• Ik heb hier nog geen enkel topic over gezien, dus bij deze. ^^
    De Belgen vieren het pas morgen (toch?) maar aan alle Nederlanders: hebben jullie het gevierd? Hebben jullie iets gekregen?

    Ik ben zelf twee chocoladeletters, een heel pluizige olifant, zes potjes nagellak en een toetsenbordstofzuiger rijker. De hele woonkamer ligt vol met cadeaupapier, want onze hond scheurde het met veel enthousiasme uit elkaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb het niet gevierd en ik heb niks gekregen.

    Maar dat klinkt leuk. Vooral die toetsenbordstofzuiger is handig. :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb het boek Gevangen, oftewel, Under the Dome van Stephen King gehad en ben er intens gelukkig mee! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vier het zaterdag pas met de hele familie, omdat ik nu nog in Wageningen zit en ik morgen nog college heb. Een avondje heen en weer naar Friesland zit er niet in, maar normaal vierden wij het ook altijd op 5 december.
    Ik verheug me al op de pepernoten :Y)


    Valar Morghulis.

    Die krent heeft mij overgeslagen :Y)

    Neuh, voor Sinterklaas, kerst en verjaardag krijg ik niks, omdat mijn rijlessen betaald worden. ;) Maar ik klaag niet hoor, ben er blij mee en rijles is het leukste wat ik tot nu toe gedaan heb in mijn leven!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doen wij niet meer aan, ik heb gewoon een chocolade letter gehad.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vier het zaterdag in Duitsland, met de hele familie.
    Lekker ouderwets cadeautjes uitpakken, heerlijk.


    'Darling, just hold on'

    Ja, Belgen vieren het morgen en ik krijg een leuk proefwerk morgen. :') Maar goed, wij vieren het niet.


    Take me to wonderland

    Was het dan bij jullie gisteren pakjesavond of zo? Bij ons deze avond. *O*
    Ik ben echt benieuwd wat ik zal krijgen, hehe. Vooral omdat mijn moeder altijd klaagt dat ik alles al heb en de rest veel te veel geld kost.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 23:04 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wij vieren het niet, maar toen ik thuiskwam van school lagen er toch paar cadeautjes op me te wachten <3
    Pepernoten, chocoladeletter, nog meer chocolade, geld en cupcake kerstballen :')

    Facts schreef:
    Was het dan bij jullie gisteren pakjesavond of zo? Bij ons deze avond. *O*
    Ik ben echt benieuwd wat ik zal krijgen, hehe. Vooral omdat mijn moeder altijd klaagt dat ik alles al heb en de rest veel te veel geld kost.


    Nee hoor, vanavond. Overal in Nederland is het 5 december. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een krultang en beurs gekregen. ^^ Dus ik ga morgen lekker prutsen, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wij vieren het hier niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Square schreef:
    (...)

    Nee hoor, vanavond. Overal in Nederland is het 5 december. ^^

    Huh, dat is vreemd. Het is nu pakjesavond, maar jullie hebben jullie cadeaus al gekregen? Normaal gezien krijg je die toch de ochtend daarop?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    We hebben met heel de familie (en opa en oma) gegourmet en ik heb chocolade, een cadeaubon en geld gekregen (:
    Met sinterklaas doen we altijd een kleinigheidje en met kerst is het echt cadeautjestijd haha.

    Facts schreef:
    (...)
    Huh, dat is vreemd. Het is nu pakjesavond, maar jullie hebben jullie cadeaus al gekregen? Normaal gezien krijg je die toch de ochtend daarop?


    Uh, ik weet niet hoe jullie het doen, maar bij ons - en voor zover ik weet overal in de rest van Nederland - is pakjesavond de avond waarop je de pakjes uitpakt. :'D De volgende dag vertrekt Sinterklaas alweer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan