• TOPIC 1



    Beste Rivera/Warcraft,

    hierbij hebben jullie toestemming om met jullie schrijfwedstrijd te beginnen. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Eindelijk mogen we aan onze schrijfwedstrijd beginnen. ^^

    In het algemeen:

    - We zoeken 20 deelnemers
    - We zoeken geen juryleden meer
    - Na 10 deelnemers komt de eerste opdracht online
    - Als je uitstel nodig hebt, minimaal twee dagen van te voren vragen
    - Als je niet hebt ingeleverd lig je uit de wedstrijd
    - Er zullen 5 rondes zijn
    - Elke ronde duurt anderhalve week

    De dingen waar we o.a. letten (het staat erbij welk jurylid op wat let):

    - Creativiteit & originaliteit: Rivera + Avatar
    - Spelling: Avatar
    - Interpunctie: Rivera
    - Grammatica: Avatar
    - Connectie met de opdracht: Rivera

    Nog vragen? Stel ze in dit topic of in een pb. ^^

    Veel succes!

    Deelnemers:

    1. Yognaught
    2. Rheia
    3. Meteoroid
    4. BlueHope
    5. AdoreMalfoy
    6. DreamForever
    7. Aragog
    8. Paddington
    9. Horania
    10. Jessiiicaa
    11. XXMALFOYXX
    12. Scharry
    13. LisaHG
    14. Cresseyde
    15. LittleMixer
    16. LPayne
    17. Artistique
    18. Tika18
    19. dynamitexxx
    20. Gallymogger

    Inschrijvingen gesloten!

    Opdrachten inleveren via pb naar ons allebei! Het liefst een story aanmaken met de opdrachten erin en de link in pb naar ons sturen.

    Opdracht 1:
    Dit is een opdracht waarbij je vrij mag kiezen wat je gaat schrijven. Het thema en genre mag je geheel zelf uitkiezen. Wees creatief, succes!

    Minimaal 300 woorden, maximaal 800 woorden.

    Deadline: 19 juni 23:59 uur


    Opdracht 2:
    Jullie zijn met vijftien personen over. Rivera en ik hebben vijftien trailers bij elkaar opgezocht. Het is de bedoeling dat jullie een nummer tussen de 1 en 15 kiezen, je nummer moet je aangeven in de story, niet in het topic! Als je een nummer hebt gekozen, zetten wij de titel van de film met de link van de trailer daarachter. Je moet over die film een verhaal schrijven tussen de 800 en 2000 woorden. Je mag internet gebruiken voor informatie, geef dan wel aan Rivera en mij de links door van de bronnen die je hebt gebruikt. Je mag zelf bepalen of je het echte einde gebruikt van hoe de film eindigt of dat je zelf een einde verzint. De nummers komen zo in de story te staan en als je daar je nummer in hebt doorgegeven, komt pas de tiel van de film + link van de trailer! Succes!

    Deadline: 8 augustus 23:58 uur


    Story met opdrachten en beoordelingen:

    Klik

    Het is niet toegestaan om een bèta-reader je te laten helpen!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 12:23 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Even dat jullie het weten, ik heb een ontsteking in mijn schouders, een week ongeveer doet het daar pijn en vandaag was ik naar de huisarts geweest. Ik moet het rustig aan doen en mag niet zo veel meer op m'n mobiel (doordat je je nek bukt enzo) dus jullie zien mij minder op quizlet. Waarschijnlijk typ ik nu niet zo goed Nederlands maar ik typ ff snel haha. Ik ga nu even verder nakijken (op pc)!


    The sun will rise and we will try again.

    Auw!
    Ik heb een probleem met mijn aanhechtingsspieren... Doet pijn als ik erop duw, als ik de trap afloop, als ik recht kom van te gaan liggen en bij zitten&opstaan. Nuttelozeinformatie

    Boobearlover schreef:
    Auw!
    Ik heb een probleem met mijn aanhechtingsspieren... Doet pijn als ik erop duw, als ik de trap afloop, als ik recht kom van te gaan liggen en bij zitten&opstaan. Nuttelozeinformatie


    Aahw! ;o ):


    The sun will rise and we will try again.

    Hoe gaat het met de beoordelingen?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Avatar schreef:
    (...)

    Aahw! ;o ):
    De pijn is al verminderd hur.

    Cresseyde schreef:
    Hoe gaat het met de beoordelingen?
    Vraag ik me ook stiekem af...

    Oke het spijt ons heel erg maar we hebben het allebei echt heel druk dit jaar. Daarom hebben we besloten dat nadat wij de beoordelingen klaar hebben voor deze opdracht, de wedstrijd wordt stopgezet. We hebben na deze beoordelingen al een winnaar dus. Nogmaals sorry! Ik hoop dat jullie de wedstrijd zelf wel leuk gevonden hebben...


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    Oke het spijt ons heel erg maar we hebben het allebei echt heel druk dit jaar. Daarom hebben we besloten dat nadat wij de beoordelingen klaar hebben voor deze opdracht, de wedstrijd wordt stopgezet. We hebben na deze beoordelingen al een winnaar dus. Nogmaals sorry! Ik hoop dat jullie de wedstrijd zelf wel leuk gevonden hebben...


    )':

    Het was een leuke tijd!!

    x


    I think there is real love, but not everyone will find it.

    Aawh! :(

    Ik vind het ook echt jammer, maar ik heb gewoon echt geen zin als ik uit school kom en ik ben natuurlijk ook druk. :C Sorry guys, hope you enjoyed it tho!

    En ik kom steeds later dan vijf uur thuis :c


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    Oke het spijt ons heel erg maar we hebben het allebei echt heel druk dit jaar. Daarom hebben we besloten dat nadat wij de beoordelingen klaar hebben voor deze opdracht, de wedstrijd wordt stopgezet. We hebben na deze beoordelingen al een winnaar dus. Nogmaals sorry! Ik hoop dat jullie de wedstrijd zelf wel leuk gevonden hebben...


    :/ Jammer. Ik hoopte eens langer aan een schrijfwedstrijd te kunnen meedoen dan twee opdrachten. Maarja, ik begrijp het best wel.


    help

    Jammer :c
    Maar het was toch leuk!

    Nu de wedstrijd bijna afgelopen is ben ik nog nieuwsgieriger naar de uitslag :P

    Haha, ja ik ook. Waren er eigenlijk prijzen voorzien?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wanneer zijn de beoordelingen af? c: