• Ik werk in de slagerij van de PLUS supermarkt hier in het dorp, en daar nemen ze alleen jongens aan voor aanvul werk. En jemig, die zijn leuk!
    Ik word er gewoon door afgeleid... En er loopt één jongen die ik echt helemaal geweldig vind. Hij heeft kort blond haar en bijna altijd rode wangetjes! En hij ziet er echt super schattig uit, vooral als hij op zijn lip bijt. Wat hij vaak doet, hihi! OH, hij is ook nog eens lang! Ik heb iets met lange jongens... Anyway, hij is wel grappig en aardig... Maar zoals altijd wanneer ik een jongen leuk vind durf ik niks te zeggen. Nou ja, op Hoi en Doei na elke dag. En hij praat niet echt heel veel of zo, meestal is hij gewoon met zijn werk bezig. Met andere woorden: het gaat toch nooit wat worden. Yeah, like always...

    Wie kan zich ook niet concentreren door leuke jongens op het werk? (Of misschien wel leuke meisjes?)

    Vandaag was hij er weer! Hihi ;D Alleen zat hij aan de kassa, ver weg van mij vandaan... Maar ik had tegelijk pauze met hem maar ik durfde hem niet aan te kijken. Lol, haha ;D - Kan niet wachten tot volgende week vrijdag, dan zie ik hem weer!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:19 ]


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    In de Hema waar mijn zus werkt werken ook echt alleen maar meiden. Er heeft wel eens een jongen daar gewerkt maar dat werkte niet goed dus vanaf nu mogen er geen jongens meer werken..


    Haha serieus? Nee, dat is bij ons niet, er hadden gewoon nooit jongens gesolliciteerd. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien worden de jongens op jouw werk uit gezocht op hoe knap ze zijn? (grapje) Hij is waarschijnlijk verlegen dus jij zal wel degene zijn die voor stelt om iets samen te gaan doen.


    Physics is awesome

    Ik werk ook in de supermarkt, maar nee, niet echt leuke mannelijke collega's ofzo.
    Beetje type boerse Brabander en dat is niet echt mijn ding haha.
    Geef mij maar een stadse jongen, maarja, die heb je niet als je in een gehucht werkt haha.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 10:53 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Uneventful schreef:
    I don't work.. Maar bij de plaatselijke supermarkt werken hele leuke jongens en damn, soms zit ik daar met open mond te staren. Haha


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Occhi schreef:
    Misschien worden de jongens op jouw werk uit gezocht op hoe knap ze zijn? (grapje) Hij is waarschijnlijk verlegen dus jij zal wel degene zijn die voor stelt om iets samen te gaan doen.

    Hahaha wie weet! - Ik zit er in ieder geval niet mee, hihi!
    Wat dus nooit gaat gebeuren want dat durf ik echt niet hoor! Haha ;D


    Believe in yourself.

    Haha, wij krijgen iedere keer andere collega's. Soms best fustrerend, soms wel prettig. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Iedereen hier heeft crushes. Ik heb een laptop. Good enough for me. (cat)

    Nee, ik werk niet, dus word ik ook niet afgeleid door leuke jongens/meisjes. Maar wacht maar tot ik op vakantie ga, in een maand lang Italië en Frankrijk denk ik niet dat het überhaupt mogelijk is om geen knappe jongens en mooie meisjes tegen te komen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Belikov schreef:
    (...)
    Hahaha wie weet! - Ik zit er in ieder geval niet mee, hihi!
    Wat dus nooit gaat gebeuren want dat durf ik echt niet hoor! Haha ;D


    Heeft ie msn/hyves/twitter/facebook? Misschien een berichtje sturen om iets te gaan doen.


