• Nawhh, ik was vandaag bij mijn oom en tante, en toen kreeg ik mijn nichtje van acht maanden oud op schoot. En ik pakte zo mijn blackberry om een foto te maken, en nouja ze ging toen net lachen. En awh, ik vind haar zo lief! Maar om dit topic nuttig te houden, hebben jullie ook schattige nichtjes of neefjes?
    Ik heb zelf ook nog een twee nichtjes van bijna 4, die allebei een prinses willen zijn en van knuffelen houden. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan van die kleine irritante kinderen die de hele tijd zeuren, maar mijn nichtjes kan ik nog wel verdragen.

    (dit is een nichtje

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:09 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat een dropje! Mijn neefje en nichtje zijn bloedirritant, maar ik hou tegelijkertijd ook weer van ze. 8D
    Vooral mijn neefje kan zo heerlijk knuffelig zijn, terwijl hij al negen is en een grote, stoere vent wil zijn. ^^
    Maar dan trek ik hem weer in een knuffel en dan kan hij me zo heerlijk omhelzen, zoals alleen mijn neefje dat kan. Hij is echt mijn favoriet, ook al mag ik dat niet zeggen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn kleinste neefje van 2 is echt te schattig! Hij leert nu net zijn eerste woordjes, en aangezien hij Engelstalig is, is het nog tien keer leuker om naar hem te luisteren, vind ik. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ugh, ik haat kleine kinderen. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn metekindje en haar zusje (mijn zus haar metekindje) zijn zo schattig en lief, maar in beiden moet je wel veel energie steken. Vooral in de oudste, want dat is al een kleuter en geen baby meer. We hebben eens op ze moeten babysitten en we hebben dan K3 liedjes gezongen en ons verkleed als prinsesje enzo en de kleinste geniet dan echt van de show, best wel leuk dat we haar daar dan mee bezig kunnen houden. Oh kleine kindjes zijn zo lief, al moet ik ze toch niet hebben voor 's avonds. Daar wacht ik wel nog enkele jaren mee.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 1:25 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een schatje!
    Ik heb 2 nichtjes, de jongste -8- is wel echt een schatje en heel lief.
    Mijn andere nichtje -10- daar in tegen is echt een kreng en een little bitch. ;( Maar ze kan wel lief zijn. Als ze niet samen zijn. - 't zijn zusjes -

    Verder heb ik nog heel veel neefjes en nichtjes aan mijn vader zijn kant, maar die zie ik niet meer.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb een schattig zusje :')
    En ook wel 3 schattige neefjes en 3 schattige nichtjes :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 1:37 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik haat kinderen of ze nou klein zijn of niet, ze zijn super irritant en babies zijn vaak vet lelijk en dan noemt iedereen E schattig en dan denk ik: ik heb nog nooit zo'n gedrocht gezien! Maatje dat kan je natuurlijk niet zeggen..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    I love little kids haha! Ja echt, mijn neefjes zijn koetchie en mijn nichtje is ook zo. Love them, really. Ja, ze zijn wel eens irritant enzovoort, maar zo waren wij vroeger toch ook? En schattige foto!

    Infidelity schreef:
    Ik haat kinderen of ze nou klein zijn of niet, ze zijn super irritant en babies zijn vaak vet lelijk en dan noemt iedereen E schattig en dan denk ik: ik heb nog nooit zo'n gedrocht gezien! Maatje dat kan je natuurlijk niet zeggen..
    Soms heb je echt wel van die mormels, ja. Precies van die alienkids.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb een nichtje van 7jaar , maar ze lijkt echt nog steeds 4. Ze is nog zo klein en komt de hele tijd aan je hangen , ik hou van haar !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Nawh
    Ik heb een neefje van drie en een nichtje van 11 maanden maar zit op ipad, straks kun je goto's krijgen als ik op komp zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat lief! Ik kan niet omgaan met kleine kinderen, maar ze kijken wel altijd naar me met die grote oogjes en dat is zo lieff (bloos)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind kleine kinderen inderdaad echt awesome. Ik heb ze alleen nauwelijks in mijn omgeving. Mijn jongste nichtje gaat nu naar de tweede, dus echt heel erg schattig is dat ook niet meer. Daarbij ben ik ook nog eens de jongste thuis en ken ik niemand met kleine kinderen. Maar toen ik laatst naar het sprookjeshof ging samen met een vriendin en haar neefje en nichtje was het echt zó geweldig. Ik voelde me echt weer helemaal kind. En maar door die klimdingen heen blijven rennen :')

    Overigens heb ik niet geweldig veel met baby's. Vanaf een jaar of twee/drie vind ik het echt leuk worden. Daaronder kun je voor mijn gevoel niet heel erg met ze communiceren. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik het gewoon écht niet gewend ben.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:45 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik houd niet van kleine kinderen ze zijn irritant..


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    Mijn achternichtje is nu ongeveer een half jaar oud en is half Portugees, dat kindje is zo schattig!


    Big girls cry when their hearts are breaking