• Ik wil binnenkort(ik ben nu bezig met een andere: lost, heb ik ook nog rollen voor nodig)
    Een story schrijven over een meisje dat auditie doet voor een talenten progamma, maar het leven in de spotlichts bevalt haar anders dan gedacht. Ze vindt het zwaar. Een meisje pest haar en daardoor neemt haar zelfvertrauwen af. Ze presteerd minder. Als er dan ook nog een ongeluk gebeurd met haar bff gaat ze kapot. Dan laat haar bf Laat haar ook nog zitten.

    Ik heb nodig:
    Jurylid(4):
    Presentator(man en vrouw):
    Talentvolle tieners(10-15 tieners):
    BFF(even oud)
    Bf(rond de 15-17)
    Vriendengroep(ong. 4 meisjes 3 jongens):
    Familie hoofdpersoon:



    Wil je dit invullen:

    volledige naam:
    Artiestennaam:
    Leeftijd(tussen de 14 1n 17 jaar):
    Talent:
    Karakter:
    Verleden:
    Familie:
    Huis:
    Vrienden( doen mee aan show ja/nee)
    Kledingstijl:
    Instrument:
    Extra:
    Uiterlijk(het liefst foto's):

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 7:42 ]


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Ik vul er een in (nu gaat nogal moeilijk, want ik zit op m'n mobiel en dat typt dus niet zo fijn :p maar je krijgt er nog een van me ;))


    To live is to fight ~ Shinku

    volledige naam: Gwendelyn Anne Greyheart
    Artiestennaam: Gwen
    Leeftijd(tussen de 14 1n 17 jaar): 16
    Talent: Zingen, ze kan dit goed want ze heeft al jaren privé les.
    Karakter: Gwen heeft absoluut niet te weinig zelfvertrauwen. Ze is vervelend en arrogant. Gwen krijgt altijd wat ze wilt en als dit niet gebeurd wordt ze helemaal hysterisch. Gwen kan echt bitchy opmerkingen maken en mensen onder druk zetten. Veel mensen worden bang en/of nerveus van haar. Als ze uiteindelijk echt niet gedaan krijgt wat ze wilt, gaat ze als een klein kind zitten mokken.
    Verleden: Gwen was enigs kind en een echt rijkelui's kindje. Ze was echt papa's prinsesje. Hij verwende haar enorm en haar moeder schepte altijd tegenover anderen op hoe geweldig ze wel niet was en wat een mooi, slim en getallenteerd kind ze had. Op haar 13e ging haar ouders scheiden en haar moeder kreeg een nieuwe vriend. Nu hebben die twee samen een baby. Gwen is superjaloers en kan er niet tegen dat dat kind nu alle aandacht opeist. Doordat ze altijd heeft gehoord hoe geweldig ze wel niet is, denkt ze ook zo dat dit echt zo is.
    Familie: Haar moerder (virginia), haar vader (Wilfred), haar stiefvader (Brandon (je spreekt het uit als Brundin ^^) en haar nieuwe stiefbroertje (Jonathan)
    Huis: Ze woont in een behoorlijk groot vrijstaand huis (geen villa). Haar vader is een stuk kleiner gaan wonen na de scheiding.
    Vrienden: Nee, Gwen is de enige van haar vriendengroep die meedoet aan de show. Haar groepje bestaat echt uit van die meiden die allemaal zijn zoals zij (haar vriendinnen zijn ook stikjaloers op haar dat zij meedoet met de show) en roddelen altijd achter elkaars rug om over elkaar. Echte vrienden heeft ze dus niet, maar dat heeft ze zelf niet eens door.
    Kledingstijl: Zo veel mogelijk glitter en bling bling. Korte rokjes, laag decolaté. Britney Spears is haar grote voorbeeld.
    Instrument: Geen
    Extra: Ze is allergisch voor kaas.
    Uiterlijk(het liefst foto's):


    Gwendelyn is 1.70 m lang. Ze draagt graag make-up en gaat zonder absoluut de deur niet uit. Haar bruine haren met slag zijn echt alles voor haar.

    (ps: Ik maak er later nog 1 ;))

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 0:57 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    volledige naam:amore flower
    Artiestennaam:Amore
    Leeftijd(tussen de 14 1n 17 jaar):16
    Talent: gitaar spelen en zingen
    Karakter: lief,onzeker,verlegen
    Verleden:amore was meisje die vanaf klein af aan bij haar opa en oma omdat haar ouders op haar 2e verjaardag voer leden zijn met auto ongeluk en ze heeft leren zingen en gitaar spelen van haar opa
    Familie:opa (tim) oma (lisa)
    Huis:ze woont in rijtjeshuis
    Vrienden( doen mee aan show ja/nee) nee
    Kledingstijl: altanaief
    Instrument:gitaar
    Extra: ze heeft 1 piercing in haar onder liep en tatoo op haar pols met forever now
    Uiterlijk(het liefst foto's):


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ik ga zo even voor je invullen maar het is zelfvertrouwen en volgens mij ook gepresteert. :)


    Physics is awesome

    Volledige naam: Ayla Blye Daems
    Artiestennaam: Ayla
    Leeftijd(tussen de 14 1n 17 jaar): 17
    Talent: Zingen
    Karakter: Ayla is een lief persoon, ze is vaak ook erg verlegen. Maar ze laat zich niet beledigen. Ze komt op voor haar vrienden en familie als het nodig is. Ayla is een zorgzaam type en is vaak snel bezorgd, soms te bezorgd. Ze kan ook echt kwaad worden, dat gebeurt echter haast nooit. Ze kan ook heel vrolijk zijn als ze met vrienden is.
    Verleden: Ayla is opgegroeid bij haar moeder omdat haar ouders scheidden toen ze nog klein was. Ze ziet haar vader regelmatig en vind het fijn om bij hem te zijn. Haar ouders zijn vriendschappelijk uit elkaar gegaan omdat ze beiden wisten dat het beter was om uit elkaar te gaan.
    Familie: Haar moeder is Evageline (Eva) Duncain, haar vader is Mason Daems en haar broer is Joshua (Josh) Deams.
    Huis: Bij haar moeder woont ze in middelgroot rijtjeshuis, dat is het huis waar ze het meeste is. Bij haar vader woont ze in een groter huis, aan beide zijden van het huis staan nog twee huizen maar voor de rest zijn er geen andere huizen.
    Vrienden( doen mee aan show ja/nee): Haar vrienden doen niet mee aan de show, zij doet mee aan de show.
    Kledingstijl: Ayla is redelijk meisjesachtig, ze houd van rokjes en jurkjes. Maar meestal is ze te vinden in een blouse en spijkerbroek. In de winter is ze haast altijd te vinden in een trui of vest met een t-shirt en een spijkerbroek omdat ze een koukleum. In de zomer (als het dus echt warm is en niet regent) een hempje/top met een drie kwart broek, rokje of een hotpants. Maar in de zomer trekt ook heel graag jurkjes aan.
    Instrument: Piano
    Extra: Ayla heeft een echte broer-zus relatie met haar broer. Josh kan haar heel erg irriteren en zij hem ook. Maar Josh is ook heel erg beschermend over zijn zusje, niemand mag haar pijn doen of kwetsen van hem. Ayla krijgt veel van haar vader maar is niet haar vaders lieveling, Mason houdt even veel van zijn beide kinderen. Als Ayla iets krijgt, krijgt Josh ook iets.
    Uiterlijk(het liefst foto's):


