• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Ik kijk rond terwijl ik de andere dozen ook neerzet. "Dat gaat het inderdaad, maar met wat hulp en magie is het zo klaar en kunnen de eerste klanten komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dan moet eerst de magie komen en dat duurt nog volgens mij één maand, wat zullen de leraren doen als we terug zijn? Waarschijnlijk weten ze toch wel dat we weg waren' Zeg ik nadenkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk hem aan. "Er zijn genoeg mensen die ons wat verschuldig zijn en buiten school ook mogen toveren" zeg ik schouderophalend en kijk hem aan. "Sinds wanneer praten wij ons niet meer onder zulke dingen uit als ze erachter zijn gekomen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Er zijn vast wel een paar mensen te vinden op de wegisweg' Voeg ik aan zijn woorden toe, 'Sins ik even al mijn gedachte op een rijtje probeer te krijgen en dat even vergeten was' Voeg ik er grijnzend aan toe terwijl ik van het bureau spring. 'En nu? Terug gaan of eerst mensen zoeken?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Mhm ik denk dat het een goed plan is om eerst mensen te zoen die vast willen beginnen" zeg ik bedenkelijk. "Dan kunnen wij de andere spullen halen, hier heen brengen, dan weer terug gaan om een geweldig eind plan te verzinnen en uit te voeren" voeg ik eraan toe. "Tegen de tijd dat we hier naartoe gaan is het dan wel af"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Die zijn er vast genoeg, en mischien dat we met die spullen kunnen wachten want er zijn dingen die ik daar nog even wil houden' Zeg ik nadenkend, 'Laten we beginnen met zoeken dan maar' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja misschien heb je wel gelijk" zeg ik glimlachend. "Ook omdat we niet weten wat we allemaal nog nodig hebben" voeg ik er nog aan toe. Ik knik en loop in de richting van de deur. "Goed plan en nog steeds is het zo onwerkelijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En toch is het waar, het is helemaal van ons en ik ben verschrikkelijk moe' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn hand op zijn schouder leg, 'Waar beginnen we?' Vraag ik hem waarna ik de deur opslot doe en de sleutel om mijn vinger laat draaien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja na al die jaren hebben we eindelijk een winkel en hoe komt het dat je zo verschrikkelijk moe bent?" vraag ik grijnzend en hem even aankijk en dan de straat rondkijk. "Laten we maar daar ergens gaan beginnen met rond vragen" zeg ik en wijs links.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    Draco Malfoy

    Astoria keek me aan en liet me los "Draco, dat is niet zo...ik hoor het aan je stem" ze keek naar de hemel waar soms een dikke regendruppel uit kwam vallen "kom" ze pakte mijn hand en trok me mee, het water uit en liet gehaast naar het bos, ik volgde haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Omdat ik simpelweg verschrikkelijk moe ben, te veel dingen gedaan' Zeg ik grijnzend waarna ik naar links loop daar zie ik in iedergeval Tomas staan, die was ons vast nog wel wat verschuldigt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria wist echter niet zo goed waar ze heen ging, hopend dat het wel richting Hogwarts was, ze trok Draco mee in een soort van grot en plofte neer op haar rug en staarde omhoog. "Sorry, ik kon geen andere schuilplek vinden" Astoria kwam een beetje omhoog en zat neer op Draco's schoot die inmiddels ook al was gaan zitten. Ze legden haar hoofd tegen zijn borstkast en hield zijn hand vast. "En ik had nog geen zin om terug te gaan naar school" grinnikte ze. Astoria keek hem aan, terwijl er een klein glimlachje rond haar lippen speelden, waarna ze haar ogen weer op zijn onderarm liet vallen en zachtjes met haar vingertoppen over de Dark Mark ging, waarna ze Draco weer aankeek. "Kun je...het uitleggen" Astoria keek hem lichtelijk bezorgd aan waarna ze een kus op zijn lippen drukte en haar hoofd weer terug op zijn borstkast legden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Fred Weasley

    "Dan is de dag ook nog geneens voorbij en je moet echt nog even wakker blijven" zeg ik grijnzend en loop met hem mee. Mijn blik valt op Tomas en kijk even naar George die hem blijkbar ook al had gezien. "Denk jij wat ik denk? "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ik zal mijn best doen' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar Tomas kijk, 'Waarschijnlijk wel' Andwoord ik grijnzend op Fred' vraag 'Tomas!' Riep ik waarna hij opkeek en naar ons toeliep. 'We hadden een idee hoe je ons terug kunt betalen, we hebben sins.. Kort een winkel hier op de wegisweg maar hebben mensen nodig om hem te.. verbouwen terwijl wij de school nog even onveilig maken'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "En anders heb je een heel groot probleem" zeg ik grijnzend en kijk naar Tomas die nadenkt over het gene dat George zei. "Je hebt er eigenlijk niet heel veel over te zeggen, want je bent ons genoeg verschuldigd". Hij kijkt ons aan en stemt uiteindelijk in met het plan. "Oke zou je ondertussen ook vragen aan mensen of ze willen helpen met verbouwen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer