• Mijn moeder, sinds ik weer naar huis ben vanuit Duitsland.
    Het begon onderweg al toen ik moest laten weten of ik thuis at of niet. Mijn vader smste me om 3 uur of ik het al wist en ik gaf antwoord, hij smste nog eens terug. Om 5 uur belt mijn moeder geïrriteerd op dat ze nog geen boodschappen kon doen omdat ik niets had laten horen. Ik zeg dus dat ik al 2 uur eerder met mijn vader wat besproken heeft en ik dacht dus dat ze samen waren omdat hij mij smste. Bleek dus niet zo te zijn en dat is mijn schuld. Twee uur later belt ze me weer. Even kijken hoe het ging en even zeuren dat ik de volgende keer wel moet laten weten of ik thuis ben en dat ik zo geen afspraken meer kan maken. -Ik word bijna 20, laat me gewoon met rust-
    Nou vanmorgen. Ze wilde om 9 uur eten en kwam pas om kwart over 9 naar beneden. Gaat ze tegen mij zeuren dat ik haar had moeten wakker maken als ik naar de markt wil, terwijl zij míj meesleurt er naar toe.
    Nou eindelijk eten, een half uur laten omdat ze zogenaamd zoveel moet doen. Gaat ze zeuren dat de container niet geleegd is en dat ik hem buiten had moeten zetten terwijl het mijn broers beurt is. Ugh, zoek een leven en laat mij met rust!
    Wie heeft er nog meer van die zeikmoeders?


    Your make-up is terrible

    Nope, not really... I feel bad for you tho.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yeeh, boven begon ze weer over allerlei dingen te zeuren. Over mijn vader, over dat boodschappen gebeuren en bellen enzo. Het is de zeurweek voor haar.


    Your make-up is terrible

    N'aahw. herken ik wel, niet constant maar bij vlagen


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Uneventful schreef:
    Nope, not really... I feel bad for you tho.


    Life is full of fake people

    Nee niet echt. Ze zeurt nu wel een beetje maar dat komt omdat ik van alles moet regelen voor volgende week. En ik ga zo naar mijn vriend toe en ik moet haar elke dag even laten weten hoe het gaat :'D Hoeft normaal echt nooit, maar omdat ik volgende week op kamers ga moet ik oefenen daarin haha.


    -

    Bij ons gaan ze nu plafond witten en al, dat zorgt voor vrij veel stress denk ik zo. Ik zit vaak achter de laptop boven omdat ik gewoonweg van rust houd, en dan kom ik beneden en krijg ik wel een paar opmerkingen naar m'n hoofd gegooid.. Ook heeft ze de neiging m'n kleine broertje voor te trekken, haha.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Ach binnenkort is dat weer over en zeurt ze vast tegen iemand anders =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Daar heeft mijn moeder wel eens last van, vooral als ze op haar werk irritant zijn geweest dan kan ze gewoon echt minder hebben van mij.

    Kan je niet proberen om met haar te praten? Het is immers wel je moeder.


    Physics is awesome

    Mijn moeder heeft af en toe eens van die momenten, ja. Maar dan moet ik haar gewoon met rust laten.
    Vraag haar anders eens wat er scheelt?

    De mijne doet niet anders dan zeuren en neuten.

    Mijn moeder heeft daar ook weleens last van. Het ligt aan de overgang, volgens mij. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Poor you, mijn moeder zeikt ook altijd, maar gelukkig niet zo erg O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nope,mijn moeder zeurt bijna nooit.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ugh know the feeling. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    Nope, not really... I feel bad for you tho.


    Bad decisions make good stories.