• Aawh, ik ben dol op alle producenten van het merk Essence. Het is super goedkoop en de kwaliteit is geweldig :'D

    Wie is er nog meer zo fan? ;p

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind die nagellak zo kut. De mascara is best fijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Niet fan ,maar het is wel mijn make-up en nagellak (niet altijd ,maar meestal wel)


    Shoganai i ne~

    Me:Y)
    Ik koop altijd mijn make-up van dat merk. Het is goedkoop en goede kwaliteit. Allen kan ik niet veel mascara op. Ben licht allergische voor de meesten (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik half...

    Ik ben niet zo heel fan van de nagellak en van de oogschaduw..
    Nagellak is heel lastig egaal te krijgen -vind ik-
    De oogschaduw word al gauw lelijk ):

    Verder vind ik het wel leuk ;d
    De lipgloss & parfum ben ik wel zeer te vrede over.
    Net zoals de oogschaduw basis & de mascara.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, bij ons zie ik er nooit mensen staan, maar blijkbaar zijn er meer die het fijn vinden ^^ Ohja, voor de mensen die nog gezichtsreinigers of moisturizers zoeken, de Pure Skin en My Skin lijn zijn ook geweldig =D

    Heeft er iemand trouwens al de lippenstift getest?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Meeee 8D
    Ik heb superveel oogschaduw en nagellak van ze. Voor de prijs vind ik de kwaliteit prima :]. 't Is wel zo dat ik de nagellak het liefst alleen gebruik voor nailart. Hij dekt niet zo goed en als je dan meerdere lagen aanbrengt, droogt 'ie weer niet zo goed op.


    i put the fun in funeral

    Ik heb heel veel van hun nagellak! Heb nu ook Poule B op mijn nagels gelakt. Als steun voor Nederland :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Me me meee (: Haha, ik gebruik haast niks anders dan Essence.
    -Vooral om het feit dat het goedkoop is, kwaliteit goed is en de producten niet op dieren worden getest...

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:57 ]


    Believe in yourself.

    Santos schreef:
    Ik vind die nagellak zo kut. De mascara is best fijn.

    Het oogpotlood


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cadentium schreef:
    Ik heb heel veel van hun nagellak! Heb nu ook Poule B C op mijn nagels gelakt. Als steun voor Nederland Spanje :'D.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Endure schreef:
    Haha, bij ons zie ik er nooit mensen staan, maar blijkbaar zijn er meer die het fijn vinden ^^ Ohja, voor de mensen die nog gezichtsreinigers of moisturizers zoeken, de Pure Skin en My Skin lijn zijn ook geweldig =D

    Heeft er iemand trouwens al de lippenstift getest?


    Ik heb geloof ik een lippenstiftje van ze, 3,50 was 'ie geloof ik. Mooie kleur, maar ben er verder niet heel erg dol op. Hij blijft niet zo goed zitten bij mij :[.


    i put the fun in funeral

    Ik!
    Alleen gaat de nagellak er zo snel af(krul)
    maaaaaaaaaaar ik ben verslaaft aan hun lippengloss en (vooral blauwe en groene) oogpotloden. die in zo'n dingetje die je omhoog kan draaien

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 18:01 ]


    Miep

    Ik koop die nagellak altijd. Deels omdat dat het enige is dat ik kan betalen. Maar ik heb verder ook geen problemen met die make-up, ik vind het best goed voor de prijs.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik (: vooral de oogschaduw en mascara (en oogpotlood, maar degene die ik had is uit de collectie :c)


    Destroy what destroys you.