• [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:08 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik weet allen een winkel in het plaatje waar ik woon. En dat is ver weg van Emmen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Ik weet allen een winkel in het plaatje waar ik woon. En dat is ver weg van Emmen.

    wat is de naam??
    miss kan ik online bestellen als ik hier niks goeds vindxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hobby winkel ?


    -

    Glazuur? Volgens mij bedoel je lak.
    En dit zou iedere hobbywinkel wel moeten hebben...


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    AkatsukiXxX schreef:
    (...)
    wat is de naam??
    miss kan ik online bestellen als ik hier niks goeds vindxD

    Ik weet dat je dingen online kan bestellen, maar ik weet helaas de naam niet.
    Het is namelijk een klein winkeltje en ik ga er niet vaak naartoe, omdat het redelijk prijzig is. Maar voor dat geld heb je ook goede kwaliteit. Ik kan het wel even opzoeken :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pipoo's - volgens mij heet dat zo - is zo'n winkel met van die hobbyspullen. Dat zit in het centrum van Emmen. Als je zeg maar die winkelstraat doorloopt richting de Dierentuin, ga je, als je een heel duur uitziende flat ziet, rechts. Onder die flat zit het. Ik hoop dat ik het goed heb, ik kom namelijk maar af en toe in Emmen. Misschien moet je het ook nog even opzoeken op googlemaps. Ik weet wel dat hij er zit, maar ik weet niet 100% zeker of mijn beschrijving goed is.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 19:04 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Xenos of Action? voor de verf


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Aurorae schreef:
    Pipoo's - volgens mij heet dat zo - is zo'n winkel met van die hobbyspullen. Dat zit in het centrum van Emmen. Als je zeg maar die winkelstraat doorloopt richting de Dierentuin, ga je, als je een heel duur uitziende flat ziet, recht. Onder die flat zit het. Ik hoop dat ik het goed heb, ik kom namelijk maar af en toe in Emmen. Misschien moet je het ook nog even opzoeken op googlemaps. Ik weet wel dat hij er zit, maar ik weer niet 100% zeker of mijn beschrijving goed is.


    Inderdaad Pippo's, een hobbywinkel waar ze volgens mij bijna alles hebben als je wil gaan knutselen, schilderen, kleien of kaartjes wil gaan maken.


    Physics is awesome

    Ik heb onlangs nog een pakje acrylverf gekocht bij Action. En eens eerder klei ook, maar die hebben ze er nu niet meer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.