• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Vast niet' Zeg ik grijnzend als ik het kussen naast me neer leg, 'Weet je zeker dat je het kussen niet wilt houden?' Vraag ik vervolgens plagend en voordat ze kan andwoorden druk ik een kus op haar lippen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Zijn kus kwam onverwachts, maar zeker niet ongewenst.
    Ik kuste hem terug en sloeg mijn armen rond zijn nek, terwijl ik mijn hoofd iets schuiner hield.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Ik kus haar liefdevol terug waarna ik de kus onderbreek, 'Weet je zeker dat je het kussen niet wilt houden?' Vraag ik plagend terwijl ik een kus geef op een van de handen die ze om mijn nek had geslagen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Als jij er gelukkig van wordt..'' zei ik, haalde mijn schouders lichtjes op en drukte nog een zacht kusje op zijn lippen.
    Ik grinnikte zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Heel erg' Fluisterde ik tegen haar lippen waarna ik haar terug kuste, 'Waar word jij gelukkig van?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik dacht even na.
    ''Jou.'' glimlachte ik, en dat was nog niet eens gelogen. Laten we zeggen dat hij het lichtpuntje is in de duisternis.
    Dag in, dag uit me bezighouden met opdrachten, moorden en vervloeken.. Het was niet iets om gelukkig van te worden. Ik was blij dat George er was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Waar nogmeer van?' Vraag ik haar vervolgens, ze zal toch wel van meer dingen gelukkig worden dan alleen mij? Haar vader mischien, of anders haar moeder.. Broers of zussen als ze die had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik schudde mijn hoofd, en haalde lichtjes mijn schouders op.
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    Echt niks anders, hoe hard ik er ook over nadacht.

    [Ik twijfel of ik het hem ga vertellen.. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ben ik de enigste die je gelukkig hebt? Je vader niet? Of je moeder? Broers of zussen als je die hebt.' Vraag ik haar terwijl ik haar onderzoekend aankijk, als ze nergens anders gelukkig was het vast een hel voordat ik er was.

    {Wat wil je hem dan allemaal presies vertellen? :Y) Als ze nou zecht dat ze een dooddoener is maar niet meer meedoet aan de opdrachten die haar vader haar geeft, dan ziet Fred dat ze dat juist wel gedaan heeft en ook nog verandwoordelijk is voor zijn oor.. En dan nogsteeds Drama }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja, maar ik bedoel dit is echt zo'n typisch moment ervoor, haha :'D]
    Madison
    Ik beet even op mijn lip bij het horen van de familieleden die hij opsomde.
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd. Dit is pijnlijk..
    Hoe moest ik dit ooit uitleggen?
    Ik streek een haar lok uit mijn zichtsveld, terwijl ik nog steeds mijn ogen had neergeslagen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Wat is er?' vraag ik haar stille gedrag opmerkend.

    {moet gaan.. Srry}


    Don't be like the rest of them, darling

    [aww :c]
    Madison
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd.
    ''Er is iets dat ik je moet vertellen.. maar-'' ik zuchtte.
    Ik heb het nooit tegen iemand verteld, het meisje van vanmiddag [adelaine] was de eerste die het te weten kwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Wat houd je tegen om het te vertellen dan?' vraagik haar vervolgens onbegeprijpend, als ze het gevoel had dat ze iets moest vertellen kon ze dat toch doen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik keek hem twijfelend aan.
    ''Het.. is gevaarlijk.'' zei ik toen, frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt en sloeg mijn ogen weer neer.
    Ik haatte dit. Ik zat in een tweestrijd met mezelf, en ik kwam er maar niet uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Daar moest ik even over na denken en na een korte stilte vroeg ik: 'Voor wie is het gevaarlijk? Voor jouw of voor mij?'


    Don't be like the rest of them, darling