• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mens || Progeny

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het ontbijt is voorbij en iedereen is nu zo'n beetje vrij om te doen wat hij of zij wilt.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:05 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Moet ik dan maar aan iedereen vragen of zijn ouders hier de baas zijn? Denk toch na, man.' Dan hoor ik hoe zijn stem verandert wanneer hij over Mary begint en ik voel me gelijk schuldig. 'Maar waar is ze dan, aangezien je zegt dat ze er niet is? Hé, Charlie, als je er niet over wilt praten begrijp ik het wel,' zeg ik en leg een hand op zijn schouder.


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    'Maar waar is ze dan, aangezien je zegt dat ze er niet is? Hé, Charlie, als je er niet over wilt praten begrijp ik het wel,' Ik kijk naar haar. 'Je wilde de waarheid dus je kunt het krijgen.' Zucht ik. 'Mary is helaas overleden.' Mompel ik.

    Lise Sophie Knight
    'O,' shit. Nu heb ik de waarheid, waar ik inderdaad om vroeg, en weet ik niet wat ik moet zeggen. 'Het spijt me dat ik je dwong het te vertellen, dat was fout.' Ik zie zijn zielige gezichtsuitdrukking en sla mijn armen om hem heen bij wijze van een knuffel. 'Je houdt echt van haar, hè.'


    everything, in time

    Stornoway schreef:
    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    help

    [Eh, Lise weet nu ook dat Charlie Charles heet en eigen dat zijn ouders de baas zijn. Verder niet echt veel. (: Prisoner zocht trouwens ook iemand om in te springen, dus misschien kunnen jullie samen 'beginnen'?:3]


    everything, in time

    [PRISONER WHERE ARE YOUUUUUUU?]


    help

    [Ga dan naar haar profiel!:'D Op pagina 14, laatste reactie staat ze.:3]


    everything, in time

    [NOO! SHE'S OFFLINE! I just watched "Emma"]


    help

    Charles Matthew Alvida

    'Het spijt me dat ik je dwong het te vertellen, dat was fout, Je houdt echt van haar, hè.' Ik haal diep adem en knik terwijl ik haar terug knuffel. 'Natuurlijk hou ik van haar. Ze was alles voor me.' Fluister ik zachtjes. 'Daarom werk ik ook hier. Zodat ik mijn studie kan betalen.'

    Lise Sophie Knight
    Ik zou Charlie nu alweer los kunnen laten, maar ik wil het niet, dus doe het niet.
    'Noem me dom, maar ik snap de connectie tussen je zusje en je studie niet,' beken ik eerlijk.


    [Beetje kort, maar ik moet even gaan douchen. :3]


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Noem me dom, maar ik snap de connectie tussen je zusje en je studie niet,' Ik lach door de tranen in mijn ogen heen. 'Nee dat snap ik.' Mompel ik. 'Z-ze had leukemie.' Ik schraap mijn keel. 'Ik studeer medicijnen.' Voeg ik er aan toe. 'Ik wil hét medicijn tegen kanker vinden, gewoon voor haar.'

    [Geeeeft niet!]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:30 ]

    [Ik verveeeel me... Leukemie is zo erg! ;o Mijn vriendin heeft leukemie gehad.... We waren like echt geshockeerd toen ze dat vertelde]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 23:34 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Ondertussen heb ik Charlie losgelaten en zie hoe het huilen hem dichterbij staat dan het lachen. De arme schat. Terwijl hij zijn verhaal verteld, merk ik dat ik er zelf ook een brok in mijn keel van krijg en voordat hij ziet dat ik zo sterk ontroerd raak van zijn verhaal, knuffel ik hem opnieuw. 'Dat is het de mooiste droom die ik ooit gehoord heb, ik weet zeker dat het je gaat lukken. Mary zou trots op je zijn.'


    everything, in time

    Charlie Matthew Alvida

    Ik schud mijn hoofd en voel de tranen nu over mijn gezicht lopen. loser! Sukkel! Kneus! schiet er door mijn hoofd. Wat ben je aan het doen man! Huilen terwijl zij naar je staat te kijken! Ik aai over haar haren terwijl ik probeer te kalmeren. Niet dat het echt helpt ik tril maar snik gelukkig niet.

    [Iek ga naarrrr bed! Sweet dreams, peeps!]


    help