    Physics is awesome

    er zijn veel leuke jongens op mijn werk. Niet allemaal op hetzelfde filiaal.
    ik werk op de zwarte markt in een kledingwinkel en die kledingwinkel heeft een aantal stands op de zwarte markt. en soms word ik naar ander filiaal gestuurd om een broek te laten inkorten en daar werkt zo'n lekkerding. Kwam ik vandaag daar (had hem niet eens gezien :p) zegt ie ineens; Hé daar is mijn vrouw! ik: je vrouw? *kijkt om zich heen* hij: ja je bent mijn vrouw toch? ik: ooh zijn we getrouwt? hij: jaa je kwam me toch supporten bij voetbal? dan ben je toch mijn vrouw? ik: hahahaha als jij et zegt

    Eigenlijk kwam ik bij voetbal kijken omdat iemand anders dat vroeg xD die naast me werkt en me tegenwoordig "zijn prinsesje" noemt XD vage shit i know.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Op mijn werk is er nu een nieuwe jongen en hij doet me een klein beetje denken aan Josh Hutcherson. Maar ik denk niet dat ik hem binnenkort nog snel zie, want we doen allebei tweede kassa en dat kan niet met z'n 2en :'D

    Maar voor de rest zijn mijn mannelijke collega's gewoon aardig, niet bijzonder 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb werk eigenlijk, ik help mijn vader af en toe in zijn toko/restaurant en daar komen ook vaak hele knappe jongens. Dit jaar had ik dat ook vaak in de klas met één zo'n vriendin van me, haha. De hele tijd naar hem kijken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:48 ]

    Rechazame schreef:
    er zijn veel leuke jongens op mijn werk. Niet allemaal op hetzelfde filiaal.
    ik werk op de zwarte markt in een kledingwinkel en die kledingwinkel heeft een aantal stands op de zwarte markt. en soms word ik naar ander filiaal gestuurd om een broek te laten inkorten en daar werkt zo'n lekkerding. Kwam ik vandaag daar (had hem niet eens gezien :p) zegt ie ineens; Hé daar is mijn vrouw! ik: je vrouw? *kijkt om zich heen* hij: ja je bent mijn vrouw toch? ik: ooh zijn we getrouwt? hij: jaa je kwam me toch supporten bij voetbal? dan ben je toch mijn vrouw? ik: hahahaha als jij et zegt

    Eigenlijk kwam ik bij voetbal kijken omdat iemand anders dat vroeg xD die naast me werkt en me tegenwoordig "zijn prinsesje" noemt XD vage shit i know.


    Vreemde jongens, de ene noemt je zijn vrouw en de andere zijn prinsesje maar aan de andere is het ook wel heel vleiend voor je.


    Physics is awesome

    Reepicheep schreef:
    Op mijn werk is er nu een nieuwe jongen en hij doet me een klein beetje denken aan Josh Hutcherson. Maar ik denk niet dat ik hem binnenkort nog snel zie, want we doen allebei tweede kassa en dat kan niet met z'n 2en :'D

    Maar voor de rest zijn mijn mannelijke collega's gewoon aardig, niet bijzonder 8)


    Damn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Occhi schreef:
    (...)

    Vreemde jongens, de ene noemt je zijn vrouw en de andere zijn prinsesje maar aan de andere is het ook wel heel vleiend voor je.

    vleiend jazeker,
    zeker omdat ik een collega heb in mijn filiaal die er alles aan doet om me te laten weten hoe lelijk ie me wel niet vind en zogenaamd zo stoer is omdat ie zogenaamd zoveel meisjes kan krijgen ô.o -.- en dat sinds ik gezegt had dat ik niet in hem geintereseerd was en niet met hem naar bed wilde.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 8:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Reepicheep schreef:
    Op mijn werk is er nu een nieuwe jongen en hij doet me een klein beetje denken aan Josh Hutcherson. Maar ik denk niet dat ik hem binnenkort nog snel zie, want we doen allebei tweede kassa en dat kan niet met z'n 2en :'D

    Maar voor de rest zijn mijn mannelijke collega's gewoon aardig, niet bijzonder 8)

    Ah dat is wel krom... Dan ga je op de dagen dat hij achter de kassa zit dingen kopen zodat je bij hem aan de kassa moet, haha!

    De jongen bij mij in de winkel werkt nu ook aan de kassa, dus ik zie hem steeds vaker, hihi!


    Believe in yourself.