• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [D: inderdaad. Nu ben ik stiekem best jaloers op Madison :'D]
    Madison
    Ik keek hem, een tikkeltje verbaasd, aan.
    ''Dankjewel.'' glimlachte ik, en veegde enkele tranen weg. Ik liet mijn blik op zijn shirt vallen, waar een kleine, vochtige plek door de tranen te zien was.
    ''Sorry.. Eh- van je shirt.'' mompelde ik, en sloeg even mijn ogen neer terwijl ik nog een poging deed tot mijn tranen van mijn wangen te vegen, al bleven ze maar komen.
    Ik wist niet zeker of ze van verdriet of geluk waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik ookk... He's so sweet.. }

    George Weasley

    'Dat valt wel mee, het is altijd beter dan de truien die Fred en ik voor kerst krijgen. Ma haalt ons zelfs door elkaar dus staat er bij mij een G op en bij Fred een F' Zeg ik grijnzend verwijl ik wat tranen van haar wang weeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik lachte zachtjes.
    Kerst..
    ''Ik heb nog nooit kerst gevierd.'' gaf ik schouderophalend toe.
    Iedereen zei dat het geweldig was, maar zolang ik niet wist wat ik miste, was het goed. Toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Nog nooit?' Vroeg ik haar.. Dat leek me inderdaad niet heel erg raar, 'Blijf je met de kerst vakantie op school dit jaar?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    {I want a George at my school.. (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling


    Madison
    Ik haalde mijn schouders op. ''Dat ligt eraan of eh- hij nog opdrachten heeft.'' zei ik zachtjes.
    ''Maar ik denk het wel. Ik zit hier liever dan daar.'' zei ik met een klein glimlachje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik heb totaal geen zin in volgend schooljaar D:}

    George Weasley

    En nu hopen dat Fred of Ginny het niet vertelden aan mam, wat zou die er ooit van vinden, agh. Ze was in iedergeval stukke beter dan zeur. 'Gezellig' Zei ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ugh, me neither :c
    Madison
    Ik glimlachte.
    ''Jij ook?'' vroeg ik hem, en veegde even een plukje haar voor mijn ogen weg.
    Als hij zou blijven was er ten minste éen persoon op school die ik mocht, ik moest enkel een smoesje verzinnen zodat ik de kerst hier kon doormaken. Ik was zo benieuwd, hoe was het?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Waarschijnlijk wel. Mijn ouders gaan bij mijn broer Charlie langs in romenië' Andwoord ik schouderophalend, hopelijk vergat ma dit jaar een trui te maken.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik zit volgend jaar echt zeker lonly in de klas, de andere mensen die nu in mijn klas zitten zijn allemaal groepjes. Mensen die zichzelf zo goed vinden dat ze te goed voor anderen zijn of mensen die al bevriend zijn sins de basischool en dan ik en één vriendin (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik glimlachte en pakte zijn hand vast, terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder liet rusten.
    Ik was hem dankbaar. Ik was ontzettend bang dat hij boos zou worden, me nooit meer wou zien of spreken..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Oh, dat had ik dit jaar. De hele klas was geterroriseerd door die barbies, haha. Ik had maar éen iemand waar ik écht goed mee kon opschieten, de rest zat in andere klassen. Ben bang dat het dit jaar weer zo wordt D:
    En tot overmaat van ramp is er praktisch níemand die ik ken op school die ook een Potterhead is. FML.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Indeed.. Ik heb er echt totaal geen zin in.. Ik had juist gehoopt dat er dit jaar meer van mijn vriendinnen bij mij in de klas kwamen, gezellig word het tegendeel bewezen als ik de klassenindeling per brief krijg thuis gestuurd waar instaat dat ook nog 2 van mijn vriendinnen weg gaan één gaat naar een andere school en de andere zit in een andere klas.. UGGHH..

    But my crush is still in my class.. (And he likes hp)


    Don't be like the rest of them, darling

    [HOH een jongen die HP leuk vind.
    *in love*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Indeed XD And he likes LOTR and the hunger games.. And he's funny :3}


    Don't be like the rest of them, darling