• Ik was vandaag op een verjaardag en we zaten heerlijk in de tuin van de zon te genieten. Na die periode van regen had iedereen wel het idee dat we de kans moesten grijpen.
    Kom ik thuis, kom ik erachter dat ik hartstikke verbrand ben. :') Mijn benen zijn zo rood als een kreeft, mijn gezicht staat helemaal strak en je kan precies zien waar mijn shirt ophield. (krul)

    Dus, iemand anders die het ook gelukt is om in het Nederlandse (of buitenlandse, natuurlijk) zonnetje te verbranden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word eigenlijk meestal meteen bruin ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Trololo, nee, het is me nog niet gelukt ook al heb ik vrijwel de hele week in Turkije in het water doorgebracht. Maar ik verbrand ook niet heel snel en ik heb me ook meestal een keer ingesmeerd. Ben wel bruiner geworden :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik word nauwelijks bruin, maar ik verbrand ook eigenlijk niet :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gelukkig nog niet, maar dat gaat nog wel komen
    Met een beetje pech precies als ik weer naar school moet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik verbrand niet zo snel (vrijwel nooit) en word ook niet snel bruin. Resultaat: na drie weken rond huppelen onder de volle zon is mijn huid nog steeds melkbleek. Nu maar fingers crossed dat ik in Frankrijk nog een beetje bijkleur


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Ik ben helemaal rood:S


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier ook,hoor. Ik heb gisteren ook wat in de zon gezeten en ben nu precies een kreeft. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Yuliette schreef:
    Ik heb de hele dag buiten gezeten, dus ja ik ben flink verbrand!


    Life is full of fake people

    Ja ik, damn Nederland (cat)
    hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben een heel klein beetje rood. Ik was maar 1 uur buiten en ik had zonnebrand. Ik leek ook een beetje op een vampier misschien lag het daaraan.(cat)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:56 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben voor een keertje is niet verbrand :'D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik ben nog nooit verbrand en word ook niet heel snel bruin :'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zat vandaag een kwartier in de zon en was al verbrand. Gelukkig wordt het erna bruin! :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Gebeurt me bijna nooit, maar ik ga dan ook nooit pal in de zon zitten. :')

    Nog niet, dat verbaasd me want ik heb een heel gevoelige huid die heel snel verbrand.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one