• Volgens een oude man op Sicilië ben ik vervloekt. Ik liep rustig met mijn vriend over een marktje toen een man naar me begon te roepen en me wenkte. Dus wij gingen naar de man toe en hij begon allemaal heel snel te praten in een mengeling van Italiaans en Engels, vooral Italiaans. Mijn vriend en ik konden eruit opmaken dat ik 'currrrsed' zou zijn vanwege drie moedervlekjes die op een rijtje op mijn huid zitten.
    Het is nou niet echt dat ik die kerel geloof - al zou het wel een hoop verklaren als ik werkelijk vervloekt zou zijn - maar ik vroeg me wel af waar hij dit idee vandaan heeft gehaald. Ik heb het opgezocht, maar ik kon niets vinden. Is er iemand die weet hoe hij hierbij komt?



    Have you ever been alone in a crowded room?

    nop, maar als je erachter komt,mag je mooi meedelen :Y)


    -

    Ik zou echt geen idee hebben, dat soort mensen lullen toch wel vaker iets? :P
    Heb je niet gevraagd wat je er tegen kon doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw. Dan ben ik ook vervloekt, want ik heb zo'n duizend moedervlekken die achter elkaar staan. Ik weet niet hoe hij erop is gekomen, nee. Misschien 3 x 3 of zoiets, I dunno.


    The odds are néver in our favor.

    nerveus schreef:
    Ik zou echt geen idee hebben, dat soort mensen lullen toch wel vaker iets? :P
    Heb je niet gevraagd wat je er tegen kon doen?


    Ja, dat is ook zo, maar deze man leek doodsbang. Hij keek naar me alsof ik een of andere duivel was, haha. Nee, ik begreep nauwelijks wat hij zei en mijn vriend en ik wilden het liefst zo snel mogelijk weg. c:


    Have you ever been alone in a crowded room?