• HOE
    HOE
    HOE
    maak je een foto met je cam O_o? (webcam)

    NEE niet met een knopje,want ik heb een laptop en die cam zit daar ingebouwt.

    Hoe doe je dat dan?
    Hope you know the Answer(flower)


    don't Worry...Be gay.

    i don't no


    Fanta rules

    Uwhh.. met het webcam programma wat eringebouwd sit
    da hebk x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb mijn logitechafbeeldingen ofzo =D
    Bij start staan. *kijkt even*
    Eerst naar LOGITECH > dan Mijn logitech foto's, en daar maak je foto's bij mij ^^

    ik moet bij start op Acer Orbicam klikken ofso ><' maar das op de laptop;p met mn losse cam weetikhetniet wat de computer wil `m niet installeren `¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JA mijne zit ingeoet in de laptop hoor,in dat beeldscherm.
    maar ik zie die optie niet ;$


    don't Worry...Be gay.

    Ooh ik heb ook een cam in de lap. Bij mij staat er CyberLank YouCam ofzo als je bij start gaat en daar moet je dan op klikken ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    JA mijne zit ingeoet in de laptop hoor,in dat beeldscherm.
    maar ik zie die optie niet ;$

    Als je Vista hebt kan je gewoon bij 'Start' zoeken naar een Webcam óf een YouCam. Dan vind je hem wle^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    soms heb en een programmatje op je computer zitten waar de cam/ laptop bij hoort dar zal het kinstaan en in dat programma daar kna je vast wel een foto maken en p.s wat voor een laptop heb je daar kanhet ook aan liggen een windows of apple? als jehet niet weet maakt het niet veel uit !

    o god k voel me slim :S


    http://dwergiie.blogspot.com/

    windows movie maker, dan maak je die video ding aan en dan ga je poseren hoe je wilt en als je die video afspeeld kan je recht ondr in de beeld waar het afspeeld foto's freezen en dan heb je foto.

    OKEE =D


    don't Worry...Be gay.

    Als je logitech hebt dan ga je in start naar logitech webcam en dan quickcapture. en dan kun je foto's maken.. voor de rest weet ik niet hoe dat bij andere programma's moet.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    printscreen

    Omygod 979 dagen niets gepost in dit topic.Wejoow.But anyways i don't know.

    Je gaat naar start>zoeken>iets van webcam of cam invoeren>dan krijg je een programmaatje>klik en dan kan je foto's en filmpjes maken.

    Bij mij ;x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Spongebobbie schreef:
    Omygod 979 dagen niets gepost in dit topic.Wejoow.But anyways i don't know.
    Dan moet je hem ook niet omhoog schoppen schat