• Ik heb geen idee of 'ie hier goed staat

    Ik heb een probleem met mijn laptop. Mijn moeder heeft er op gezeten (de hare is opgestuurd voor reparatie, dus gebruikt ze de mijne). Opzich maak ik daar geen probleem van, maar nu is op de een of andere manier alles veel groter. Ofja alles.. Het is best moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. Maar als ik een site open, is de site zelf wel op normale grote, maar de taakbalk, de zoekbalk linksboven voor als ik een site wil intypen, en de taakbalk beneden, met de icoontjes zoals internet, word, mijn documenten, maar ook de tijd en datum, en hoeveel stroom mijn laptop nog heeft, dat is allemaal veeeel groter. Ook als ik een nieuw tapblad open, dan komen er bij mij altijd de meest geopende sites te staan, dat is ook opeens veel groter.

    Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik het weer normaal moet krijgen? Ik heb al vanalles geprobeerd. Zoals ctrl+alt+nul en dan bij 'beeld' het in en uitzoomen naar 100% gezet, de tekengrote aangepast, maar niks helpt.. :C
    Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet, want ik wordt echt gek van al dat grote gedoe.. :/


    Inspiration can hit you any time

    Pff .., nee sorry .., ik zou het echt geen idee :$


    Life is full of fake people

    Misschien naar je bureaublad gaan, dan rechtermuisknop en 'schermresoluties' en de resolutie veranderen? Ik weet niet of dat werkt, maar oke


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Patrol schreef:
    Misschien naar je bureaublad gaan, dan rechtermuisknop en 'schermresoluties' en de resolutie veranderen? Ik weet niet of dat werkt, maar oke

    Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet ;/

    Heeft iemand anders nog een idee?


    Inspiration can hit you any time

    Opnieuw laten starten als je dat nog niet hebt gedaan, dan wordt alles automatisch reset. Met mijn laptop heb ik weleens als ik op een letter klik, dat ik dan iets krijg wat bij een combinatie hoort, zoals crtl plus v is plakken. Als ik op v druk, doet tie dat steeds.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Constantine schreef:
    (...)
    Ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet ;/

    Heeft iemand anders nog een idee?


    Staat je resolutie al op maximale stand?

    Vraag je moeder wat ze heeft gedaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Heb je al aan je moeder gevraagd of ze iets met de instellingen heeft gedaan? Dan kan ze het misschien zelf weer terugzetten..
    Of probeer eens ctrl+Scrollen. Ik denk niet dat dat de goede is, maar je kan het proberen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Welk besturingssysteem heb je? Windows 7, vista enz...
    Misschien: Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen, beeldscherm. Als die op 125% staat moet hij naar 100%
    Heb je dat al geprobeerd?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:27 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hmm raar,, ik heb mijn laptop uitgezet, en nu ik m weer opstart is alles weer normaal...
    Weird..


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Hmm raar,, ik heb mijn laptop uitgezet, en nu ik m weer opstart is alles weer normaal...
    Weird..


    Mooi toch!?


    Life is full of fake people

    dat heeft mijn moeder ook gehad, dan is er gewoon een update uitgevoert met de computer, maar ik weet dus niet hoe je het terug moet draaien, ik kan wel vertellen dat het niet je moeder's fout is. Kijk anders even bij, updates bij deze computer, op je computer of bij deze computer en dan iets met het scherm


    ©1998

    Dat heb ik ook al eens gehad... Kan me alleen niet meer herinneren hoe ik het heb verholpen.. Sorry!


    Believe in yourself.