• Ik was vandaag op een verjaardag en we zaten heerlijk in de tuin van de zon te genieten. Na die periode van regen had iedereen wel het idee dat we de kans moesten grijpen.
    Kom ik thuis, kom ik erachter dat ik hartstikke verbrand ben. :') Mijn benen zijn zo rood als een kreeft, mijn gezicht staat helemaal strak en je kan precies zien waar mijn shirt ophield. (krul)

    Dus, iemand anders die het ook gelukt is om in het Nederlandse (of buitenlandse, natuurlijk) zonnetje te verbranden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet dat dit de goden verzoeken is, maar ik verbrand eigenlijk nooit..


    Bad decisions make good stories.

    In Nederland verbrand ik nooit. Ik heb mijn schouders nu verbrand maar dat komt doordat ik net terug ben uit Turkije.


    Chaos is a ladder.

    Ik moet alle dagen dat het mooi weer is werken, dus nee ik ben niet verband. Overigens word ik altijd gelijk bruin, nooit rood.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 10:13 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    mijn zus, op haar kont, kan niet meer goed zitten

    @lol


    ©1998

    niet verbrand, wel supersnel gebruind door net een uurtje met waterballonnen en geweren te spelen... ik ga over twee weken terug komen uit Spanje als een neger ofzo :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    No, ik niet. Ik was al bruin geworden van Italië, dus nu nog een beetje bij bruinen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Reepicheep schreef:
    Ik was de afgelopen twee weken in Frankrijk en ben toen twee keer lichtjes verbrand, maar dat was op zo'n manier dat het daarna bruin werd en niet te veel pijn deed (:

    Nu ben ik gewoon erg bruin:p


    Maar dan in Italië ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn hele rug is nu al rood, en ik blijf gewoon in Nederland :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf