• ik wil een story beginnen maar ik weet niet welke titel.

    ~ Frozen Hearts
    ~ Into The Cold

    [url/=http://www.quizlet.nl/polls/30137/frozen-hearts-of-into-the-cold/] de Poll[/url]

    Dit is het begin stukje van de proloog

    Ik stond op uit mijn bed en het was ijskoud. Ik liep richting de deur en opende de deur. Het was een witte ruimte en sneeuw kraakte onder mijn voeten. IJskoud was het maar de kou deerde mij niet. Ik liep verder op mijn blote voeten totdat ik een zwarte kist aantrof. Ja, ik wist nu waar ik was. In mijn hart, wat was veranderd in een koude, besneeuwde oord.



    Het verhaal wordt verteld vanuit een meisje en het verhaal speelt zich af op drie plaatsen; haar hart, haar echte leven en haar fantasie.

    Dus welke titel?

    Groetjes Sharon

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:21 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Into The Cold vind ik persoonlijk het beste passen bij het stukje dat je laat lezen.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Philanthropy schreef:
    Into The Cold vind ik persoonlijk het beste passen bij het stukje dat je laat lezen.


    ja, dit is pas het proloog verder ben ik nog aan het denken wat ik laat gebeuren....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Beide zijn leuk! Frozen hearts zou ik doen, omdat het duidelijk om haar hart gaat. Maar het is toch maar één hart? Dus moet het dan niet Frozen heart zijn?
    Anyways, als je hem op Q zet, mag me wel waarschuwen. Lijkt me erg leuk om te lezen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 21:42 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Beide zijn leuk! Frozen hearts zou ik doen, omdat het duidelijk om haar hart gaat. Maar het is toch maar één hart? Dus moet het dan niet Frozen heart zijn?
    Anyways, als je hem op Q zet, mag me wel waarschuwen. Lijkt me erg leuk om te lezen.



    Er komt sws een topic over dus komt goed :D

    en nu twijfel ik weel hoewel frozen heart ook klinkt
    hhmmm difficult...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Frozen Hearts.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Into The Cold, vind ik zelf nu het beste erbij passen.


    Physics is awesome

    ik ga maar een poll maken xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kies ook voor Into the Cold (al zou ik die tweede hoofdletter weglaten en er gewoon Into the cold van maken), op de eerste plaats omdat Frozen Heart(s) zo standaard / cliché op me overkomt, en om heel eerlijk te zijn, op zo'n titel zou ik dus al sneller een verhaal aan de kant leggen / er niet eens aan beginnen.
    Uiteindelijk speelt het verhaal daarbij - zoals je zelf zegt - niet enkel in haar hart af, maar is er een geheelplaatje, zeg maar.
    En dan lijkt Into the cold me het beste te passen erbij, en het spreekt me gewoon zoveel meer aan dan Frozen Heart(s).
    Uiteraard, dit is slechts mijn mening, in ieder geval veel suc7 met kiezen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik kies ook voor Into the Cold (al zou ik die tweede hoofdletter weglaten en er gewoon Into the cold van maken), op de eerste plaats omdat Frozen Heart(s) zo standaard / cliché op me overkomt, en om heel eerlijk te zijn, op zo'n titel zou ik dus al sneller een verhaal aan de kant leggen / er niet eens aan beginnen.
    Uiteindelijk speelt het verhaal daarbij - zoals je zelf zegt - niet enkel in haar hart af, maar is er een geheelplaatje, zeg maar.
    En dan lijkt Into the cold me het beste te passen erbij, en het spreekt me gewoon zoveel meer aan dan Frozen Heart(s).
    Uiteraard, dit is slechts mijn mening, in ieder geval veel suc7 met kiezen (;



    You talked me over :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ik vind ze allebei goed ^^ zou alleen de hoofdletters weglaten (ofja alleen de eerste letter van het eerste woord)
    zou je me willen waarschuwen??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    ik vind ze allebei goed ^^ zou alleen de hoofdletters weglaten (ofja alleen de eerste letter van het eerste woord)
    zou je me willen waarschuwen??



    Er komt sws een topic ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Philanthropy schreef:
    Into The Cold vind ik persoonlijk het beste passen bij het stukje dat je laat lezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.