• In geen jaren heb ik meegemaakt dat mijn hoofd bonst als een dolle stier en ik écht niet kan slapen zonder zwetend wakker te worden. Voortaan beter opletten met wie ik een filmavond houd. Voor je het weet zit je tot drie uur 's nachts te gamen en heb je last van achtervolgingswaan omdat een vriend me zo nodig een Koreaanse horrorstrip moest laten lezen.

    Iemand die ook al de hele nacht is opgebleven of naar zijn/haar zin te vroeg wakker is?


    Searching heavens for another earth

    ben al sinds kwart voor vier wakker, kan niet meer in slaap vallen haha


    It's funny how the words we never say can turn into the only thoughts we know.

    Hele nacht opgebleven... Eerst door een discussie, die nu al opgelost is gelukkig. En daarna had ik gewoon geen zin meer om te slapen...
    Veel beterschap! Heb je geen paracetamol genomen tegen de pijn?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Hele nacht opgebleven... Eerst door een discussie, die nu al opgelost is gelukkig. En daarna had ik gewoon geen zin meer om te slapen...
    Veel beterschap! Heb je geen paracetamol genomen tegen de pijn?


    Ik zou van een discussie doodmoe worden, haha. Tenminste, als het een discussie is waarvan de ander zijn gelijkenis met onzinnige argumenten moet ondersteunen om 'm overeind te houden.
    Dankjewel! Helaas; uitgerekend als ik ze nodig heb, zijn ze er niet.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ik zou van een discussie doodmoe worden, haha. Tenminste, als het een discussie is waarvan de ander zijn gelijkenis met onzinnige argumenten moet ondersteunen om 'm overeind te houden.
    Dankjewel! Helaas; uitgerekend als ik ze nodig heb, zijn ze er niet.


    Het was een discussie dat op het forum begon haha. Surprising? Not really. Haha. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het was een discussie dat op het forum begon haha. Surprising? Not really. Haha. :"D


    Heeeeel verrassend hahaha.


    Searching heavens for another earth

    Sterkte wijfie. Ga South Park kijken, dat helpt wel.

    Ik moet zo hier in Turkije naar de tandarts gaatjes vullen en beginnende gaatjes wegschuren of iets en ik ben bang want ik ga toch wel huilen..


    Pretty is just a pretty word.