• Op dit moment lees ik niets ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ook niet, want ik heb deel vier van huis van de nacht uit en moet deel vijf nog kopen. Ben alleen te lui om naar de winkel te gaan ^^

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Gebroken Licht - Kim Edwards

    Aanrader! (:


    You are beautiful, you are love.

    Als m'n vriendin terug van vakantie is, begin ik - voor de derde keer - aan de Orde van de Feniks.


    Searching heavens for another earth

    Crossed- Ally Condie

    Ik heb hem al bijna uit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uhh.. Ff kijken:
    Harry Potter deel 2,3&6
    THE Hobbit
    De waarschuwing
    Verdwenen

    Tja, ik lees altijd alles door elkaar.XD


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    unbelievable uit de PLL serie.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    1984 van George Orwell en Eldest (uit de Eragon-serie) van Christopher Paolini.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dead In Dallas - Charlaine Harris

    De wereld van Sofie - Jostein Gaarder
    Je blijft - Anna Drijver


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben in de vakantie weer begonnen in Lord of the Rings en ik ben net begonnen aan the Return of the King.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik ben pas begonnen aan het tweede deel van THG, vlammen.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik lees momenteel een frans boek.
    Francine Pascal - Mon premier amour et autres désastres.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    HP1 in het Engels (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik lees duizenden boeken tegelijk.
    Vampira Academy van Richelle Mead, Spotgaai van Suzanne Collins (voor de derde keer alweer), Breaking Dawn van Stephenie Meyer, Percy Jackson en de Bliksemdief van Rick Riordan, Lotusbloem van Alyson Noël en Vrees van Lauren DeStefano.

    Ik lees ook nogal wat door elkaar
    - Het vampierhandboek - Paul van Loon (niet echt voor mijn leeftijdscategorie, maar gewoon leuk om te lezen)
    - L.A. BB murder cases (geen flauw idee wie de schrijver is, ik heb het nu niet binnen handbereik xD Het is een Death note spin off xD)
    - L change the world - (M (een schrijver die verder anoniem wenst te blijven xD)
    - Fataal weekend - Patricia D. Cornwell (zo'n goed boek)
    - Nachtwacht (R.D. WIngfield)