• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Finn

    Ik glimlachte, ze was gewoon zo ongelofelijk schattig. Ik wreef met mijn hand over haar rug en wachtte totdat we aankwamen in de stad. Toen we er waren hielp ik Bella uit de auto en keek ik rond, voor een mooi restaurantje aan het water of zo. Als ik er één gevonden had, regelde ik het mooiste tafeltje met uitzicht op het water en namen we plaats. Ik pakte meteen allebei haar handen en keek haar met een verliefde blik in mijn ogen aan. 'Ik vind je echt leuk, Bella. Meer dan leuk.' zei ik lief tegen haar.

    Kurt

    Ik keek Blaine aan en hield mijn voeten meteen weer stil. Hij merkte het altijd meteen als ik nerveus en onrustig was. Ik knikte een beetje nerveus en deed mijn best om te glimlachen. Nu het zo dichtbij kwam, werd ik alleen nog maar onrustiger. 'Het gaat goed, ik denk dat ik gewoon onrustig ben door de spanningen van de wedstrijd.' verzon ik snel, zodat hij zich geen zorgen maakte voor niets. Ik keek vervolgens weer naar Lizz. 'Aha,' zei ik knikkend. 'Jullie hebben dus een goede band.' zei ik opmerkend waarna ik mijn hoofd op Blaine's schouder liet rusten en dicht tegen hem aan ging zitten. Het liefste kroop ik bij hem op schoot, maar dat was zo ongezellig voor Lizz aangezien ik dan niet van hem af kon blijven.

    Mitchell

    Ik grinnikte en schudde lachend mijn hoofd om haar. 'Het ziet er wel iets beter uit dan voorheen, maar het is nog opgezwollen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik knik "tsja mijn enigste vriend tot ik jullie mocht notmoeten" ik glimlach en merkte dat hij bij Blaine het liefste wou " ga je gang hoor"

    Rachel
    Ik grinnik "come let's go" alles zat al in ee mega mand die ik optilde en ik hield de deur open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik straalde van geluk en bloosde lichtjes. 'Ik vind je ook leuk, Finn. Ik denk dat ik verliefd op je ben' zeg ik naar de waarheid en bloos lichtjes. 'Alleen' zeg ik zuchtend en haal mijn handen weg van de zijne en leg mijn handen op mijn schoot. 'Rachel' zeg ik zachtjes en ontwijk zijn blik en kijk naar de tafel.

    Blaine Anderson:

    Ik knik langzaam en glimlach zwak. Ik sla meteen mijn arm om hem heen, als hij dichter tegen me aan gaat zitten. Ik had toch een gevoel dat hij nerveus is voor vanavond, dat hoefde hij helemaal niet te zijn. Wat voor verrassing het ook is, ik zou het leuk vinden, als ik maar bij hem was. Ik plaats mijn lippen teder op zijn voorhoofd en glimlach teder naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik stopte even met glimlachen toen ze haar handen weghaalde van de mijne en op haar schoot legde. Ze ontweek mijn blik en keek naar de tafel. Ik schoof iets dichter naar de tafel en pakte teder haar gezicht vast zodat ze me moest aankijken. 'Wat er tussen Rachel en mij speelde is over, Bella. Ik hou van jou, nu.' zei ik naar waarheid. Ik meende het echt, ik had gevoelens voor haar en ik hield echt van haar.

    Kurt

    Ik glimlachte liefjes naar Lizz en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik vond dat vroeger ook altijd heel ongezellig als mensen dat deden.' zei ik naar waarheid. Ik vond het soms echt vervelend als ik in gesprek was met Rachel, dat ze ineens tussendoor uitgebreid begon te zoenen met Finn. Nu begreep ik dat wel beter, nu ik zelf een vriend had. Maar ik probeerde me gewoon in te houden als er iemand bij was. Ik keek even naar Blaine en glimlachte lief naar hem. Ik wist wat hij dacht, dat ik niet nerveus hoefde te zijn. Maar hij wist niet wat ik van plan was.. Ik was benieuwd wat hij voor mij in phetto had en glimlachte breed.

    Mitchell

    Ik liep met haar naar mijn truck en hielp haar voorzichtig met in stappen, daarna kroop ik zelf achter het stuur en reed ik naar het strand toe. Het werd sowieso wel gezellig met Rachel op het strand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lizz
    Ik glimlach even "tsja ik weet zelf ook niet hoe graag je het zou willen maar wat ik ervan gelezen heb" ik grijns even naar hem.

    Rachel
    We reden naar het strand en ik hoorde starships die ik luid en vrolijk mee begon te zingen. Ik was best vrolijk eigenlijk.

    [gister typte ik starchipsxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik grijnsde breed om Rachel en parkeerde mijn auto bij het strand. Ik stapte uit en opende de deur voor Rachel en hielp haar met uitstappen. 'doet je oog nog pijn?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik trek een pruillipje "als je erop slaat wel" en ik grinnik. Ik pak zijn hand en trek hem mee om de duin over te gaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Erg grappig.' zei ik sarcastisch en lachend. Ik bloosde lichtjes toen ze mijn hand pakte en voelde weer een warm gevoel ontstaan in mijn lichaam.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het kan toch nooit helemaal over zijn, het is tenslotte gistermiddag gebeurd dat het uit is tussen jullie' zeg ik serieus en zuchte. 'Ik wil gewoon niet, dat je me later wegduwt en weer naar Rachel toe gaat' zeg ik eerlijk over mijn gevoelens. 'Ik ben gewoon bang, dat je mij op de tweede plaats gaat zetten' zeg ik zachtjes en kijk hem verdrietig aan. 'Finn, ik wil echt een relatie met je aangaan, maar niet als je me later weer weg duwt, omdat je weer gevoelens heb voor haar' zeg ik serieus en doordringend. 'Ik weet dat je altijd met haar in contact zal blijven, vanwege het kind, maar daardoor kunnen er weer gevoelens ontstaan voor haar' zeg ik streng. Ik wou echt geen tweede plaats zijn en dat hij me neemt, omdat hij zijn gevoelens voor Rachel onderdrukt. Ik hield ook van hem, maar dit kon ik niet maken. Ik voelde me al schuldig, dat ik er tussen ging staan.

    Blaine Anderson:

    Ik keek Kurt ook lief aan en wreef over zijn arm heen met mijn hand. Ik had er echt zin in vanavond met Kurt. 'Het wordt later, zullen we naar huis gaan' stel ik aan Kurt voor en ook doelend over de avond zelf met de verrassingen. Ik hoopte echt niet dat Lizz of Rachel of iemand anders ons stoorde vanavond, daar had ik echt geen zin in. Ik wou nu alleen met Kurt zijn en niemand anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    "let's go eating" grijnsde ik en liep snel de trap af.
    Nee ik was niet vrolijk hoor.

    [ikke had one direction net en vergat bijna te drukken omdat ik mee aan het zngen was]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet eten, ik kom daarna weer.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Oke! Eetsmakelijk!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [okidoki ik zal wel een topic aanmanek]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Nu is hij gesloten. XD)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.