• Oké ik weet echt niet wat ik moet doen dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
    Ik ben dus verliefd op mijn beste vriend [nu noem ik hem even Vincent -> schuilnaam, haha] en een paar dagen terug zegt een goede vriendin opeens 'Ja sorry Sarah maar ik ben eigenlijk al 3 dagen met Vincent, sorry sorry!'
    Ik was er echt kapot van, nu heb ik pas de 'moed' gevonden om het hier neer te zetten.. Ze wisten allebei dat ik op Vincent ben. Ik sprak ook altijd met die vriendin over hem, en ze heeft niks laten merken.. Ik had de laatste dagen al zo'n vreselijk gevoel, nu weet ik hoe dat komt.. Wat moet ik nu doen?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Wat een gemeen kreng. Laat haar eerst maar goed voelen dat je het vreselijk vindt dat ze tegen je heeft gelogen!
    Bah. Wat een ontzettende naaistreek!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat heeft een goede vriendin van mij, mij ook eens geflikt.
    En toen was het: "Bye, bye. Zwaai, zwaai. Leuk je gekend te hebben."
    En daarna heb ik haar nooit meer gesproken.
    Ik was écht boos. :'))

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 2:00 ]


    Life is a beautiful struggle

    Je kan het haar niet kwalijk nemen dat ze ook gevoelens voor hem heeft, maar hoe ze hem van je heeft afgesnoept, vind ik niet echt kunnen. Ik heb ook eens gehad dat de jongen waarop ik verliefd was opeens een vriendin bleek te hebben en daar was ik ook van aangedaan, maar dat was geen vriendin van me die mijn gevoelens kende. (Nu is hij trouwens mijn vriendje) Ik zou wel eens gaan polsen bij je vriendin wat ze er over te zeggen heeft, maar ik zou nog niet over vergeten en vergeven hebben, want wat ze deed is echt smerig en kan niet goed gepraat worden.
    En over de jongen. Blijf gewoon doet zoals je anders deed. Jongens kunnen altijd een goed maatje gebruiken, waar ze tegen kunnen praten. Who cares if that is a girl.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Wat een gemeen kreng. Laat haar eerst maar goed voelen dat je het vreselijk vindt dat ze tegen je heeft gelogen!
    Bah. Wat een ontzettende naaistreek!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Barnabas schreef:
    Wat een gemeen kreng. Laat haar eerst maar goed voelen dat je het vreselijk vindt dat ze tegen je heeft gelogen!
    Bah. Wat een ontzettende naaistreek!

    Inderdaad. Ik zou dan echt niet vergevingsgezind zijn.

    She just broke a friggin' girl-code.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 3:10 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Barnabas schreef:
    Wat een gemeen kreng. Laat haar eerst maar goed voelen dat je het vreselijk vindt dat ze tegen je heeft gelogen!
    Bah. Wat een ontzettende naaistreek!


    Bad decisions make good stories.

    Hmm.
    Ik vind het niet zozeer een naaistreek dat ze met hem heeft, want als je eerlijk bent dan heeft zij er net zoveel recht op om verliefd op hem te zijn als jij, maar ik vind het niet mooi van haar dat ze er niks over gezegd heeft.
    Ze had best even aan jou kunnen uitleggen hoe het zat, voor ze ook effectief met hem samen was. Dat was wel zo netjes geweest tegenover jou, vooral omdat ze wist dat jij ook gevoelens voor hem had.
    Als ik jou was dan zou ik rustig met die vriendin praten en haar uitleggen dat dat echt niet kan en dan zie je zelf wel of je er klaar voor bent haar te vergeven.
    Dat is iets dat je op je eigen tempo zult moeten doen, net als over hem heen raken en daar zal je vriendin dan maar even rekening mee moeten houden.
    Spreek verder ook met haar (en hem) af dat als jullie samen iets doen, ze het niet constant over elkaar hebben.

    Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    razorsdown schreef:
    She just broke a friggin' girl-code.

    Gancanagh schreef:
    Hmm.
    Ik vind het niet zozeer een naaistreek dat ze met hem heeft, want als je eerlijk bent dan heeft zij er net zoveel recht op om verliefd op hem te zijn als jij, maar ik vind het niet mooi van haar dat ze er niks over gezegd heeft.
    Ze had best even aan jou kunnen uitleggen hoe het zat, voor ze ook effectief met hem samen was. Dat was wel zo netjes geweest tegenover jou, vooral omdat ze wist dat jij ook gevoelens voor hem had.
    Als ik jou was dan zou ik rustig met die vriendin praten en haar uitleggen dat dat echt niet kan en dan zie je zelf wel of je er klaar voor bent haar te vergeven.
    Dat is iets dat je op je eigen tempo zult moeten doen, net als over hem heen raken en daar zal je vriendin dan maar even rekening mee moeten houden.
    Spreek verder ook met haar (en hem) af dat als jullie samen iets doen, ze het niet constant over elkaar hebben.

    Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.

    Precies dit


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    razorsdown schreef:
    She just broke a friggin' girl-code.


    The universal language of art.

    Gancanagh schreef:
    Hmm.
    Ik vind het niet zozeer een naaistreek dat ze met hem heeft, want als je eerlijk bent dan heeft zij er net zoveel recht op om verliefd op hem te zijn als jij, maar ik vind het niet mooi van haar dat ze er niks over gezegd heeft.
    Ze had best even aan jou kunnen uitleggen hoe het zat, voor ze ook effectief met hem samen was. Dat was wel zo netjes geweest tegenover jou, vooral omdat ze wist dat jij ook gevoelens voor hem had.
    Als ik jou was dan zou ik rustig met die vriendin praten en haar uitleggen dat dat echt niet kan en dan zie je zelf wel of je er klaar voor bent haar te vergeven.
    Dat is iets dat je op je eigen tempo zult moeten doen, net als over hem heen raken en daar zal je vriendin dan maar even rekening mee moeten houden.
    Spreek verder ook met haar (en hem) af dat als jullie samen iets doen, ze het niet constant over elkaar hebben.

    Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.

    Bedankt voor je 'tips', ik voel me al een beetje beter en ik ga volgende week denk ik met mijn vriendin afspreken om te praten..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Geen probleem hoor ^^
    Veel succes ermee (Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    razorsdown schreef:
    She just broke a friggin' girl-code.


    I'm short

    Ik vind dat je moeten laten merken dat je boos bent