• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    - Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Bisous
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Bisous
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant~ Adores
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309
    -Sebastiaan Dimitri Dubois~ Frans ~ Thesewords


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Bisous of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    Invullijst
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (vriendengroepje 16-19, buitenlandse jongeren 17-20)
    Nationaliteit: (bij het vriendengroepje is dit gewoon Amerikaans)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    © Bisous en Cloudbreaker

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vul mijn personage morgen in x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Ik vul mijn personage morgen in x


    Sorry, maar je reservering blijft maar 24 uur staan :/ Als je gewoon een klein beginetje zou kunnen maken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    Ik wil de laatste jongen van het vriendengroepje reserveren (:


    Je staat erbij ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben die van mij nu aan het invullen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oké, dan begin ik er nu aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Vriendin in vriendengroep
    Volledige naam: Lauren Campbell
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk:


    Lauren heeft lange blonde steile haren. Ze draagt die meestal los, in een knot of in een vlecht. Ze heeft blauwe ogen met een groene twinkeling erin. Ze heeft een blanke huid, maar wordt snel bruin. Ze is 1.75 en heeft een slank postuur. Ook draagt ze altijd veel sieraden, zoals armbanden enz. Ze is het vaakst te vinden op hakken, maar draagt ook graag gympen.
    Innerlijk: Lauren is een vrolijk spontaan meisje. Ze houdt van reizen, omdat ze dan nieuwe mensen, nieuwe culturen en andere dingen kan ontdekken en ontmoeten. Ze heeft een goed uithoudingsvermogen, maar kan niet zo goed tegen kritiek. Ze doet haar best en als iemand dan zegt dat ze het niet goed doet, kan ze daar niet zo goed tegen. Toch probeert ze vrolijk te blijven en het iedereen zo goed mogelijk naar hun zin te laten hebben. Soms ten kosten van zichzelf.
    Extra: Nog niets

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: jongen uit vriendengroepje
    Volledige naam: Calvin Turner
    Geslacht:Male
    Leeftijd:18
    Nationaliteit: amerikaans
    Uiterlijk:


    Calvin is een lange jongen van ongeveer 1.87 m lang. Hij heeft een vrij gespierde bouw, vooral rond zijn armen, borst en buik maar ook weer niet te. Hij heeft een licht getinte huid die door de zon vaak nog wel iets bruiner word. Calvin heeft zwart haar met wat krul. Hij heeft bambie bruine ogen. Daarnaast heeft Calvin volle lippen en spierwitte rechte tanden al is er een klein hoekje van zijn rechtervoortand afgebroken wat zijn lach vaak wat schattig maakt.
    Calvin kleed zich vaak Casual. Vaak speelt het weer mee wat hij kiest om te dragen. Vaak is het makkelijk maar ziet hij er dan ook goed uit. Met warm weer bijvoorbeeld een kortebroek met een hemd of t-shirt en als het minder is een spijkerbroek met een trui of jeans overhemd.

    Innerlijk: Calvin is een vriendelijke en spontane jongen. Het liefste wat hij doet is lol hebben met zijn vrienden en is ook niet verlegen om een grapje te maken. Calvin is een jongen met wie je veel lol kan maken maar ook serieuze gesprekken kan voeren. Vertrouwen is heel belangrijk voor hem. Als een van zijn vrienden ergens mee zit luistert hij naar hen en geeft pas advies als ze er zelf om vragen. Met meisjes kan Calvin zowel spontaan als verlegen zijn. Hij is vaak verlegen als hij een meisje echt leuk vind.
    Extra: Calvin zijn ouders zijn gescheiden. Zijn vader woont in het armere gedeelte van Miami terwijl zijn moeder hertrouwt is met een rijke man en dus in het rijkere gedeelte van Los Angeles woont. Hijzelf woont met zijn broertje en zusje bij zijn moeder en gaan 1x in de 2 weken van vrijdag avond tot maandag ochtend bij zijn vader slapen


