• Hee,
    Ik ben bezig met het verhaal : someone like you. - Liam James Payne
    Ik zoek nog :

    De vriendin van Zayn
    Vriendin Niall
    Ex-vriendje van Amber
    Zus van Liam.
    Ex-vriendin Harry ( overleden en heet Julia de rest kunnen jullie bij deze rol bedenken ;). )
    De beste vriendin van Amber

    Intresse ? plaats een reactie en de beste kies ik eruit. Ik kies ( als ik genoeg aanmeldingen heb ) 10/8/2012. Kies minstens 2 dingen uit die je wel wilt, dan heb je meer kans. Graag foto erbij plaaten. ( het liefste van beroemdheden. )

    Wat jullie in moeten vullen :

    Naam :
    Leeftijd :
    Hobby's :
    Familie :
    Rol :
    Foto :

    Het verhaal gaat over Amber die thuis mishandeld wordt. Ze komt Liam tegen in een park en later mag ze bij de jongens wonen. Er gebeuren allerlei dingen met haar, haar vrienden en haar familie. Ook met de jongens gaan er dingen gebeuren. Dat kan ik nog niet vertellen, maar er zijn al een paar dingen gebeurt : Haar zus is overleden aan een auto-ongeluk en een van haar beste vriendinnen krijgt ook een ongeluk. Ik ben met schrijven bij hoofdstuk 14 en de rollen zullen ongeveer komen bij hoofdstuk 20.

    x

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:33 ]


    Don't worry, you won't be lonely

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:33 ]


    Don't worry, you won't be lonely

    Naam : Claire Madison Hurley.
    Leeftijd : Geboren op 19 januari 1994 - Claire is dus 18 jaar oud.
    Hobby's : Ze is dol op ballet. Claire begon met ballet van toen ze 4 jaar oud was. Bovendien is ze heel creatief, ze houdt van schilderen en tekenen. Claire bespeelt ook gitaar en piano, maar ballet is toch haar grootste passie.
    Familie : Claire groeide op bij haar ouders, de Britse Jack Hurley en de Braziliaanse Bella Vailllo. Ze heeft geen zussen of broer. Claire heeft een goede band met haar ouders, ze gaat altijd bij hen voor advies. Haar moeder is een lerares en haar vader is een ingenieur. Claire heeft geen grote familie, de meeste van haar familie wonen in Dublin, Ierland.
    Rol : Vriendin Zayn
    Foto :


    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:03 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik wil straks wel de vriendin van Niall invullen (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam : Shannon Brooks
    Leeftijd : 17, oktober 18, 1995.
    Hobby's : Shannon houdt van tekenen en artistiek bezig zijn, ze heeft altijd wel iets te doen of dat nu binnen of buiten is, ze wandelt graag en is veel sportief bezig, maar ze houdt er ook wel eens van om gewoon een dagje op de bank te zitten en een film te kijken met wat familie of vrienden rond haar heen, ze gaat ook graag naar feestjes, ze zingt best veel maar het is niet zo goed, hiermee kan ze soms mensen die haar vragen om te stoppen lastig vallen.
    Familie : Shannon heeft een zus, Nathalie met wie ze zeer goed kan opschieten, hun band is zeer sterk en ze doen dan ook veel dingen samen, Shannon is ook bij Nathalie ingetrokken ze wonen in een klein flatje. Nathalie is 19 en werkt als kleuterleidster. Shannon's ouders, Christian Brooks (49) en Aniqua Moores (46) zijn gescheiden, Aniqua en haar dochters hebben het nooit goed met elkaar kunnen vinden en hebben duss maar weinig contact, Christian kon het wel goed met zijn dochters vinden en komt dus ook nog regelmatig op bezoek.
    Rol : Vriendin Niall
    Foto :





    Dakota Blue Richards


    The artist is the kid that survived.

    Naam : Elisabeth (Liz) Jeniffer Eves
    Leeftijd : 16
    Hobby's : Liz is gek op drummen, haar ouders en buren worden er gek van. Ze houdt ook van kletsen met vriendinnen. Ze houdt redelijk van shoppen, maar niet te lang want dan heeft ze geen zin meer en wordt ze chagrijnig.
    Familie : Haar moeder(Evelyn Dreman) en haarvader (Henry Eves) zijn gescheiden. Liz woont met haar oudere broer Tobias(17) bij haar vader. Ze heeft geen goede relatie met haar moeder en de relatie met haar vader is ook niet heel geweldig. Wel kan ze erg goed opschieten met haar broer, bij hem kan ze alles kwijt.
    Rol : Beste vriendin van Amber
    Foto :


    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 10:05 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Leuke rollen hebben jullie bedacht !


    Don't worry, you won't be lonely

    Naam: Mike Jason Gilbert
    Leeftijd: 17 jaar
    Hobby's: Computeren, muziek luisteren, skateboarden, rondhangen op pleinen met vrienden.
    Familie: Mike komt uit een welvarend gezin. Zijn vader is kok en zijn moeder journaliste. Zijn ouders zijn beide vaak van huis en daardoor kan Mike doen en laten wat hij wilt. Mike's moeder heet Britney en zijn vader heet Luke. Mike heeft ook nog een oudere zus, Linda. Linda werkt bij een modeblad. Mike kan over het algemeen wel goed met zijn zus overweg en laat haar dan ook vaak met rust. Mike houd veel van zijn moeder maar heeft een slechte band met zijn vader en heeft daarom ook vaak ruzie met zijn vader.
    Rol: Ex-vriendje van Amber.
    Foto:




    De jongen op de foto is Steven R. McQueen.


