• Ik zat dus op Google te zoeken naar de camping waar ik volgende week naar toe ga (Frankrijk). Ik ben al 2 keer naar de camping geweest ,maar ik was weer zo leuk om de naam te vergeten . Ik wou dus uitzoeken of ze daar Wifi hadden ,dus ik moest de site weten. Kom ik op een site waar je dus allerlei hotels,campings enzovoort kan boeken. Kom ik dus uiteindelijk aan bij de recensies van de camping(stond er gelijk onder). Staan er echt van die domme dingen er tussen waarom mensen er niet nog een keer wilden komen:"Er zijn geen hangmatten en ligstoelen bij de stacaravans ,maar alles is wel heel erg ruim." "Je moet om 11uur s'avonds stil zijn (het is een familiecamping)" ook nog "De toiletten waren niet zo goed (ze worden gewoon elke dag netjes schoon gemaakt ,dus het valt mee). Zo waren er nog een paar.
    Ik heb eigenlijk best plat gelegen achter de pc dat mensen gewoon zo veel luxe willen ,terwijl het al heel luxe is. Als je de camping uit loopt sta je al bijna op het strand(die echt heel mooi is) en het winkelcentrum ligt er pal naast. De camping is zelfs verbeterd .Er was veel drug,alcohol ,feesten tot 3 uur s'avonds en noem maar op. Ze zijn al 2keer van eigenaar verwisseld ,omdat de laatste het wel heel fout deed(Vond de gemeente niet zo leuk ,want ze zijn daar hel streng met veiligheidsregels)

    Dus iemand ook zo iets leuks meegemaakt met bepaalde Nederlanders in het buiten/binnenland (Bijvoorbeeld Nederlands praten tegen iemand die het nog nooit heeft gehoord)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 16:02 ]


    Shoganai i ne~

    Nee, maar echt iedere keer als we op vakantie zijn en we komen zo "hollenders" tegen. Als in, we horen ze al van ver aankomen dan hebben wij zoiets -wij horen hier NIET bij.

    *We zijn Limburgs, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wel, toen ik in de ardennen met mijn opa, oma, zus en nicht een terrasje ging doen zat er een tafeltje naast ons een groepje Nederlanders. Ze bestellen in het Nederlands -wat me behoorlijk irriteerde- en wanneer er een bij voorbijzoemde sprong er een, bijna gilend op en ging naar de andere kant van het terras.


    Ex astris, sciencia

    Jaaa, ik ging ook de recensies lezen van de camping waar we vorig jaar stonden. Sommige mensen zijn echt zo dom. :') *gaat nu recensies lezen van camping van dit jaar* ;a


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean