze echt over je denkt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:53 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Mensen zeggen wel vaker dingen die ze niet menen als je ruzie met ze hebt. Het zou goed kunnen dat je vriendin het vergeten was.
    Verder kun je niet veel anders doen dan, zoals anderen het hier al aangegeven hebben, het haar vragen.
    Je kunt er maar moeilijk mee blijven rondlopen en je verdient te weten hoe ze echt over je denkt.
    Dit dus.
    En zeg gewoon rustig tegen haar dat ze eerlijk mag zeggen wat ze dacht. Als ze dat niet wilt zeggen, moet je dat accepteren. Misschien heeft ze er wel spijt van.


    Today will be Girl's Day party with you~