• Ik heb al een tijdje geleden een verhaal geschreven over een beroemde actrice. Ze is samen met Bill Kaulitz en haar hele leven bestaat uit leugens en drama. Maar ik zoek dus foto's die bij mijn personage passen, liefst iemand blond. Ik heb heel weheartit en tumblr afgezocht maar niemand staat mij echt aan. Iemand enige idee?

    Het leven verloopt niet altijd zoals we zouden willen dat het verloopt. Om elke hoek schuilt er een verrassing, maar soms kan zo’n verrassing je hele leven overhoop gooien. Willen of niet, we beslissen niet altijd zelf hoe het leven verloopt. Er zullen altijd mensen in je leven komen die ervoor zorgen dat alles net een tikkeltje anders verloopt. En zo is er ook iemand in mijn leven gekomen die ervoor gezorgd heeft dat alles een tikkeltje anders verlopen zal. Mijn verrassing om de hoek, Bill Kaulitz.

    Mensen denken altijd dat je bent wie je laat zien dat je bent, maar dat is echter een leugen. Alleen degene die de moed hebben om doorheen je ziel te kijken zullen zien wie je écht bent. Maar ik had die moed niet, als ik dat wel gehad zou hebben, dan zou mijn leven een hoop makkelijk geweest zijn. Maar wil ik dat wel? Want juist al die moeilijkheden hebben mij gemaakt tot wie ik nu ben: Liv Elena Mayers Kaulitz. Ja, ik ben getrouwd met Bill Kaulitz maar denk maar niet dat dat altijd even gemakkelijk was. Integendeel. Dit is mijn levens verhaal, een verhaal vol leugens en verraad maar ook vriendschap en liefde krijgen hun eigen plaats in mijn levensverhaal.
    Ooit zei een Vlaamse dichter een citaat dat perfect bij mij past: De waarheid ligt in het midden, omringd door andere leugens. Maar wat het citaat niet vermelde, is hoe moeilijk het is om het midden te vinden, om de leugens van de waarheid te onderscheiden.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:23 ]


    Don't cry, just smile.

    Ik zal even zoeken voor je. (:

    Jenn Curbstomp (Was vroeger 'scene' maar nu vind je wel foto's van haar in 'niet-scene toestand')

    Kristen Bell

    Naomi Watts


    Dat waren de eerste blondines die bij me opkwamen. (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:30 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Hmm, Kristen Bell is inderdaad wel leuk. Dankje (:


    Don't cry, just smile.

    onlyone schreef:
    Hmm, Kristen Bell is inderdaad wel leuk. Dankje (:

    Graag gedaan! (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon