• Right, ik moet dit gewoon even vertellen, ook al is dit mijn 3e topic vanavond.

    Ik ben bezig met een PV van Alice Human Sacrifice. Alle tekeningen klaar, ben ik bezig met scannen. Alle tekeningen één voor één scannen, er nog dingen bij tekenen voor animatie, etc.. Maar bij een paar tekeningen scant 'ie het niet helemaal dus die kruis ik aan, en klik op wissen.
    WIST DAT ROT DING VERDOMME ALLES.
    Het waren iets van 30 tekeningen of iets minder, en ik was echt bijna klaar, ik was er al zo'n 25-20 minuten mee bezig.

    En dan nog iets, ik heb tekeningen dus bijgewerkt na het scannen [dus: deur inkleuren met stift & scannen. Nog een deur bijmaken & scannen.] en die met stift ingekleurd. Dus die kan ik niet meer wissen.
    Misschien met Paint, er wit overheen doen.

    Ik ben chaggerijnig nu.

    Aw dat is echt balen! I know how you feel though.
    *hug*

    Strider schreef:
    Aw dat is echt balen! I know how you feel though.
    *hug*


    Thanks. I needed that.
    :<

    Ugh, dat suckt inderdaad wel. D: Kan je die scans niet op één of andere manier terugkrijgen?

    het zit ook niet in je Prullenback.
    sorry als ik HELEMAAL fout zit. want ik snap niet goed wat je bedoeld. hihi.


    Danmarks Dynamite.

    Laswell schreef:
    Ugh, dat suckt inderdaad wel. D: Kan je die scans niet op één of andere manier terugkrijgen?

    Nee, gewist is gewist. Van de computer. Ook niet in prullenbak, net nog gecheckt.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nee, gewist is gewist. Van de computer. Ook niet in prullenbak, net nog gecheckt.

    Da's wel balen. D:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 23:26 ]

    Recuva, daarmee kun je gewiste bestanden terughalen. Zelfs als ze niet in de prullenbak staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poor you
    Dat heb ik een keer gehad met een Frans Spreekbeurt, hele middag en avond mee bezig geweest, was de stroom uitgevallen. Alles weg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DarkSavior schreef:
    Recuva, daarmee kun je gewiste bestanden terughalen. Zelfs als ze niet in de prullenbak staan.

    Oh haha. Ik heb net alles opnieuw gescand. Weer bijna gewist, maar ik was er op tijd bij om dat te annuleren. :')

    GUESS WHAT HAPPENED AGAIN.
    Ik was net met een tekening bezig. Ik was 'm op Sumo Paint aan het bewerken, zegt 'ie dat het niet meer reageert dus moest ik het wel sluiten anders kon ik nog niks mee. Nu is 'ie dus weg. -__-"

    That sucks D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Fullbuster schreef:
    That sucks D:

    Ahaha je naam vrolijkt me op. :3

    Jij hebt gewoon pech vandaad
    Maar veel succes=D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:


    Okay thats just cute :"D