• Serieus.
    Vorig jaar in Turkije had ik gevraagd voor een laagjes model, en die bitch vrouw had mijn haar extreem kort geknipt. Ik heb drie dagen achter elkaar zitten huilen. -no joke-
    Maar ik heb zo'n gevoel dat gespleten haarpunten de reden zijn waarom ik haaruitval heb en mijn haar zo dun wordt, en niet meer groeit natuurlijk. En ik moet het dus laten knippen. -le cry.
    Ik wil het eigenlijk alleen maar laten bijpunten, maar ik ben bang dat ze mm's met cm's verwart ofzo en mijn haar korter knipt. Maar het moet wel, want mijn haar is dood.

    Ik weet dat dit kinderachtig is, maar het is echt één van mijn grootste angsten. En ik vraag me dus af, wat moet ik nu doen? Heeft één van jullie hetzelfde?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 14:18 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yiall schreef:
    Ik ben ook bang voor kappers. Vroeger toen ik nog klein was, hadden ze in mijn oor geknipt en moest het gehecht worden. (cat)
    Achja, zoals er al gezegd is: er gewoon op hameren dat het mm's moeten zijn en geen cm's.


    Life is full of fake people

    ik had ook een soort-van trauma. Ze knipte in mijn oor... en toen durfde ik like 1 jaar niet meer naar de kapperxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Hahaha daarom knip ik zelf mijn haar :'D

    Ik wil niet stalkerig overkomen, maar volgens mij had ik ergens ooit gelezen dat je in Bergen op Zoom woont. Er zit daar een heel goede kapsalon; Impulse. De kapsters daar luisteren heel goed naar wat je zegt en als je vermeldt dat je bang bent dat je haar te kort wordt afgeknipt, houden ze daar rekening mee.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:32 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Kinky Kappers all the way! :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mercurial schreef:
    Ik wil niet stalkerig overkomen, maar volgens mij had ik ergens ooit gelezen dat je in Bergen op Zoom woont. Er zit daar een heel goede kapsalon; Impulse. De kapsters daar luisteren heel goed naar wat je zegt en als je vermeldt dat je bang bent dat je haar te kort wordt afgeknipt, houden ze daar rekening mee.

    En in Steenbergen zit Hairtrendz, die houdt er ook rekening mee en is maar 12 euro per knipbeurt of zo. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In Kreatos heb ik eens gehad dat ik vroeg om gewoon wat bij te knippen. En toen was er 20centimeter weg. Ik heb echt ook gejankt. Nog een jaartje en ik heb mijn oude haarlengte terug.


    Life is all about having a good time.

    ik ken dat ook, ik wou ooit ook mijn haar laten bijpunten en toen had ik ineens superkort haar. Sindsdien knip ik het zelf of mijn moeder (of stiefmoeder) of mijn nicht. Misschien helpt dat bij jou ook? Het laten knippen door iemand die je vertrouwd? helpt bij mij in ieder geval ^^

    hylketjeuhx schreef:
    ik ken dat ook, ik wou ooit ook mijn haar laten bijpunten en toen had ik ineens superkort haar. Sindsdien knip ik het zelf of mijn moeder (of stiefmoeder) of mijn nicht. Misschien helpt dat bij jou ook? Het laten knippen door iemand die je vertrouwd? helpt bij mij in ieder geval ^^


    I don't trust anybody...
    Hahahah, grapje hihi. Nee, mijn moeder is zo iemand die helemaal niet luistert naar wat ik wil en knipt waar ze zin in heeft. :"DDD


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik snap niet waarom je het dan in het buitenland hebt laten doen, die mensen verstaan je maar voor de helft.
    Ik ga altijd naar mijn moeders nicht en die knipt alleen wat dood is eraf.


    (Be)lieve in (you)rself

    Vanitysbitch schreef:
    Ik snap niet waarom je het dan in het buitenland hebt laten doen, die mensen verstaan je maar voor de helft.
    Ik ga altijd naar mijn moeders nicht en die knipt alleen wat dood is eraf.


    Ik ben Turks en ik spreek het ook vloeiend.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bij Brainwash doen ze het meestal wel goed, daar gaan ze echt niet meer werk doen dan nodig is, dus daar zullen ze niet meer eraf knippen dan nodig is. En anders vraag je je moeder? De meeste moeders (althans de mijne) zijn wel handig met haren knippen? (=


    “Love is a contradiction.”

    Ik ga tegenwoordig naar Brainwash die luisteren ;o
    En ik begrijp je pijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik ben Turks en ik spreek het ook vloeiend.

    Haha ik ben nu in Turkije :D. Alhoewel ik vandaag terug ga ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Haha ik ben nu in Turkije :D. Alhoewel ik vandaag terug ga ;]


    Me wants.. ):
    Was 't leuk?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.