• Okee, ik heb nog nooit een RPG gemaakt, maar ik ga het proberen (:.
    Het Verhaal:
    Net buiten Parijs staat een internaat voor moeilijk opvoedbare jongeren. De meeste zijn gewoon moeilijk, sommige hebben trauma's of zijn wezen. Er zijn twee gebouwen met een grote binnenplaats. Het linkerdeel is voor de meisjes, het rechter voor de jongens.

    Regels:
    Relaties: mag, natuurlijk.
    16+ stukjes: liever niet.
    Schelden: mag.

    Andere jongeren erge verwondingen aanbrengen mag niet als ze er zelf niet zijn om mee te doen in het gevecht etc.

    Regels internaat:
    Roken mag alleen op de binnenplaats.
    Drinken mag in het weekend en op woensdag en vrijdag. Ze moeten hun drank halen bij het winkeltje binnen de hekken.
    Jongens en meisjes mogen tot tien uur bij elkaar op de kamer.
    Om half twaalf gaat de lamp uit.

    Ik heb 12 rollen nodig, 6 meisjes en 6 jongens, de kamerverdeling maak ik.

    Naam:
    Leeftijd:
    Reden voor internaat:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra:
    Vriendje/vriendin:

    Naam: Jay Elliot Brooklyn, beter bekend als Elliot.
    Leeftijd: 17 jaar
    Reden voor internaat: Hij kreeg de verkeerde vrienden en begon aan de drugs. Nadat de kliniek niet had geholpen werd hij hierheen gestuurd.
    Uiterlijk + foto:


    Hij heeft lichtbruin haar wat in de zomer goudkleurige plukken krijgt, zijn ogen zijn groen. Hij draagt vaak hoodies en snapbacks. In zijn rechterwenkbrauw zit een piercing.
    Innerlijk: Jay is brutaal en spontaan, maar ook heel lief en zorgzaam.
    Extra: Hij wilt nooit meer contact met zijn familie hebben omdat ze hem niet hielpen toen hij in de kliniek zat.
    Vriendje/vriendin: Nee, nog niet.



    ROL M: Jay Elliot Brooklyn EDWESTWICK
    ROL M: Jack Harries Adores
    ROL M: David Fiddler Bluehope
    ROL M: gereserveerd Demi1309
    ROL M: Finn Harries Adores
    ROL M:

    ROL V: Ellisia Morgan Hesley EDWESTWICK
    ROL V: Katherine (Kat) Felicia Simmons JustEmmie
    ROL V: Summer Melody Night CarrotLouis
    ROL V: gereserveerd Demi1309
    ROL V: Charlene 'Char' Georgia Ashmore Stiles
    ROL V: Saphire Destiny Hope Bluehope
    ROL VROUWEN VOL

    Succes!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 18:27 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ik doe nog wel een rol:

    ROL V
    Naam: Ellisia Morgan Hesley (afgekort: Elle.)
    Leeftijd: 15 jaar
    Reden voor internaat: Elle's ouders hadden erge problemen en gingen scheiden, Elle trok bij haar vader in. Hij begon heel veel te drinken en werd alcholist. Uiteindelijk kon ze het niet meer aan en werd hierheen gestuurd.
    Uiterlijk + foto:

    Elle heeft gitzwart haar wat ze heel vaak verft, ze draagt kleurlenzen om haar blauwe ogen te verbergen. Ze vind ze lelijk, en ze doen haar aan haar vader denken die ze ook heeft.
    Ze is 1.64 en draagt vaak haar gebleekte spijkerbroek, een wit hemdje en hele hoge hakken.
    Elle ziet er erg oud uit voor haar leeftijd, ze word vaak zeventien of achttien geschat en mag alle clubs in, waar ze voor ze naar het internaat moest, gretig gebruik van maakte.
    Innerlijk: Elle is stug tegen mensen die ze niet goed kent, en ze stelt zich niet zo snel open. Maar als je dan eenmaal haar vertrouwen hebt merk je dat ze ontzettend onzeker is, ze bekritiseerd zichzelf op alles. Ze heeft iemand nodig die zo vaak als nodig tegen haar zegt dat ze prachtig is.
    Elle heeft één vriendje gehad, Layle, hij heeft haar hart gebroken en daarna heeft ze nooit meer iets van hem gehoord.
    Elle is materialistisch ingesteld, ze houdt van dure gadgets, kleding en accesoires. Ze gaat nooit de deur uit zonder haar Samsung Galaxy S3 en haar Chanel lippenstift.
    Extra: -
    Vriendje/vriendin: nee.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [even zodat ik deze topic niet vergeet]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Mag ik een meisje reserveren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam: Katherine (Kat) Felicia Simmons
    Leeftijd: 16 (Bijna 17)
    Reden voor internaat: Bindingsangst. Alleen een extremere variant ervan. Ze vertrouwt geen mensen meer nadat haar ouders overleden. Dat is ook de reden waarom ze zo grof is tegen iedereen.
    Uiterlijk + foto:

