• Dit jaar was mijn eerste jaar in het middelbaar.
    De meisjes van mijn klas waren eerst lief en toen werden ze afstandelijk omdat ze mijn zus en eng vonden en omdat ik omging met andere meisjes.Maar 1 van. De meisjes heeft mijn vertrouwen echt kapot gemaakt.ik vertrouwde haar en alles ging goed.tot we opeens ruzie kregen,ze vertelde alles aan alle andere meisjes.toen het eindelijk was opgelost ging alles weer goed.Mar na een tijd kregen we heel de tijd opnieuw kleine ruzies enzo ik vind het niet meer leuk nu hebben we weer ruzie en ik wil gewoon vrienden zijn .
    WAT MOET IK DOEN????
    HELP ME!!!!


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Doe alsjeblieft iets aan je interpunctie. Ze lijkt me persoonlijk geen goede vriendin. Volgens mij kun je wel proberen het uit te praten, maar aangezien jullie dat de eerste keer ook hebben gedaan en er nu terug ruzie is lijkt me dat niet veel effect te hebben.


    Ex astris, sciencia

    Just Be Yourself.
    Hoe moeilijk het ook is-kan zijn!


    Life is full of fake people

    Ze vonden je zus eng en daarom werden ze afstandelijk? Dat is echt een schijtreden. Zo een mensen kan je beter niet als vriendinnen hebben.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zulke mensen kan je beter niet als vrienden hebben voor ze je iets flikken.


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Nou, je zegt toch dat je andere vrienden hebt? Vraag of je daarbij in de klas kan. Of ga naar een andere school. Been there done that.


    Let it come and let it be

    Desmond schreef:
    Ze vonden je zus eng en daarom werden ze afstandelijk? Dat is echt een schijtreden. Zo een mensen kan je beter niet als vriendinnen hebben.


    Het komt ook doordat een meisje van mijn oude school mij al van het eerste leerjaar pestte tegen iedereen van alles had wijs gemaakt over mij


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik zou inderdaad wel kijken of je bij je vrienden in de klas kunt komen. En ik denk niet dat het heel veel zin heeft om nog vrienden met hen proberen te worden. Ik zou ze gewoon laten. Op bepaald moment zullen ze vast wel draaien. En dan heb ik het niet over een paar weken. Je kunt hier in mijn ogen verder niet heel veel aan doen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    My motto since first grade; trust no bitch. Works fine with me. You should try it.
    And that's high school, you should watch Mean Girls.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.