• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Villique
    - Boy: Bentley Heathrow Villique

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    En bedankt Naomi :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Graag gedaan! Deed het met alle plezier! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Bentley Heathrow

    'En jij bent gemeen', zei ik glimlachend en prikte haar lachend met mijn wijsvinger in haar zij.
    'En ja, een beetje. Vind je hem lelijk?', vroeg ik en trok een pruillipje.
    'Hoe was school?', grijnsde ik.


    Noralie Anderson
    'Wat wil je er aan doen?' Lach ik en sla zachtjes zijn hand weg. Ik kan niet tegen kietelen en dat weet hij.
    Hij vraagt of ik hem lelijk vind maar schud mijn hoofd. 'Hij staat je geweldig,' zeg ik met een glimlach en een grinnik.
    'Kort, school was heel erg kort. Kan ik nu niet ook in het ziekenhuis liggen? Ik ben o zo ziek,' zeg ik met een lachje. 'Ik heb alleen geen bed,' zeg ik onschuldig en kijk dan Bentley aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Graag gedaan! Deed het met alle plezier! XD]


    [Hahaah herkenbaar :P en nu ga ik lekker slapen ^^ adios!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmmm, ik kan natuurlijk opschuiven', zei ik en deed alsof ik diep nadacht.
    'Maar voor wat, hoort wat', grijnsde ik en deed een wenkbrauwwiebel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik moet lachen als hij een wenkbrauwwiebel doet. Wat ik alleszins niet probeer is om echt in zijn ogen te kijken.
    'Wat zou dat dan zijn?' Vraag ik aan hem terwijl ik hem dan toch echt aan kijk.
    Daar moet ik ook echt eens mee stoppen, dan is het veel makkelijker om tegengas te geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [goodmorning^^
    ik ben naar school--]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bentley Heathrow

    Ik deed weer alsof ik nadacht.
    Mijn ogen probeerden ondertussen de hare te vinden.
    'Een kusje?', vroeg ik toen maar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik twijfel of hij nou alsof doet of ook echt nadenkt. Hij eindigt dan met het voorstel voor een kusje. Ik glimlach scheef. Dat is simpel. Ik druk een kusje op zijn wang en grinnik. Hij heeft niet gezegd waar het kusje moet.
    'En nu opschuiven,' zeg ik plagerig tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jullie gaan weer snel! XD waar kan ik dan inkomen met Charly?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bentley heeft Noralie overgehaald om voor hem school te skippen en zij is nu bij Bentley in het ziekenhuis. Ehm..: Hayden, Drew, Anna en Rafael zitten bij Geschiedenis :3 daar kan je inspringen? Of dat ze het eerste uur vrij had?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu ga ik naar school c: baayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Maar.. maar.. maar ik.. nou oke..', mompelde ik en probeerde zo goed mogelijk op te schuiven, zodat Noralie erbij kon liggen.
    Ik trok haar naast me en sloeg mijn arm om haar heen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Outfit
    Ik zucht en open vermoeid mijn ogen en kijk naar de wekker naast mijn bed en kijk dan weer voor me en dan weer naar de wekker. 'Shit!' vloek ik dan hardop en sta vlug op, spring onder de douche trek daarna snel een simpele setje kleren aan en zoek er een paar hakken en trek alles snel aan en ga dan weer vlug naar de badkamer waar ik vlug mijn haar in model breng en gewoon een simpel simpel laagje make-up op doe, wel genoeg voor vandaag. Ik kijk nog een keer goed in de groote spiegel van mijn slaapkamer en knik even goedkeurend en snel dan de kamer uit, pak mijn tas en neem wat eten mee voor onderweg en spring dan mijn auto in en rij op een hoog tempo naar school en als ik daar al snel ben loop ik snel door de gangen van de school. Je hoorde mijn hakken tikken door de gangen, aangezien ik de enige was die er liep. Al snel kom ik de geschiedenis gang en loop meteen door naar het goede lokaal en loop zonder kloppen of iets naar binnen. 'Hey.' mompel ik naar de leraar en zie dan dat de rest er al allemaal is en haal even kort mijn schouders op en ga dan aan een tafeltje zitten en zucht.

    [Even snel geschreven... Dus zal het na school wel allemaal even goed nakijken... ]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 8:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp