• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    {Hoe laat is het in de RPG?}

    Ik denk de late middag ofzo? idk :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik haalde mijn schouders op.
    Ja, ik moest het hem vertellen. Vanavond.
    ''Niks bijzonders.'' glimlachte ik hem.
    ''Heb je enig idee hoe laat het is?'' vroeg ik toen, en keek hem aan.


    George Weasley


    'Niks bijzonders.' Andwoorde ze glimlachend, 'Heb je enig idee hoe laat het is?' Vroeg ze vervolgens, 'Geen idee.. Volgens mij ergens in de middag ofzo' Andwoorde ik terwijl ik een zitzak lied verschijnen en erin ging zitten. Ik was best moe.

    {Weetje.. Ik heb medelijden met George.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik moet eten. Doeidoei)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik kijk haar verdrietig aan. "Vind je Snape dan niet aardig en waarom zou je dan niet meer gezien willen worden met mij?" vraag ik. "Snape is zover ik weet het voorbeeld van mij en George". Ik kijk haar aan en knik. "Lijkt me inderdaad wel een goed plan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Because of what?]
    Madison
    Ik grinnikte.
    ''Nee, goh.'' lachte ik, en keek hem onderzoekend aan, en plofte naast hem op de zitzak.
    ''Moe?'' vroeg ik, bij het zien van zijn vermoeide uitdrukking.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Omdat hij er helemaal niets van weet, en er pas achter komt als hij dankzij haar zijn oor verliest.. }

    George Weasley

    'Zomaar een slimme ingeving' Zei ik grijnzend, 'Mischien een beetje' Andwoorde ik schouderophalend. Waarschijnlijk was ik moe geworden van constand lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yeah.. Maar ik laat haar wel pogingen doen, dat ze het bijna zegt, zegmaar :'D Spanning en sensatie -wbw-
    *zucht* hoelang gaat het nog duren voordat ik z'n oor eraf kan blazen? :'D]
    Madison
    Ik glimlachte eventjes, en verstrengelde mijn vingers met de zijne.
    ''Heb je zó veel gedaan vandaag, dan?'' vroeg ik hem, en grijnsde even.
    Ik liet mijn blik weer vallen op de vuurvliegjes.

    [omg ik bedenk me net, het kan helemaal geen middag zijn. Ze hebben naar de zonsondergang gekeken, remember? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Omdat jouw eigen haar veel leuker is en dat van Snape is gewoon... goor.' Als we bij het meer zijn, ga ik op de grond zitten. Het valt mij nu pas op dat mijn hoofdpijn weg is. Alsof het gezellig doen met Fred een medicijn is tegen zorgen. Helaas zal ik binnenkort toch echt na moeten denken. Mijn ogen gaan naar Fred. Maar nu nog niet, zeg ik tegen mijzelf. Nu mag ik gewoon zorgeloos picknicken.


    Happy Birthday my Potter!

    {Anders verteld Adelaine dat ze weet wat Madison is? -wbw- dan komt daar ook wat actie in xD}


    Don't be like the rest of them, darling

    {*zucht mee* Ik hoop niet heel lang meer.. Zijn we de enige mensen die nog maar in deze rpg reageren? Rider, CarrotLouis, jij en ik?}

    George Weasley

    'Die trappen zijn erg vermoeiend' Zeg ik grijnzend terwijl ik met mijn duim over haar hand wrijf, ik kon hier net zogoed een bed laten verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [LOL. *dacht even door bij de laatste zin*]
    Madison
    Ik grinnikte.
    ''Lui persoon.'' mompelde ik, al mocht ik niks zeggen; ik kon er ook héél wat van.
    Met mijn gedachten zat ik nog half bij het liegen. Hij verdiende het niet, maar ik zat zó erg in de knoop met mezelf. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen.

    [Ja, Adelaine kan misschien gewoon dat ene zinnetje zeggen, zo van 'Ik weet wat ze is' oid, haha. Of gewoon alles, maar dan moet je gewaarschuwd zijn; Madison gaat er niet zo blij mee zijn. (duivel)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Oeps.. Die laatste zin was niet zo bedoeld XD Damn bedankt voor dat beeld op mijn netvlies}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hehehehe zó erg is dat beeld toch niet? -wbw-
    HAHA.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Moet jij zeggen' Bracht ik er grijnzend tegenin, waarschijnlijk kon ze lui zijn even goed als ik dat kom, maar in mijn geval had ik er een reden voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    [Hehehehe zó erg is dat beeld toch niet? -wbw-
    HAHA.]


    {Van dat bed niet nee maar wat er daarna gebeurt.. XD}


    Don't be like the rest of them, darling