    Physics is awesome

    volledige naam: Madison Vanessa Bowhood
    Artiestennaam: Maddy
    Leeftijd: 14
    Talent: Acrobatiek/ slangenmeisje (doet ze soms ook met vuur)
    Karakter: Maddy is enorm actief en hyper. Ze is super vrolijk en erg optimistisch. Ze ziet het goede in dingen en is niet snel boos te krijgen. Als iemand haar beledigd, lacht ze diegene hard uit in zijn gezicht. Mensen kunnen door haar zelfverzekerdheid nogal in de war gebracht worden. Maddy is zelfverzekerd, maar niet arrogant of zoiets. Ze is gewoon niet bang voor anderen. Haar mindere kant is dat ze nogal naïef is. Hierdoor kan ze wel eens in de problemen komen. Ze is niet erg slim, maar dat maakt haar eigenlijk nogal schattig. Ze vindt het wel irritant als mensen haar schattig vinden. Ze heeft veel fantasie en vindt het moeilijk om haar droomwereld van de echte wereld te onderscheiden. Ze is altijd op zoek naar avontuur en gelooft stellig in magie. Ze probeert overal de lol van in te zien. Ze is goed in het opvrolijken van mensen en hen energie geven, als ze verdrietig of zo zijn. Tobias gaat ook altijd mee naar de show om haar te steunen.
    Verleden: Maddy is opgegroeid in het circus en oefent haar hele leven al in de acrobatiek en het slangemens zijn. Haar moeder is overleden toen ze erg klein was en haar vader is uit het circusleven gestapt. Zij vond het echter zó geweldig dat hij besloot haar te laten blijven. Ze ziet hem enorm weinig en mist hem dus erg vaak.
    Familie: Ze is enig kind. Haar moeder is dus overleden en haar vader ziet ze erg weinig, maar de rest van het circus is voor haar haar familie. Ze kan het best opschieten met de het hulpje van de leeuwentemmer, een jongen van 16 (Tobias). Hij is als een oudere broer voor haar en haar beste vriend.
    Huis: Ze slaapt met een aantal kinderen in een woonwagen, het is echt een ouderwets circus.
    Vrienden: De act gaat vooral om haar, maar soms doen er een aantal anderen van het circus mee in haar act. Haar circusfamilie zijn ook haar vrienden. Dat komt omdat ze altijd veel reisde met het circus. Ze maakt makkelijk vrienden, maar bekakte of arrogante mensen vinden haar vaak vervelend en laag-bij-de-grond. Of onder hen niveau. Maddy vindt die mensen zelf eigenlijk ook niks dus dat boeit haar helemaal niets.
    Kledingstijl: Supervrolijk. Ze draagt vaak kleding met enorm veel kleuren. Veel vesten met kattenoortje er op of andere apparte kleding. Enorme pattycoats of andere grappige dingen. Hierdoor wordt ze vaak na gekeken.
    Instrument: geen
    Extra: Maddy heeft een allergie voor een bepaalde soort peer. Dat gebruikt ze als excuus om alle peren te vermijden. Haar grote droom is om ooit op te treden in het circ du soleil
    Uiterlijk(het liefst foto's): *die krijg je later*

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:40 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik vul vanavond presentator in


    Mijn geheim is geheim

    Jurylid
    Volledige naam: Jeroen Bernardus Jozef Nicolaas Keizer
    Artiestennaam: Jeroen Keizer
    Leeftijd (tussen de 14 en 17 jaar): 32
    Talent: Zingen, acteren, grappen maken.
    Karakter: Jeroen kan hartstikke goed omgaan met kritiek. Hij is vrijwel altijd aardig. De grappen die hij maakt, zijn vaak goed geslaagd. Hij is het favoriete jurylid van het programma, omdat hij altijd aardig overkomt en deelnemers goed afvies wil geven.
    Verleden: Jeroen heeft een trauma gekregen op tien jarige leeftijd, doordat hij zijn buurjongen overreden zag worden door een auto, toen hij wilde oversteken. Sindsdien kijkt Jeroen super goed uit als hij oversteekt en loopt/rijdt hij nooit door een rood stoplicht.
    Familie: Jeroen heeft een jongere broer, die drie jaar jonger is, genaamd Martijn. Verder heeft hij natuurlijk ouders, vader Nico en moeder Jolanda.
    Huis: Jeroen woont in een groot huis, in een dure wijk. Jeroen is namelijk heel succesvol als zanger, acteur en entertainer.
    Vrienden (doen mee aan show ja/nee): Nee.
    Kledingstijl: Jeroen is iemand die dol is op shirts met opdruk. Hij is ook gek op gilets, zoals deze. Maar op een gala, of iets dergelijks, kan hij ook goed voor de dag komen.
    Instrument: Microfoon.
    Extra: Na een relatie van vijf maanden, is Jeroen weer vrijgezel, waar hij vrede mee heeft.
    Uiterlijk (het liefst foto's):

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:49 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    bedankt maar ik heb een beter idee voor een nieuwe story iedereen heel erg bedankt voor het invullen!


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.