• Ja, ja. Ik zit lekker in de zon nadat ik net van 7 tot 11 gewerkt heb. Alleen zweet ik me kapot, maaaaaar ik geef niet op nu het eindelijk een beetje lekker weer is hier. Ik verveel me dood dus ik vroeg mij af.. Wie zit er nog meer in de zon? ;)

    Nope.
    Ik geniet vandaag van heerlijk fris binnen zitten, hoewel het hier ook warm genoeg is om in je bikini te zitten. En daarmee doel ik op binnen.
    Ik denk niet dat ik veel naar buiten ga gaan, de warmte is hier verschroeiend naar mijn gevoel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zit al 5 weken heerlijk in de zon.. ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zit in een heten oven genaamd mijn kamer (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil heel graag zeilen, maar er is niemand die mee kan gaan. Iedereen die niet panisch wordt van een beetje schuin gaan is al ergens anders heen. Dus waarschijnlijk ga ik tot half 4 heerlijk binnen zitten en dan om half 4 alsnog het meer op met iemand die terug komt :'). Als ik buiten zou gaan zitten zou ik ijlend op de grond ter pletter storten.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben met boze blikken naar de zon aan het kijken achter mijn computer dat precies achter een raam zit. Ik voel me net een vampier.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Momenteel zit ik ook in de zon met mijn laptop op schoot. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:49 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik moet zo gaan oefenen met de auto in de zon.(cat)


    Take me to wonderland

    Ik ben net met mijn ouders gaan touren met de motor, in de zon.
    Maar ik ga nu afsluiten en lekker lezen in het zonnetje, ik heb gister de bieb geplunderd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja als er al zon is in Nederland dan zie je mij niet meer binnen zitten


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    ik lig op bed met een slapende kitten op mijn buik. (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Als het vanavond wat minder warm is, ga ik met de hond skaten.
    Morgen ga ik bij iemand vergaderen en daarna gaan we zwemmen in zijn zwemvijver. :Y)

    Voor de rest blijf ik binnen tot het (drukke) weekend.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb van 8 tot 12 gewerkt in de stikhete zon en nu zit ik de hele middag binnen (cat) vanavond ga ik barbequen :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zit lekker binnen, ik zit te bedenken wat ik allemaal mee wil nemen op vakantie.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 18:10 ]

    Op dit soort dagen blijf ik het liefst thuis, maar ben vandaag toch buiten geweest om Just Dance 2 te kopen. Moet toch wat doen :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nope. Ik vind het met dit weer eerlijk gezegd helemaal niet lekker om in de zon te zitten :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.