• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    "Je bent een van de eerste dit dat zegt, daar ben ik je echt dankbaar voor en het is jammer dat jullie afspraak zo moet eindigen door de regen". Even kijk ik haar aan en verzin snel een antwoord op haar vraag. "Ik moest even rustig nadenken en buiten was de perfecte plek. Toevallig liep ik langs deze grot en hoorde jullie stemmen en ik had belangrijk bericht dat Draco moet horen" zeg ik en bedenk me eigenlijk dat het niet gelogen is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ik schudde mijn hoofd "het is niet erg, ik ken nog iemand die met zijn lichten aan slaapt" ik grinnik "Korzel is doodsbang voor muggen" ik sla met mijn hand tegen mijn voorhoofd en realiseer me nu pas hoe hopeloos hij eigenlijk is. "Sorry dat ik jullie stoor, maar Draco ik moet je echt heel even spreken en het is echt heel erg belangrijk. Trouwens Astoria het is fijn om je eens een keertje te ontmoeten" hoor ik opeens iemand zeggen, ik kijk op en zie Aileen. Astoria staat op en begint een praatje te maken met Aileen, maar ik hoor er nouwelijks wat van want ik wist als Aileen me wou spreken dat het niet veel goeds was. Uiteindelijk stond ik op en liep naar de twee toe "Aileen waar wil je me over spreken?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria glimlachte even en keek Aileen aan. "Ik hou nou eenmaal niet van het slaan en afkatten. Dat is meer iets voor Pansy" Astoria grinnikte even en keek naar de regen buiten en haalde even haar schouders op. "Het is niet erg, zo krijgt de natuur weer water en ik heb geen grote hekel aan regen"Een kleine glimlach speelde rond haar lippen en Astoria keek even opzij naar Draco die naast haar stond. Aan zijn gezicht was aftelezen dat het niet veel goeds kon zijn.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aileen Megan Snape

    "Aileen waar wil je me over spreken?" vraagt Draco.
    "Geef ons heel even we zijn zo terug" zeg ik tegen Astoria en trek Draco mee in de richting van de uitgang van de grot om vervolgens naar buiten toe te lopen. "Zo te zien heb je al door dat het niet echt heel goed nieuws is" zeg ik en richt mijn aandacht op Draco. "Dus om maar meteen ter zaken te komen is onze nieuwe opdracht bekend gemaakt en dat is ook gelijk de reden waarom het niet kan wachten". Een diepe zucht verlaat mijn mond aangezien dit gewoon weg onmogelijk zou worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria knikte enkel en zag hoe Aileen Draco mee trok wat haar liet grinniken. Astoria liet zichzelf tegen de rotswant naar beneden glijden en zat op de grond terwijl ze haar benen strekten. Astoria keek rond in de grot, die langzamerhand donkerder begon te worden omdat de zon al een beetje begon te zakken, ze trok haar knieen op en sloeg haar armen eromheen, toekijkend naar de duisternis.


    The expert in anything, was once a beginner.

    CarrotLouis schreef:
    Fred Weasley

    Als ik de laatste persoon heb aangesproken is het half uurtje wel voorbij. Ik loop met een stuk of 6 mensen naar de winkel waar George ook aankomt lopen. "En denk je dat dit gaat werken?"


    George Weasley

    'Twijfel je nou aan mij of aan jezelf?' Vroeg ik hem grijnzend, 'Laten we dit snel doen anders val ik zometeen in slaap om mijn bezem' Vervolg ik naar de personen kijkent die hij meegebracht had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ik twijfel niet aan jou of aan mezelf, maar wel aan iemand anders" zeg ik grijnzend, "Laten we dat maar snel doen dan, want ik heb dus echt geen zin in ongelukken doordat jij in slaap valt op je bezem" voeg ik er nog aantoe. "Maar jij hebt de sleutels dus het ligt aan jou hoe lang we hier overdoen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Mooizo' Zeg ik grijnzend waarna ik eerst de deur open maak, vervolgens deel ik de mensen in in ongeveer 3 of 4 groepen aangezien ik 4 reservesleutels had en gaf ik aan wat ze moesten doen waarna ik de bezem pakte die tegen de muur stond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Doe alsjeblieft geen gekke dingen, want dat doen wij al" voeg ik er grijnzend aantoe en pak dan ook een bezem. "Terug naaar Hogwarts dan maar en waarom heb ik het idee dat we iets heel belangrijks zijn vergeten?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Nadenkend krap ik op mijn achterhooft 'De zalf!' Roep ik uit als het bij me opkomt, die waren we helemaal vergeten toen we weg gingen, 'Hopelijk vergeeft ze dat ons' Zeg ik waarna ik opsteig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik kijk hem verbaasd aan. "Ja dat zijn we inderdaad vergeten" zeg ik en schud dan mijn hooft. "Denk het niet aangezien dit niet de eerste keer is dat we ineens spoorloos zijn als we iets moeten/zouden doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Tsja, de meeste moeten er gewoon mee leren leven' Zeg ik grijnzend, 'Heb jij de zalf bij je of licht die op de slaapzaal?' Vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Tsja dat is ook zo en hoezo de meeste?" vraag ik bedenkelijk en haal de zalf uit mijn zakken. "Raar dat we daar niet eerder op zijn gekomen dat we iets waren vergeten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Anderen kunnen er niet mee leven' Zeg ik grijnzend, 'En die hebben dan simpelweg pech' voeg ik er aan toe terwijl ik naar het potje zalf in zijn hand kijk. 'Te veel dingen in een keer' Zei ik bedenkelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    "Geef ons heel even we zijn zo terug" zei ze tegen Astoria waarna ze me mee trok richting de uitganng van de grot "Zo te zien heb je al door dat het niet echt heel goed nieuws is" ik kijk haar gespannen aan "Dus om maar meteen ter zaken te komen is onze nieuwe opdracht bekend gemaakt en dat is ook gelijk de reden waarom het niet kan wachten" Aileen zuchte diep "wat is de opdracht dan?" ik vroeg me af wat de Dark Lord nu weer van ons verwachte...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.