    Blond haar, Bruine ogen en volle roze lippen.
    Innerlijk: Van buiten lijkt ze misschien wel een enorme bitch, maar van binnen heeft ze een klein hartje. Als mensen lelijke dingen over haar zeggen is ze dan ook snel gekwetst, ook al laat ze dat niet blijken. Uiteindelijk werd het weeshuis haar gedrag zat, daarom gaat ze nu naar een kostschool. Kat kan goed zingen, maar dat doet ze nooit met iemand erbij. Ook speelt ze piano.
    Extra: Enorm bang in het donker
    Vriendje/vriendin: Niet



    Can I join?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 11:26 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    Hm, ik zou wel willen meedoen, maar ik vertrek zondag op vakantie en dan is dat zo stom --


    The truth may be orange!

    Mag ik een jongen??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Jack Harries
    Leeftijd: 18
    Reden voor internaat:Tijdens een van zijn youtubevideo's vroegen hij en zijn tweelingbroer de kijkers om geld. Het was bedoeld als grapje maar ze begonnen echt geld te ontvangen. Omdat het wettelijk verboden is om minderjarige via internet om geld te vragen werden ze beide opgepakt en door hun ouders naar een internaat gestuurd.
    Uiterlijk + foto:



    Jack is 1.86 m lang, een normale lengte. Hij heeft een blanke huid die in de zon wel snel bruin wordt. Zijn bruine haren draagt hij vaak in een naar rechts gedraaide kuif zodat mensen hem en zijn tweelingbroer uit elkaar kunnen houden. Hij is licht gespierd bij zijn armen is dat vooral goed te zien. Zijn kledingstijl is eigenlijk heel basic hoewel hij zich ook heel erg kan uitdossen maar dat doet hij eigenlijk alleen bij speciale gelegenheden.
    Innerlijk: Jack is een ondernemende en vriendelijke jongen die altijd in is voor een grapje. Hij zit niet graag stil en dus maakt hij met zijn vrienden vaak de raarste dingen mee. Hij heeft een heel zacht karakter wat niemand kwaad wil doen. Als dit toch gebeurd zal hij er alles aandoen om het goed te maken en je beter te laten voelen dan ooit tevoren. Ook wil hij graag uitblinken in de meest vreemde dingen. Zo kan hij onderanderen jongleren, eenwieleren, mondharmonica spelen en kan hij de ukelele bespelen.
    Extra: Zijn tweelingbroer Finn is twee minuten ouder dan hem. Hij noemt Finn: Finny.
    Vriendje/vriendin: Nee

    Naam: Finn Harries
    Leeftijd: 18
    Reden voor internaat: Tijdens een van zijn broers youtubevideo's vroegen hij en zijn tweelingbroer de kijkers om geld. Het was bedoeld als grapje maar ze begonnen echt geld te ontvangen. Omdat het wettelijk verboden is om minderjarige via internet om geld te vragen werden ze beide opgepakt en door hun ouders naar een internaat gestuurd.
    Uiterlijk + foto:



