• Laatst stond ik te wachten op een vriendin toen ze haar boeken moest wisselen en het was, zoals gewoonlijk, een helse drukte bij de kluisjes. Een jongen/klasgenoot van die vriendin/Luuk stond daar ook. Ik kende hem niet, maar hij zei wat tegen die vriendin waar ik op reageerde en we kletsten wat. 't Leek me een aardige jongen, maar door de drukte lette ik verder niet zo op zijn gezicht. Later vroeg ik aan die vriendin wie die jongen was, waarna ik nog toevoegde dat hij wel schattig was. Gewoon, zonder verdere betekenis, schattig.
    Nu vinden mijn vriendinnen het in het algemeen best geinig om mij te plagen, dus had die vriendin tegen een ander meisje verteld dat ik Luuk leuk vond. Dat meisje kwam met een dikke grijns op me af, vertelde dat Luuk wist dat ik een oogje op hem heb, en ik zat daar een beetje van 'wie is Luuk? :3'. Toen ik begreep dat het over de jongen bij de kluisjes ging, speelde ik het verhaal vrolijk mee en zei met een rape-face: "Ja, Luuk, ik wil baby's maken met Luuk!"
    En ja, 't viel te verwachten, maar dat heeft dat meisje dus ook tegen Luuk verteld. Nu ben ik nogal slecht in gezichten en heb ik echt geen flauw idee meer tegen wie ik aan stond te kletsen die dag. Maar het komt er dus op neer dat er een jongen op mijn school rondloopt die denkt dat ik baby's met hem wil :Y). En geloof me, dit is niet de eerste keer dat zoiets me is overkomen (cat).


    i put the fun in funeral

    Haha :')
    Als hij je ook leuk vindt, en ik hem was, dan zou ik naar je toelopen en zeggen van "Nou, zullen we er dan maar aan beginnen?" of iets in die trend :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha lekker dan


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    LOOOL, leuk gerucht.


    The odds are néver in our favor.

    Awkward...


    26 - 02 - '16

    Ouch, hahaha. Gewoon wachten wat er nu gebeurd, het kan alleen maar grappig zijn haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hahaha geniaal :') dit soort dingen gebeuren mij ook altijd!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hahahahahaha, ik moet hardop lachen toen ik dit las. :'D
    Sarah, echt een briljante opmerking. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Deep inside, I've never felt alive

    Calantha schreef:
    Haha :')
    Als hij je ook leuk vindt, en ik hem was, dan zou ik naar je toelopen en zeggen van "Nou, zullen we er dan maar aan beginnen?" of iets in die trend :')


    Hehe, waarschijnlijk zou ik hem niet eens herkennen x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik moest even lachen toen ik dit las :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CallYouOut schreef:
    Ik moest even lachen toen ik dit las :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    RAEPtime, aye!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nikolajevna schreef:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hahahahaha, stiekem vind ik dit keigrappig. c:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Echt een actie voor mij xD


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran