• Help jongens! Ik wil graag een trailer voor mijn verhaal maar ik ben zelf nogal bagger in dat soort dingen dus misschien zou iemand iets voor mij in elkaar kunnen zetten?

    Het is wel een One Direction story, een Niall Horan lovestory, voor degenen die niet zo'n fan zijn van ze. Het gaat namelijk over een meisje, Mary, die verplicht op vakantie moet met haar ouders, broer en zusje. Eigenlijk wil ze niet mee maar al snel ontmoet ze Niall Horan en ze worden verliefd op elkaar. Ze hebben een geweldige zomervakantie met elkaar maar als Niall weg gaat vanwege zijn verplichtingen met de boyband wil Mary het uitmaken, tot Niall's en haar eigen tegenzin. Will they ever get back together? That's the question!


    En als iemand de trailer wil maken, Mary wordt in het verhaal gespeelt door Selena Gomez. Wherever I Go • Niall Horan


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Meriadoc schreef:
    Help jongens! Ik wil graag een trailer voor mijn verhaal maar ik ben zelf nogal bagger in dat soort dingen dus misschien zou iemand iets voor mij in elkaar kunnen zetten?

    (...)

    En als iemand de trailer wil maken, Mary wordt in het verhaal gespeelt door Selena Gomez. Wherever I Go • Niall Horan
    Ik wil wel helpen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zo graag info over het lied en de eventuele cover ontvangen in een privébericht als dat kan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque