• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan.
    (Slechte intro I know -_- )




    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -
    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : (tussen 15-18)
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Familie:
    Karakter:

    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels



    Zijn er vragen,dan mag je het altijd aan mij vragen

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een meisje reserveren?


    Bowties were never Cooler

    Ja tuurlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren? :p


    Take me to wonderland

    ja ruurlijk ik zet je erbij :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mag ik een meisje reserveren :Y) ???


    Do what people say you can't.

    ^-^ik zet je erbij


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: Meisje
    Naam: Luna June River
    Leeftijd: 15, ze is jarig op 25 December
    Uiterlijk:


    Luna heeft redelijk lang bruin haar en goud/bruine ogen. Ze is ongeveer 1,65 lang. Luna draagt vaak iets van spijkerstof. Een bloesje of een jeans. er is altijd wel iets van spijkerstof bij haar. Ook heeft Luna vaak wat armbandjes om.
    Innerlijk/karakter: Luna is verlegen, maar wel altijd vrolijk. Ze is zo nu en dan wel in voor iets geks. Als ze mensen niet kent is ze opeens heel stil. Ookal probeert ze diegene wel te leren kennen. En als ze iemand beter leert kennen heeft ze altijd wel iets te zeggen. Vaak is Luna ook hyper en soms zegt ze dan iets en kan het bij mensen nog wel eens boos overkomen. Ookal bedoelt ze het niet zo. Luna is niet echt vaak boos en als ze boos is dan is ze écht boos. Ze is vaker gekwetst dan boos.
    Familie: Luna heeft getrouwde ouders, een broertje van 11 jaar (Ethan) en een geadopteerd zusje uit China van 9 jaar (Yuoki) Zelf is ze half Iers en half Engels omdat haar Vader uit Engeland komt en haar moeder uit Ierland.
    Extra: x [komt misschien nog]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:25 ]


    Do what people say you can't.

    Rol: Meisje
    Naam: Alis Eira Howell
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Alis is een heel dun en fragiel gebouwt meisje van 1,70 met lange benen en heel erg lang haar. Haar huidskleur is bijna zo wit als sneeuw en haar haar zo zwart als de nacht. Ze lijkt hierdoor veel op sneeuwwitje, wat vroeger ook haar bijnaam was. Haar ogen zijn ook heel erg donker, maar staan altijd vriendelijk.
    Ze is een hele goede ballerina en is daardoor extreem lenig, maar omdat ze heel vaak traint zijn haar voeten nu al gevormt naar haar spitze, dus dat zijn dan ook de schoenen waar ze het liefst op loopt.
    Innerlijk/karakter: Ze is normaalgesproken een stil en erg gesloten meisje. Alis is erg verlegen en houd al haar emoties binnen. De enige manier hoe ze ze uit is door het dansen. Ze is daarom emotioneel ook niet de meest stabliele, al lijkt dat voor de buitenwereld wel zo. Als je haar eenmaal kent is ze heel lief, behulpzaam en zorgzaam, maar vooral super trouw en loyaal. Als je eenmaal haar vriend bent gat ze voor je door het vuur. Dan zie je ook opeens de open, vrolijke, drukke en vooral idiote kant van haar, die mensen waar ze zich niet prettig bij voelt nooit zullen zien. Ze is heel serieus over het dansen en zal dus ook nooit een training skippen. Zelfs nu ze op vakantie is zal je haar nog vaak zien oefenen om nog beter te worden.
    Familie: Alis komt uit Wales waar ze woont met ofwel haar vader ofwel haar moeder en 2 jongere broertjes. Haar ouders zitten allebij in het leger en worden vaak om en om uitgezonden, waardoor er vaak maar een maand of 2 a 3 per jaar zijn dat ze allemaal bij elkaar thuis zijn.
    Extra: Zoals hierboven al staat: Alis is een gedreven ballerina die er alles aan doet om aan de top te komen.

    Is ze zo goed?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:00 ]


    Bowties were never Cooler

    :3 ja ik zet haar er morgen bij


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    danku


    Bowties were never Cooler

    Hey, mag ik een jongen reserveren? ;3


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    ja tuurlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    zo ;D

    Rol :  Jongen
    Naam :  Brandon Andrew Norrington
    Leeftijd :  17
    Uiterlijk



    Hij heeft van nature zwart, halflang haar en blauwe ogen. Brandon is ongeveer 1m80 groot en best mager. Meestal tref je hem aan met een zwarte broek en een vrolijk gekleurd t-shirt. Als piercing heeft hij snakebites die hij vanaf zijn zestiende heeft laten zetten.
    Innerlijk/karakter :  Brandon is een vrolijke, lieve jongen. Je zal hem niet meteen ongelukkig zien. Hij houdt enorm veel van kunst en je ziet hem vaak ergens in een hoekje zitten tekenen in zijn schetsblok. Hierdoor kan hij zijn gedachten op een rijtje zetten en alles wat hij denkt uiten. Bij zijn vrienden is hij altijd wel die ene gekke, hypere jongen die iedereen aan het lachen maakt. Hem noemen ze vaak prettig gestoord. Verder houdt hij ook van muziek; hij speelt piano en akoestische gitaar. Van geaardheid is hij bisexueel.
    Familie: Brandon heeft nog een jonger zusje, Michie. Hij woont op dit moment nog bij zijn ouders. Omdat hij komt uit Schotland, praat hij ook nog wel met dat typische accent. Soms klinkt het dus wel eens grappig als hij iets zegt.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:02 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    mag ik een meisje reserveren? (:


    And right from that moment, you took my breath away.

    ja tuurlijk ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH