• In mijn lopende verhaal 'The Devil's Handbag' heeft iedereen een nickname, uiteenlopend tot cartoonkarakters tot Pokémons en dieren tot Godinnen. Ze zijn allemaal zo aangepast dat ze om een of andere reden toch 'pikant' en 'sexy' zijn, want het blijven toch prostituees die hun rollen vervullen. Ik heb nu ongeveer 35 namen en er werken 40 meisjes. De namen kunnen met werkelijk alles geassocieerd worden, dus dat is geen obstakel voor mij. Maar ik ben al de hele middag bezig geweest met namen verzinnen dat ik nu geen inspiratie meer heb. Heb jij een 'pikante' naam voor een prostituee? Voorbeelden zijn: Miss Prissy Kitty, Naughty Nurse, The Seventh Sailor, Captain Dolly Dollface enzovoort. Een aantal hebben niets 'pikants' in zich, maar zijn van zichzelf al wel speels. Heb jij nog een naam klaarliggen voor mij? Dankjewel alvast!


    Searching heavens for another earth

    mystery misty kwam meteen in me op. meer niet ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Olijke Olga (cat)


    i put the fun in funeral

    Pikante pika.
    Oh wat vreselijk flauw :c
    Ik zou gaan voor Dollface of The Seventh Sailor.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Almighty Aphrodite (cat)


    Not all those who wander are lost.

    neko-chan (wordt vaak als koosnaampje in Japan gebruikt. Het betekent zoiets als: klein katje/ klein poesje -al klinkt dat "poesje" nogal fout). Neko-chan wordt er niet gezien als "vies", maar als schattig en onschuldig.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Missy.
    Cherry
    Vicky


    26 - 02 - '16

    Bij burlesque zag je zulke namen langskomen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Audacity schreef:
    Olijke Olga (cat)


    één woord: geniaal.


    Rise and rise again until lambs become lions