• Jazeker mensen!
    Sommige zullen het al weten, maar ik heb echt een awesome bijbaantje. Ik werk namelijk als bediening. En niet zomaar ergens. Nee. Ik werk als bediening bij een rederij wat betekend dat ik op de boten mag bedienen.
    Hoe awesome is dat?! Allemaal even jaloers zijn.
    Ik vind het wel awesome. Ik werk er nu al vanaf mei en heb al een stuk of vijf keer gewerkt. En dit bevalt me eens een keertje wel. ^^

    Dus, hoe awesome is jullie bijbaantje?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Coool! Dat lijkt me echt leuk!

    Al ben ik niet jaloers! Ik heb een leukere baan! Ik werk in een ijssalon met 48 smaken en mag elke dag 3 bollen (die ik zelf schep, dus hele grote bollen) mee naar huis. :'D

    Bingley schreef:
    Coool! Dat lijkt me echt leuk!

    Al ben ik niet jaloers! Ik heb een leukere baan! Ik werk in een ijssalon met 48 smaken en mag elke dag 3 bollen (die ik zelf schep, dus hele grote bollen) mee naar huis. :'D

    omg AWSOMEE!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ik babysit, en daar ben ik zelf ook blij mee :)

    Bingley schreef:
    Coool! Dat lijkt me echt leuk!

    Al ben ik niet jaloers! Ik heb een leukere baan! Ik werk in een ijssalon met 48 smaken en mag elke dag 3 bollen (die ik zelf schep, dus hele grote bollen) mee naar huis. :'D


    Hm, zelf houd ik niet zo van ijs, maar mijn vriendin zou echt zó jaloers op jou zijn. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat klinkt inderdaad awesome, zo op een boot ^^

    Ik werk als,, hmm ik weet niet eens of er een woord is voor wat ik doe xd Ik werk deels als kamermeisje, de kamers van het restaurant/hotel waar ik werk schoon maken. Maar ik ruim ook het ontbijt op, was het af, en stof, zuig en dweil alles.
    Niet de geweldigste baan die je kunt hebben, maar ik ken de eigenaars dus ik kan makkelijk wat regelen c: + ik werk daar al vanaf mn 13e (ik ben nu 18 ;p)

    Daarnaast ben ik nog altijd er over aan het denken om te solliciteren voor promotiewerk (: Ohja, en misschien ga ik binnenkort nog babysitten, ligt er aan of de buren nog steeds iemand nodig hebben haha ;p

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 20:54 ]


    Inspiration can hit you any time

    O-my, dat lijkt me zó ontzettend gaaf om te doen. Ik ben jaloers. Helaas is de zee hier zo'n uur vandaan en gaat dat hem dus niet worden. Na de vakantie dus gewoon een baantje bij de Albert Heijn als vakkenvuller. Althans, ik ga mijn best doen om aangenomen te worden ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 22:12 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Still haven't got a job.


    26 - 02 - '16

    Lynnx schreef:
    ik babysit, en daar ben ik zelf ook blij mee :)


    Life is full of fake people

    Crocker schreef:
    Still haven't got a job.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik had een paar baantjes. Maar die verliepen stuk voor stuk rampzalig...


    Chaos is a ladder.

    Crocker schreef:
    Still haven't got a job.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik werk bij het Veenpark. :Y)
    In de bediening en kaartjes controleren enzo


    Not all those who wander are lost.

    Ik werk bij de Hema, best leuk werk.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik werk bij KFC.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Werkloos :Y)
    En in mijn fantasie een succesvolle schrijfster.


    And now we're counting down to Phase Zero.