    Finn is 1.83 m lang, wat een normale lengte is. Ook zijn huid is blank en hij verkleurd ook erg makkelijk in de zon. Zijn ogen bestaan uit verschillende tinten groen waardoor ze erg speciaal zijn. Zijn haren zijn net iets donkerder dan die van Jack, en zijn altijd netjes in model gebracht en staan meestal de linker kant op. De tanden van Finn staan iets rechter dan die van Jack en ook is zijn onderkaak iets smaller wat hem een smaller gezicht geeft. Zonder deze kenmerken kunnen mensen ze bijna niet uit elkaar houden.
    Innerlijk: Finn beschikt net zoals zijn broer over een flinke dosis humor. Toch uit hij die anders dan Jack. Finn denkt meer na over wat hij zegt en doet dan Jack. Hij is de meest bezorgde van hun twee en heeft ook het gevoel dat hij dat moet zijn omdat hij de oudste is. Echter staat dit alles hem niet in de weg om zijn dromen na te jagen en overal voor de volle 100% voor te gaan.
    Extra: Hij is twee minuten ouder dan zijn tweelingbroer Jack. hIj noemt Jack: Jackamo.;
    Vriendje/vriendin: Nee

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:05 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Trouwens, hoe kun je de foto in de reactie zelf zetten? maakt niet uit wat ik doe, het lukt me gwn niet... Alvast bedankt (:

    Bijwerking: Laat maar, ik heb het al!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 10:39 ]


    Live Ti'll Ever ,Love Forever

    mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje reserveren??


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Summer Melody Night
    Leeftijd: Bijna 17
    Reden voor internaat: Door verschillende gebeurtenissen thuis heeft Summer heeft jaren met een onzichtbaar masker opgelopen en het spelletje geloof me er is niet aan de hand gespeeld. Tot het moment dat een van haar vrienden toch ging twijfelen. Uiteindelijk heeft ze toen toch de strijd maar opgegeven en stortte volledig in. Sinds dat moment heeft ze regelmatig gesprekken met iemand die ze vertrouwd en luisterde ze niet meer naar haar ouders wat andersom ook zo is.
    Uiterlijk + foto:


    Summer heeft zwarte krullen die ze elke dag zo over haar schouders laat hangen.Haar haren zijn best wel lang, het komt tot ergens halverwege haar rug. Haar ogen hebben een hele lichtblauwe bijna grijze, mysterieuze kleur. Ze worden omringt door een rand lange, gitzwarte wimpers. Het fijne van haar ogen, vind ze zelf, is dat ze niet boekdelen spreken. Niemand ziet snel aan haar dat er iets is. Meestal heeft Summer niet al te veel make-up op. Ze maakt haar ogen op met een klein beetje eyeliner en wat mascara, als laatste nog een beetje lipgloss. Verdere make-up gebruikt ze niet. Ze is 1.65 m lang en kleed zich naar hoe ze zich voelt.
    Innerlijk: Summer is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet
    Extra: Ze zingt graag en schrijft zelf haar eigen nummers
    Vriendje/vriendin: Nee

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    Naam: Summer Melody Night
    Leeftijd: Bijna 17
    Reden voor internaat: Door verschillende gebeurtenissen thuis heeft Summer heeft jaren met een onzichtbaar masker opgelopen en het spelletje geloof me er is niet aan de hand gespeeld. Tot het moment dat een van haar vrienden toch ging twijfelen. Uiteindelijk heeft ze toen toch de strijd maar opgegeven en stortte volledig in. Sinds dat moment heeft ze regelmatig gesprekken met iemand die ze vertrouwd en luisterde ze niet meer naar haar ouders wat andersom ook zo is. Door hulp van vrienden en andere mensen is door de loop der jaren de oude vrolijke Summer weer terug gekomen die iedereen kende.


    Wat voor 'gebeurtenissen' zijn er voorgevallen dan?

    Edit: Gewoon nieuwsgierig ;')

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:10 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    (...)

    Wat voor 'gebeurtenissen' zijn er voorgevallen dan?

    Edit: Gewoon nieuwsgierig ;')


    Ik ben nog even aan het verzinnen, want wil iets orgineels hebben.
    Zodra ik het weet hoor je het gelijk (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CarrotLouis schreef:
    (...)

    Ik ben nog even aan het verzinnen, want wil iets orgineels hebben.
    Zodra ik het weet hoor je het gelijk (:


    Haha, mooi zo. Je staat er bij =)


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Hoe lang blijft een reservering staan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne