• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    [Vol met verf? Je ging je kamer toch alleen schoonmaken?o.o]

    Lise Sophie Knight
    Ik heb de bestelling van het eerste tafeltje doorgegeven in de keuken en loop terug. Mijn oog valt op een jongen die eenzaam aan een tafel zi- wacht, ik ken hem. Hij zit in mijn gebied en dus heb ik een prima excuus om op hem af te stappen. 'Hey! Reed was het, toch? Van gisteravond?'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Hallo, Liesje", zegt Reed, terwijl hij zijn handen afkuist aan een servetje. "Hoe gaat het nog vandaag? Nog veel plezier gehad met Charlie, gisterenavond?"


    help

    [Ja, en daarna ging ik mijn haarspeldendoos verven...]


    help

    [Hahah, maak eens een foto!:3]

    Lise Sophie Knight
    Liesje? Ik schiet in de lach, zo heeft nog nooit iemand me genoemd. Ik haal mijn schouders op als antwoord op zijn vraag. 'Ja, het was wel gezellig,' zeg ik, om niet te geobsedeerd over te komen. 'O, wie hou ik voor de gek. Hij is geweldig en vanavond gaan we uit eten. Ik moet je bedanken, Reed, dat je mij zijn kant op heb geduwd. Hoewel jij wel ineens snel weg was.'


    everything, in time

    Ann Sfalma Tianshi

    ik zat in de lobby, nog steeds alleen. ik verveelde me, dus besloot ik naar een restaurantje te gaan. ik zag een bordje met een pijl met Reasaurant er op, dus leek het me een goed idee om daar heen te gaan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Valentina Riley Romérez

    Ik knikte, 'Dat betekent inderdaad een ja. 'zei ik en glimlachte, 'Ga je gang, mijn shift is hierna toch klaar.' zeg ik schoduerophalend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik doe de badkamer deur achter me dicht en douche vlug om wakker te worden. In mijn boxer loop ik naar de kast naar mijn bed waar mijn kleding in zit.

    Steven Reed Hastings
    "Sorry, ik had... Ik moest naar de wc", zegt Reed. Het was maar een halve leugen, want daarna was hij inderdaad naar de wc gevlucht. Maar ze hoefde niet te weten wat er echt aan de hand was.


    help

    Valentina Riley Romérez

    Toen hij klaar was liep hij naar de kast toe en ik pakte mijn spullen en liep naar de badkamer toe. Ik zuchtte en begon snel met schoonmaken waarna ik toen ik klaar was weer naar buiten liep. 'Zie zo, uw badkamer is weer helemaal schoon.' zeg ik dan en doe de spullen weer in het karretje op de gang.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lise Sophie Knight
    Ik knik. 'Tja, als je moet, moet je.' Ik kijk even om me heen, maar zie dat het eten voor de andere tafel nog niet helemaal gereed is. 'Kan ik je nog ergens mee helpen? Iets eten, drinken? Ik ben namelijk aan het werk, zoals je ziet,' grinnik en wijs trots naar mijn naamkaartje.


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik gaap en kijk nog eens in de spiegel. Ik zag er moe uit. Ik doe wat gell in mijn haar en wacht tot Valentina er weer is.

    Valentina Riley Romérez

    Ik zucht en kom binnen. 'Zo, ik ben klaar.' zeg ik dan met een glimlach waarna ik hem aankijk. 'Misschien, moet je wat meer ontspannen en rusten Sanz.' zeg ik dan en lach. 'Niet om het één of ander maar je ziet er uitgeput uit.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Tja ik leef al als een echte rockster.' Lach ik en ga even op het bed liggen. 'Ik heb de hele nacht doorgehaald ik moet gewoon die nummers af hebben.'

    Progeny schreef:
    Lise Sophie Knight
    Ik knik. 'Tja, als je moet, moet je.' Ik kijk even om me heen, maar zie dat het eten voor de andere tafel nog niet helemaal gereed is. 'Kan ik je nog ergens mee helpen? Iets eten, drinken? Ik ben namelijk aan het werk, zoals je ziet,' grinnik en wijs trots naar mijn naamkaartje.


    Steven Reed Hastings
    "Nope, ben net klaar. Ik ga straks eens het resort verkennen, denk ik", zegt Reed terwijl hij opstaat. "Of ik kan een van mijn plannen buiten het resort doen, maar dat lijkt zo asociaal."



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    help