• Gisteravond wilde ik eigenlijk met twee vriendinnen naar Magic Mike, maar toen waren we te laat ( lol ) en toen zagen we ineens dat er die avond/nacht the Dark Knight marathon was. Die eindigde om kwart voor 9 dus dan kon ik gewoon met de trein terug naar huis. Dus wij vragen of er nog plaatsen waren, en ook al was het alleen op de tweede en eerste rij, hebben we het toch gedaan. En ik heb er geen moment spijt van gehad. Het was echt cool, en The Dark Knight Rises is zooo goed :9~
    Ben alleen super moe want moest donderdag ochtend ook al om 7 uur opstaan lol, maar het was het waard!
    En ik had altijd al eens zo'n marathon mee willen maken :Y)

    Hebben jullie al eens zo'n marathon in de bioscoop gehad, of zijn jullie van plan The Dark Knight Rises te gaan kijken?


    As travars

    Omg, die moet ik nog zien maar nu het ramadan is heb ik helemaal geen tijd. jdbshvasjhsabvh


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mwahahaha, ik ben naar een harry potter marathon geweest :Y)

    En heb een MLP marathon gehouden met de 14 beste episodes!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:14 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Mwahahaha, ik ben naar een harry potter marathon geweest :Y)

    En heb een MLP marathon gehouden met de 14 beste episodes!


    Harry Potter zou mij echt veel te lang duren hahaha


    As travars

    Fiyero schreef:
    (...)

    Harry Potter zou mij echt veel te lang duren hahaha


    Pfff, 26 uur naast de coolste persoon ever zitten kan nooit te lang zijn, laat staan als je ook nog naar de avonturen van brilsmurf kunt kijken!


    quidquid excusatio prandium pro

    lord of the rings marathon
    pirates of the caribbean marathon
    twilight marathon
    harry potter marathon
    men in black marathon
    dark knight marathon

    vond de derde batman film tegen vallen, veel te langdradig waardoor het te lang duurde

    Hel schreef:
    lord of the rings marathon
    pirates of the caribbean marathon
    twilight marathon
    harry potter marathon
    men in black marathon
    dark knight marathon

    vond de derde batman film tegen vallen, veel te langdradig waardoor het te lang duurde


    Alsof het twee films waren die achter elkaar waren geplakt?

    Ik zou het niet te hard zeggen, het schijnt dat je anders doodsbedreigingen krijgt D:
    http://www.latimes.com/news/nation/nationnow/la-na-nn-rotten-tomatoes-shuts-down-batman-comments-after-death-threats-20120718,0,2005167.story


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben naar die Harry Potter marathon van 28 uur geweest :') dat was wel supertof.
    En ik denk niet dat ik naar the dark knight rises ga :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb zelf een Harry Potter marathon gehouden van de week
    Maar zonder deel 5 want dat is het enige deel wat wij niet hebben,
    Maar ik heb ook iets van mij To do list af kunnen strepen
    Ik ben eindelijk met mijn vader en broer mee naar de markt gegaan en heb gevraagd voor een baantje wat ik waarschijnlijk ook nog wel krijg

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:35 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb de plan om aanstaande vrijdag met mijn zus naar The dark knight rises te gaan ^^


    Shoganai i ne~

    Twilight marathon. Rond twee uur thuisgekomen en toch om zes uur opgestaan om te leren en mijn leerkracht maar zagen dat als ik wegging, ik moest maken dat ik kon functioneren in de klas.
    Ik ken niet veel mensen die dan nog vroeger zouden opstaan om te leren hoor, trut. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?

    De laatste harry potter marathon duurde een volledige nacht! Ben ik niet naartoe geweest, al wou ik wel graag :)

    Ik ben al naar een twilight marathon geweest (met de premiere van eclipse) en naar de derde en vierde film achter elkaar. :)

    Harry Potter. LOL.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat wil ik wel is doen maar nee nog nooit gedaan :'D


    effort never betrays you

    Ik heb The Dark Knight Rises gezien! :Y)
    En ik heb een LOTR marathon gehouden en een Anime marathon.

    Ik heb nog nooit zo'n marathon gehad, en heb The Dark Knight Rises ook niet gezien. D:. I know, i know, I'm a sinner.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.