• Jazeker mensen!
    Sommige zullen het al weten, maar ik heb echt een awesome bijbaantje. Ik werk namelijk als bediening. En niet zomaar ergens. Nee. Ik werk als bediening bij een rederij wat betekend dat ik op de boten mag bedienen.
    Hoe awesome is dat?! Allemaal even jaloers zijn.
    Ik vind het wel awesome. Ik werk er nu al vanaf mei en heb al een stuk of vijf keer gewerkt. En dit bevalt me eens een keertje wel. ^^

    Dus, hoe awesome is jullie bijbaantje?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Coool! Dat lijkt me echt leuk!

    Al ben ik niet jaloers! Ik heb een leukere baan! Ik werk in een ijssalon met 48 smaken en mag elke dag 3 bollen (die ik zelf schep, dus hele grote bollen) mee naar huis. :'D

    Bingley schreef:
    Coool! Dat lijkt me echt leuk!

    Al ben ik niet jaloers! Ik heb een leukere baan! Ik werk in een ijssalon met 48 smaken en mag elke dag 3 bollen (die ik zelf schep, dus hele grote bollen) mee naar huis. :'D

    omg AWSOMEE!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ik babysit, en daar ben ik zelf ook blij mee :)

    Bingley schreef:
    Coool! Dat lijkt me echt leuk!

    Al ben ik niet jaloers! Ik heb een leukere baan! Ik werk in een ijssalon met 48 smaken en mag elke dag 3 bollen (die ik zelf schep, dus hele grote bollen) mee naar huis. :'D


    Hm, zelf houd ik niet zo van ijs, maar mijn vriendin zou echt zó jaloers op jou zijn. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat klinkt inderdaad awesome, zo op een boot ^^

    Ik werk als,, hmm ik weet niet eens of er een woord is voor wat ik doe xd Ik werk deels als kamermeisje, de kamers van het restaurant/hotel waar ik werk schoon maken. Maar ik ruim ook het ontbijt op, was het af, en stof, zuig en dweil alles.