• Serieus.
    Vorig jaar in Turkije had ik gevraagd voor een laagjes model, en die bitch vrouw had mijn haar extreem kort geknipt. Ik heb drie dagen achter elkaar zitten huilen. -no joke-
    Maar ik heb zo'n gevoel dat gespleten haarpunten de reden zijn waarom ik haaruitval heb en mijn haar zo dun wordt, en niet meer groeit natuurlijk. En ik moet het dus laten knippen. -le cry.
    Ik wil het eigenlijk alleen maar laten bijpunten, maar ik ben bang dat ze mm's met cm's verwart ofzo en mijn haar korter knipt. Maar het moet wel, want mijn haar is dood.

    Ik weet dat dit kinderachtig is, maar het is echt één van mijn grootste angsten. En ik vraag me dus af, wat moet ik nu doen? Heeft één van jullie hetzelfde?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 14:18 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ga liever naar de tandarts dan naar de kapper..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ugh, dat is stom!
    Ik heb bij mij Ami kappers zitten, en op een of andere manier luisteren ze altijd heel goed naar wat ik wil, en ze zijn daar sowieso goed want meestal ziet mn haar er op het eind beter uit dan dat ik uiteindelijk wou haha.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een heel lieve kapster die alles goed doet en het verschil weet tussen cm en mm. :')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 15:46 ]


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ja, dat hebben ze er inderdaad. Doen ze het ook gewoon zo kort als je zelf wilt?
    Zo ver ik weet wel ,aldus waar ik woon doen ze gewoon wat ik zeg wat ik er ongeveer af wil.


    Shoganai i ne~