    Moet er trouwens wel even bij zeggen dat ik even geen internet heb en dat op me mobiel vaak bijvoorbeeld zes of zeven regels staan maar als ik het geplaatst heb zijn het er vier ofzo. Weet niet hoe dat komt mAar ik verwacht ergens volgende week weer internet te hebben.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:41 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Meisje vriendengroepje
    Volledige naam: Megan Nina Grant
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk:


    Megan heeft lange donkerbruine haren die tot ver over haar schouders rijken. Haar ogen hebben een bruinige kleur wat mooi bij haar zachtroze lippen past. Omdat Megan eigenlijk altijd glimlacht heeft ze een hele vriendelijke uitstraling. Ze is 1.73 lang met een slank postuur en een al licht gebruinde huid waardoor ze ook snel verkleurd. Haar kledingstijl is heel afwisselend. Ze draagt eigenlijk alles wat ze mooi vindt en kan betalen.
    Innerlijk: Megan is een actief persoon die graag mensen om zich heen heeft. Ze is graag buiten om te sporten of lekker te lezen. Ze laat mensen in hun waarde en kan het eigenlijk met iedereen vinden tenzij je haar erg hebt gekwetst. Megan is iemand die positief in het leven staat en graag een uitdaging aangaat. Als ze in een lastige situatie terecht komt weet ze zich er met wat humor altijd weer uit te praten.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:39 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Bisous schreef:
    (...)

    Zou je het innerlijk misschien een beetje laten verschillen? Tweelingen zijn nooit precies hetzelfde ;p

    ja het is al aangepast hoor. ik moest nog even wat bedenken. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jongen ; Half Puerto Ricaans, Half Russisch


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol: Buitenlandse Jongen
    Volledige naam: Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez
    Geslacht: Man
    Leeftijd: (vriendengroepje 16-19, buitenlandse jongeren 17-20) Negentien, zijn geboorte datum is 5 Januari 1993.
    Nationaliteit: (bij het vriendengroepje is dit gewoon Amerikaans) Nathaniels Moeder kwam uit Rusland en zijn vader kwam uit Puerto Rico. Nathaniel is geboren in Puerto Rico en is op zijn negende samen met mijn ouders, zusje en broertje verhuist naar Rusland en op zijn vijftiende weer verhuist naar Italië. Zijn laatste jaar heeft Nathaniel zijn 'leven ' doorgebracht in de gevangenis in de Dominicaanse Republiek.
    Uiterlijk: (beschrijving + foto) Hij is lang, rond de 1.93. Hij heeft een vrij gespierd lichaam en is ook atletisch gebouwd. Hij heeft een licht getint lichaam en heeft donkerbruin haar. Zijn ogen staan altijd mysterieus en zijn donker, bijna pikzwart en in de zon kan je gouden spikkels erin zien. Hij heeft een tatoeage van een grote drie puntige kroon op zijn rug, dezelfde kroon hebben zijn broertje Michaël op zijn borst en zijn jongere zusje Chiara op haar pols laten tatoëren.



