• De stelling van deze week luidt:
    Een stelling is pas goed wanneer de meningen erover verdeeld zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, daarmee kan ik het wel eens zijn. Oké, meningen hoeven niet altijd te verschillen, maar het is gezond als dat wel zo is.


    Searching heavens for another earth

    Ik denk het?
    Ik heb echt geen idee, ik vind dit ook een beetje een rare stelling :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, anders is het net alsof we in een dictatuurland wonen.
    rare stelling, trouwens. :Y)


    -

    Het is wel leuker, omdat er dan iets is om over te discusieren. Als iedereen dezelfde mening heeft, ben je snel klaar.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Als iedereen ermee eens is, is er ook niet echt een discussie. En ik ben ook een beetje bang dat dat hetzelfde is met deze stelling. xD


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Peregrin schreef:
    Als iedereen ermee eens is, is er ook niet echt een discussie. En ik ben ook een beetje bang dat dat hetzelfde is met deze stelling. xD


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het een coole stelling :Y)

    En eigenlijk ben ik het er niet mee eens of oneens. Want een stelling kan nog steeds slecht zijn als de meningen erover verdeelt zijn. En eigenlijk zijn er altijd wel verdeelde meningen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ligt eraan wat je met je stelling wil. In de meeste gevallen wel ja, zodat je meerdere standpunten hebt en kunt discussieren/dingen concluderen and shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens, want de stellingen zijn er uiteindelijk om over gediscussieerd te worden en wanneer iedereen dezelfde mening deelt, kan er geen discussie uit voortkomen.

    nerveus schreef:
    Ik denk het?
    Ik heb echt geen idee, ik vind dit ook een beetje een rare stelling :Y)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Hoeft niet altijd.
    Daarom zijn stellingen , ze zijn er voor verschillende meningen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jeremiah schreef:
    Eens, want de stellingen zijn er uiteindelijk om over gediscussieerd te worden en wanneer iedereen dezelfde mening deelt, kan er geen discussie uit voortkomen.


    Pretty is just a pretty word.

    Jeremiah schreef:
    Eens, want de stellingen zijn er uiteindelijk om over gediscussieerd te worden en wanneer iedereen dezelfde mening deelt, kan er geen discussie uit voortkomen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Helvetios schreef:
    Ja, daarmee kan ik het wel eens zijn. Oké, meningen hoeven niet altijd te verschillen, maar het is gezond als dat wel zo is.


    _O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dit is dus niet een goede stelling. Iedereen is er mee eens!


    "I solemnly swear that i am up to no good."