• Hey,
    vandaag was ik met mijn vriendin op msn aan het praten. Ze zei dat ik op moest passen 1 van deze dagen, omdat een groep van ongeveer 8 man mij bedreigd heeft mij iets aan te gaan doen. Ik haat een meisje, ook uit de 1e, omdat ze mij in het begin van het schooljaar uit heeft gescholden voor Vieze punker en we in een katholiek dorp wonen, word dat niet geaccepteerd. Nu na bijna een jaar, vind ze dat ik der niet mag haten en wil me met een aantal van haar klas en hogere klassen iets aan doen. Want ze vind dat Emo's niet op school horen, met name mij. Ze vinden dat ik haar niet mag haten. Ik ben dankbaar aan mijn vriendin dat ze dit gezegd heeft, maar ik weet niet wat ik moet doen. Ik zit met een aantal dingen.
    Morgen vroeg als ik op school ben, het 1e lesuur bij mijn teamleider zitten en hem dit zeggen. Of naar mijn mentor gaan. Ik zelf denk dat mijn mentor niet zo erg goed is, want hij doet weinig. Naar mijn teamleider gaan is denk ik beter. Wat denken jullie hierover. Ik ben bedreigd, ik word over een paar dagen pijn gedaan. Ik weet niet wat ze doen. Of ze met messen mij wat aan gaan doen, of ze me in elkaar slaan.
    Help me ik zit hier echt heel erg mee.

    Aylin


    I'm your bitch [:

    In ieder geval de politie bellen, want mensen bedreigen is hartstikke illegaal!
    Weten je ouders het? Zo nee, dan moet je het hen ook vertellen. Ik zou hen vragen om je naar school te brengen en het met die teamleider erover hebben. Dit kan echt niet!


    I clicked my heels and wished for you.

    Nou. Het zeker tegen je mentor/teamleider zeggen! En misschien met iemand lopen zodat ze je niets kunnen doen?
    Geen idee, verder. Sorry


    Never run out of reasons to smile...

    Het probleem is, ze zijn van mijn school. Maar ik weet niet, straks loop ik op school met bodyguards. Nou dan hebben ze heel veel plezier!


    I'm your bitch [:

    1. Teamleider
    2. Vrienden
    3. Extra fietsketting meenemen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Tegen je ouders vertellen, zorgen dat je thuis blijft/iig niet in de buurt van die kinders komt tot er iets aan is gedaan. En als dat niet werkt dan stuur je mij erop af :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xBiteMe schreef:
    In ieder geval de politie bellen, want mensen bedreigen is hartstikke illegaal!
    Weten je ouders het? Zo nee, dan moet je het hen ook vertellen. Ik zou hen vragen om je naar school te brengen en het met die teamleider erover hebben. Dit kan echt niet!


    None but ourselves can free our minds.

    O.o
    Dit is niet zo mooi ^_^' :$

    Maar ik zou het op school en bij de politie melden. Een meisje dat eerst bij mij in de klas zat, is ook eens bedreigd geweest. Er was gedreigd dat een groep haar huis in brand zou zetten, en eerder was er al veel met rotte eieren naar hun huis gegooid enzo... Ze was ermee naar de politie gegaan, en heeft de bedreigin laten zien, die over msn was. Het meisje dat haar had bedreigd moest naar bureau HALT.
    Maar als je naar de politie gaat: Heb je ook bewijzen? Anders is het wel iets lastiger om er echt iets mee te doen.

    En dat zij jou raar vinden omdat je Emo bent, ik vind het tof ;)
    Ik heb respect voor jou.
    Door er gewoon ze uit te zien als jij wilt, en te doen wat jij wilt, laat je zien dat je veel zelfvertrouwen hebt, en ZEKER geen meeloper bent. Dat respecteer ik. ;)


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    als je mentor zo'n zak is dat ie niet helpt ga je naar je teamleider! En je hebt altijd nog vrienden die je helpen als ze je wat doen(like: k zweer het je: ze gaan allemaal dood als ze je aanraken) en een beetje uit de buurt blijven is geen slecht idee....zeker bij dat meisje


    If you believe in yourself anything is possible

    Dude.. politie heeft weinig zin, daarvoor moet je in de eerste plaats concreet bewijs hebben.
    Ik lul mezelf altijd uit dat soort situaties maar in jouw geval kun je beter naar de hogere macht grijpen. Als zij haar mannetjes om zich heen verzamelt omdat ze zo'n lafbek is, dan mag jij dat ook doen.

    Man, ik zou echt meteen op zo'n kind aflopen en d'r voor schijtluis uitschelden. Daar heb ik geen 8 man voor nodig.


    No growth of the heart is ever a waste

    DIRECTEUR ok of zoals ik gewoon deed gaan staan janken bij de titularis (= mentor) helpt hoor :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Euh politie? Niet dus. Dat heeft eigenlijk totaaaaaal geen zin hoor. Wat ik zou doen?
    Afwachten tot ze het gaan doen. Like, mensen zeggen veel maar menen het meestal niet, zeker niet als het om zo'n dingen gaat en ja ik spreek uit heel erge ervaring :} Zo zei een meisje dat als ze me ging tegenkomen me in elkaar gaat slagen met haar 'bende'. Ten eerste heeft ze geen 'bende' watn al die 'vrienden' van haarn altans ze denkt dat dat haar vrienden zijn maar eigenlijk kan niemand dr hebben, zijn vrienden van mijn zus dus mij doen ze niets aan. Ten tweede is dat al een jaar geleden en is er nog steeds niets gebeurt ^^
    Duuuuuuus, niet te veel hierover liggen piekeren da's niet goed voor de gezondheid én wie weet [9 kansen van de tien] is het nérgens voor nodig :]
    Oh en als ze verder dreigt, en die vrienden dat ook doen stap je gewoon naar de leerlingenbegeleiding, mentrix of zo?

    Je hebt niets te vrezen.
    Ze willen je alleen maar bang maken. Geloof me eenmaal je daar staat gaan ze je nooit slaan. En al zeker niet in school. Weetje wat een gevolgen dat voor hen heeft als ze je gaan slaan? De directeur komt erbij, de ouders, de politie. De enige die ze dan in het zak zetten zijn henzelf.

    GGGGRRRRR... wie aan mijn bffl/zusje komt gaat eraan dus als ik bij jouw kom dan zei dood (6)

    Geen bang hebben. Ze doen u toch niets. Ik heb ooit ook ruzie gehad met een paar wijven van op school. Die dreigde ook bij mij,dat ze me gingen afslagen aan het einde van de dag aan de schoolpoort. Weetje,ik stond er hoor,maar ik heb niemand van die wijven gezien. Dus maak u geen zorgen,meestal als de mensen dreigen met iets,doen ze het niet.

    Aylin!! ik zeg maar wie en wanneer en ik ben er voor je,! en je weet dat emma demelza en de rest dat ook zijn want we zijn allemaal toch emo's en ze durven nuiks tegen onsallemaal, vieze kuthufters wat ze zijn.

    ze doen je niks of ik doe ze wat ;|


    houdt super veel van je <3

    p.s anders zeg het ook ff tegen rene want hij is fackin sterk x|