    Innerlijk: Nathaniel zit een beetje in de knoop, hij is net de gevangenis uit en weet niet meer wie hij Daarom maakt hij deze reis. Om zijn verleden te vergeten en een nieuwe start te maken. Hij is namelijk een jongen die veel inziet. Hij ziet alle opties in en denkt dan ook na. Maar als hij eenmaal zijn keuze heeft gemaakt is dat ook zijn standpunt. Hij is zo koppig als wat en ook zo nieuwsgierig als een klein kind kan zijn. Door wat hij heeft meegemaakt heeft hij ook weinig vertrouwen in een persoon en is hij ook iets minder sociaal. Tenminste, hij probeerd zich gewoon zo min mogelijk te binden aan een persoon. Het zal tijd nodig hebben om deze jongen je te laten vertrouwen. Het is iemand die op zijn gevoel afgaat maar toch altijd zijn verstand de hamer laat slaan. Als je eenmaal zijn vertrouwen hebt en het dan weer schendt, zal het moeilijk zijn dat hij je weer zal vergeven. Behalve, als je hem echt dierbaar bent. Verder is het een jongen die niet echt meer in de liefde gelooft. Tenminste ware liefde. Hij is namelijk een enorme flirt en dat is het. Hij zal geen echte vaste relatie hebben óf je zal hem van andere gedachte moeten kunnen brengen. Hij kan erg zelfverzekerd over komen, niet dat hij dat niet is maar hij is niet voor de volle honderd procent vrij met zichzelf. Hij waagt van zichzelf waar hij in terecht is gekomen. Verder is het wel een vrij gulle en zorgzame jongen. Hij zal toch voor je klaarstaan als je eenmaal een kleine band met hem hebt die hij waardeert.
    Extra: Nathaniel is net een half jaar uit de gevangenis. Hij zat in de beruchte gevangenis van de Dominicaanse Republiek, iets waar hij totaal niet trots op is. Toch vind hij wel dat dat hem heeft gemaakt tot wie hij nu is.
    Toen Nathan net terug was in Puerto Rico had hij voor zijn doen zijn liefde al gevonden. Jessica Feliciaz. Het meisje van zijn dromen. Door haar kwam Nathan terecht bij een beruchte latino bende. Het was een zogenaamde familie en hij geloofde erin. Alle leugens die hem zijn aangepraat hebben hem beloond toen hij een jaar moest zitten in de gevangenis. Hij werd verdacht van de moord van Jessica en een grote mislukte drugs deal. Hij moest het brengen naar de Dominicaanse Republiek. Nathaniel stemde in en ging samen met Jessica ernaar toe. De eerste nacht ging alles goed, ze gingen nog uit en hadden zich verschrikkelijk dronken gevoerd. De hel brak bij ze los en Jessica en Nathaniel kregen een hevige ruzie. Nathan had op een bepaald punt Jessica verschrikkelijk hard geslagen. Het meisje liep bij hem weg en werd de volgende morgen toen Nate op het vliegveld stond om terug te keren dood gevonden. Nathaniel mocht het land niet uit omdat ze dachten dat hij haar had vermoord. In haar bloed werd een overdosis gevonden van het spul dat hij bij zich had én hij was de laatste bij wie zij was gezien. Nathaniel kreeg een jaar cel straf door de rechter nog wat om te kunnen komen én met de juiste advocaat, ze weten namelijk nog steeds niet als hij het wel óf niet heeft gedaan. Nathaniels vingerafdrukken lagen namelijk nog over haar lichaam. Hij vind echter wel dat hij het heeft gedaan alleen kan hij weinig herinneren omdat hij ladder zat was. Toch is het zo ver bij hem gegaan dat hij bang is dat zoiets weer gebeurd en denkt hij dat hij het heeft gedaan. De reden waarom hij het alleen op flirten en seks houdt en niet meer op relaties. Toen zijn familie hem moest verdedigen hebben ze hem juist alleen maar dieper in de shit laten zitten. De ruzie van Jessica en Nathan ging over het feit dat Jessica hem had bedrogen. Alleen kwam het er op het verkeerde moment uit.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 18:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hij staat erbij (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bam. Bijgewerkt. Tell me what u think ?

    Edit ; Meeh ..ik wou dat ik nog een meisje kon aanmaken ;(

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 3:28 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Bam. Bijgewerkt. Tell me what u think ?

    Edit ; Meeh ..ik wou dat ik nog een meisje kon aanmaken ;(


    I like him, leuk bedacht (:

    And Sorry, ik had je nog wel een meisje willen geven maar dan moet ik voor iedereen een uitzondering maken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    I like him, leuk bedacht (:

    And Sorry, ik had je nog wel een meisje willen geven maar dan moet ik voor iedereen een uitzondering maken


    Thank uu ^^ En ja, ik begrijp je. Toch is het jammer xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.