• Inmiddels hebben een hoop leden hun hoofdstukken weer aan hun stories weten te koppelen.

    Helaas is gebleken dat niet iedereen zijn werk terug heeft kunnen vinden.

    Aangezien alle hoofdstukken in principe terug te vinden moeten zijn, heb ik nog wat extra dingen geprogrammeerd om de probleem gevallen terug te kunnen vinden.

    Allereerst kun je je aanmelden als vrijwilliger. Vrijwilligers kunnen andere leden helpen met het zoeken naar hoofdstukken.

    Daarnaast heb ik het bestaande zoekscript aangepast zodat je ook de hoofdstukken die anderen hebben geschreven kunt koppelen aan stories *uiteraard niet aan je eigen story*

    Ik heb ook een nieuwe tip bedacht om hoofdstukken terug te vinden in de google cache. Deze tip staat op hier (tip2).

    Voor degenen die hierna nog steeds hun werk niet terug zullen vinden, zal ik volgende week een script schrijven waarmee je kunt bladeren door alle losse hoofdstukken. Hopelijk vinden op die manier de laatste creaties hun weg terug naar het juiste hoofdstuk.

    Ten slotte wil ik nog iedereen bedanken voor alle begrip de afgelopen tijd. Ik snap dat het heel vervelend is wanneer je je werk kwijt raakt en ik snap ook alle boze reacties. Gelukkig vielen deze boze reacties in het niet vergeleken met de begripvolle reacties. Dank daarvoor!


    Dit is mijn signature...

    Aangemeld (:
    Ik had hiervoor ook al mensen geholpen door ID's op te zoeken via In cache.


    Your make-up is terrible

    Ik meld me ook aan als vrijwilliger ^^

    Ik heb geen tijd om vrijwilliger te zijn, want ik heb examens, maar hoe zit dat met dat ander probleem dat ik je meldde via pb, want daar kreeg ik geen antwoord op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb me aangemeld :)


    Life is hard and then we die

    Aangemeld al vrijwillgster


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh dit vind ik echt netjes. Maar ik snap er niks van dat hoofdstukken overzetten dus ik meld me niet aan :'D


    -

    Rutger, volgens het script ben je nog aan het updaten :P


    Life is hard and then we die

    Rutger, je bent geweldig (cool)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    PUKKELxDING schreef:
    Rutger, volgens het script ben je nog aan het updaten :P

    Scherp :P aangepast!


    Dit is mijn signature...

    ik ben ook vrijwilliger..

    ik mis zelf nog 2 hoofdstukken.. ik hoop dat ik die ook snel kan zoeken.. maar Quizlet jullie zijn TOP!!(Y)(Y)(Y)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    MIsschien ook handig als er een link komt naar de lijst met vrijwilligers


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet nog een story, en ik hoop echt dat ik hem terug krijg. Maar gelukkig heb ik de rest al terug. Helaas ben ik heel druk met school anders had ik me zeker als vrijwilliger aangemeld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kan meerdere sa's niet meer terug vinden, zelfs niet met eerste zin enal. Nu heb ik opeens spijt dat mijn stories alleen voor mensen met een account zijn :Y) Ik zal eens kijken of ik de tijd kan vinden om te helpen als vrijwilliger.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 14:12 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Reticent schreef:
    Rutger, je bent geweldig (cool)


    we all deserve to die

    Ik wou dta ik kon gaan zoeken...
    Ik heb er al een paar gevonden maar ik voel me zo ziek dat ik er geen energie voor heb en dat vind ik zo stom!!
    Gelukkig mar dat ik niet boos ben op de crash want zowiets kan iedere site overkomen!!
    Life isnt perfect, so why should elektronics be?


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'