• Ik wil mijn ouders en broertje verrassen met een kleinigheidje, gewoon, omdat ik van ze houd.
    Nu heb ik voor mijn moeder al iets gevonden (een kaart met een mooie tekst erop), maar voor mijn vader en broertje heb ik werkelijk geen idee.. Een flesje shampoo, een axe deo? Ik weet niet wat je jongens moet geven, als je ze gewoon zomaar iets wilt geven..

    Ik weet dat het lastig is, omdat jullie mijn vader en broertje natuurlijk niet kennen, maar hebben jullie een idee wat ik ze kan geven? Of wat zouden jullie je vader en broertje (als jullie een broer/broertje hebben) geven?
    Alvast bedankt (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik doe meestal een axe setje of ik geef ze een fles drinken die ze lekker vinden of een pakje peuken van een merk wat ze graag hebben ... I dunno. Gewoon iets waarvan je weet dat ze dat graag gebruiken. Iets waar je met een beetje aandacht zo achter bent.


    Til hug og blod.

    Mijn vader heb ik eens een horloge en een geurtje gegeven en mijn broertje houdt van games xD
    Maar bij mannen gaat liefde ook door de maag _O_
    Dus je zou ook chocolade ofzo voor ze kunnen kopen? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.