    Chaos is a ladder.

    CarrotLouis schreef:
    Ik wil straks wel de vriendin van Niall invullen (:


    Oké, alvast bedankt <3


    Don't worry, you won't be lonely

    Naam: Jaimy Darlene Mahone
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Tekenen, lezen, muziek luisteren en leuke dingen doen met haar vrienden
    Familie: Haar moeder is Carey Mahone-Paisley en haar vader is Christian Mahone. Jaimy heeft twee oudere zussen, Daisy en Faye. Ook heeft Jaimy twee oudere broers, Hayden en Nathan. Daisy is 19, Faye is 20, Hayden is 22 en Nathan 25. Jaimy woont thuis bij haar ouders, haar zussen en broers wonen niet meer thuis. Jaimy kan het goed vinden met haar ouders, zussen en broers maar omdat ze de jongste is iedereen bezorgd om haar terwijl ze goed voor zichzelf kan zorgen.
    Rol: Vriendin van Niall
    Foto:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:20 ]


    Physics is awesome

    Naam: Paige Layla Amorie Hymes
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Sporten en gitaar spelen
    Familie: Haar moeder is Maisie Landry-Greene en haar vader is Jason Hymes. Haar ouders zijn gescheiden. Zowel haar moeder en vader zijn later hertrouwd, haar moeder met David Landry en haar vader met Valentina Milano, die nu Valentina Hymes-Milano heet. Haar ouders scheiden toen ze vijf was, er kwam al snel een regeling zodat Paige haar beide ouders even vaak zou zien. Toen Paige 7 was hertrouwde haar moeder en toen ze 9 was hertrouwde haar vader. David en Valentina zien haar als hun eigen kind, ze zijn heel beschermend over haar. Ze heeft twee jongere halfbroertjes, de zoons van David en Maisie(haar moeder). Alex en Ryan zijn een tweeling. Tot ieders verbazing kreeg Valentina ook een tweeling, dit waren echter twee meisjes die de namen Valerie en Violet kregen. Alex en Ryan zijn 8 en Valerie en Violet zijn 7.
    Rol: Vriendin van Zayn
    Foto:


    Physics is awesome

    Hihi, ik maak er lekker nog 1 :P

    Naam : Julia Maria Stone
    Leeftijd : overleed toen ze 17/16 was. (mag ook eerder of later als jij dat wilt)
    Hobby's : Julia was dol op koken en propte Harry altijd vol met van alles. Ze was ook gek op vollybal. Ze had altijd een hekel aan shoppen, in tegenstelling tot veel andere meiden. Ze had altijd veel energie en was altijd vrolijk. Ze hield erg veel van dingen doen met vrienden. Als ze met vrienden was maakte het haar niet uit wat ze deed. Dat was dus ook een van haar hobby's : met vrienden zijn.
    Familie : Julia was enig kind. Haar moeder Sophie werkte als secretaresse, maar is gestopt na de dood van haar dochter. Haar vader Terance werkt als brandweerman.
    Rol : ex-vriendin van Harry
    Foto :


    ariana Grande

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:52 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Naam: Luca Noah Mulligan
    Leeftijd: 20
    Hobby's:
    Familie:
    Rol: Ex-vriendje van Amber
    Foto:

    Ik maak hem morgen verder af want de batterij van mijn laptop wil niet mee werken.


    Physics is awesome

    Oke :).
    Alvast bedankt.

    Iedereen bedankt trouwens voor het maken voor de rollen en ook voor de mensen die nog rollen gaan maken ; alvast bedankt !

    x


    Don't worry, you won't be lonely

    Naam : Lani Marissa Payne
    Leeftijd : 16, Juli 1, 1996.
    Hobby's : Lani houdt van dansen, ze is er zeer veel mee bezig en heeft er dus ook haar job van gemaakt, ze stopt emet school om haar droom als een danseres waar te maken. Ze houdt ook van koken en tennis.
    Familie : Lani woont in een flatje (huisje?) samen met de jongens, ze heeft haar ouders en haar broer die ze super graag ziet en voor geen geld zou willen ruilen en vind het goed zo.
    Rol : Zus van Liam.
    Foto :





    Hannah Murray


    The artist is the kid that survived.

    Naam : Lisanne Cathrine Gozanda
    Leeftijd : 18, Juni 17, 1994.
    Hobby's : Lisanna houdt ervan om met muziek bezig te zijn, ze bespeelt 3 instrumenten, Gitaar, Piano en Drum, het drummen doet ze het liefste, ze zingt ook graag maar liefst waar niemand haar hoort. Daarbuiten houdt ze ervan om met haar lief (Zayn) rond te hangen of gewoon lekker knus te zitten.
    Familie : Lisanne woont nog bij haar ouders, Marin en kate, ze woont in dezelfde straat als de jongens en is daar zeer blij om want dan kan ze ze vaker zien.
    Rol : De vriendin van Zayn
    Foto :





    Taylor Jardine


    The artist is the kid that survived.