• Een jongen die ik ken heeft net op facebook zijn relatiestatus veranderd. Er staat nu: 'Mister X heeft een nogal ingewikkelde relatie' & zijn eerste reactie was 'zoals een mummie'. Sorry, maar dat vond ik grappig :'D

    Vertel mij eens over jullie random fb momenten, want ik verveel me nu kapot (cat)


    Olive


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I don't have facebook... I'm too unique for this world.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hahahah geniaal, maar ikzelf heb er verder geen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iemand had ooit eens geprobeerd een cupcake te maken, met daarop een trollface. Alleen hij was een beetje mislukt :Y)
    Dat had ze op FB gezet, en ik zag, ik dacht meteen: 'N'aaahw, close enough.' Ik wilde dus dat laatste reageren, alleen iemand was me al voor geweest. Jammerlijk.

    Ik heb wel meer van dat soort dingen, maar ik kan er nu even niet opkomen :')

    Wel geniaal bedacht trouwens :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Cudey schreef:


    Dit vind ik dus [randomly] geniaal. :"D

    Cudey schreef:


    i put the fun in funeral

    Ik herinner me een jongetje die zijn verstand bij zijn cornflakes vandaan had, was best grappig. Jammer dat we geen vrienden meer zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Ik herinner me een jongetje die zijn verstand bij zijn cornflakes vandaan had, was best grappig. Jammer dat we geen vrienden meer zijn.


    Oh je bedoelt mijn ex :'D? Dat was hilarisch dat gesprekje :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Oh je bedoelt mijn ex :'D? Dat was hilarisch dat gesprekje :')
    Ik had er een prt sc van moeten nemen. Zonde. Oh die jongen toch. Zijn gevoel voor taal was nihil.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 23:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik had er een prt sc van moeten nemen. Zonde. Oh die jongen toch. Zijn gevoel voor taal was nihil.


    Zijn gevoel voor humor en zijn gevoel voor trollen nog nihiler :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Zijn gevoel voor humor en zijn gevoel voor trollen nog nihiler :')
    Ik weet het azo nog niet, zijn taalgevoel was echt wel heel heel erg slecht. Niet dat hij door had wat 'trolol' betekende. Hij kon toch de Stelling van Pythagoras. Flinke jongen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik weet het azo nog niet, zijn taalgevoel was echt wel heel heel erg slecht. Niet dat hij door had wat 'trolol' betekende. Hij kon toch de Stelling van Pythagoras. Flinke jongen.


    Pas op, ik zou nog trots worden :')


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Pas op, ik zou nog trots worden :')
    Hoe was hij ook bezig. Precies of hij kon zijn eigen lab starten. Tssss. The ego this big and the equipment this big.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Autors en Meteor, jullie lijken erg op elkaar, als ik het even mag zeggen. (bijna) Zelfde pf, een naam die een beetje op elkaar lijkt. Ik raakte ervan in de war! xD

    Zelf heb ik nog niet iets meegemaakt, maar mijn opa zit wel op FB, en dan reageerd hij op mijn plaatjes etc. terwijl mijn vrienden dat ook doen. Zij vinden het wel cool dat hij op FB zit, maar ik vind het eerder een beetje genant...

    Meteor schreef:
    Ik herinner me een jongetje die zijn verstand bij zijn cornflakes vandaan had, was best grappig. Jammer dat we geen vrienden meer zijn.

    Ja, dat was nog eens lachen :c